וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' סמדר דוניצה-שמידט מונתה לתפקיד רקטור מכללת סמינר הקיבוצים

29.6.2022 / 17:30

תחליף בתפקידה את פרופ' יהודית וינברגר

פרופ' סמדר דוניצה-שמידט מונתה בימים אלו לתפקיד רקטור במכללת סמינר הקיבוצים ותנהל את התחום האקדמי והמחקרי במכללה. פרופ' דוניצה-שמידט תחליף בתפקידה את פרופ' יהודית וינברגר.

פרופ' דוניצה-שמידט היא בוגרת תואר ראשון בבלשנות וספרות אנגלית ותואר שני בהוראת שפות מאוניברסיטת ת"א ודוקטורט בחינוך לשוני מאוניברסיטת טורונטו, קנדה. בתפקידיה הקודמים במכללת סמינר הקיבוצים עמדה בראש המחלקה לאנגלית, בראש יחידת המחקר וההערכה ובראש היחידה להכשרת אקדמאים להוראה. בתפקידה האחרון במכללה שימשה מזה עשר שנים כדיקנית הפקולטה למדעי הרוח והחברה.

פרופ' סמדר דוניצה שמידט. יחצ,
פרופ' סמדר דוניצה-שמידט/יחצ

פרופ' דוניצה-שמידט היא חברת הנהלה בארגון הבינלאומי להכשרת מורים ICET, ובין היתר לקחה חלק ברשת מחקר בינלאומית של WERA בנושא ידע מורים, והייתה חברה בצוות כתיבה בינלאומי בנושא תוכניות חלופיות בהכשרת מורים. זאת ועוד, פרופ' סמדר דוניצה הינה עורכת ראשית בכתב העת "דפים" של מכון מופ"ת.

פרופ' דוניצה-שמידט פרסמה ארבעה ספרים, 37 מאמרים בכתבי עת שפיטים, 22 פרקים בספרים, 16 מאמרים בכתבי עת לא שפיטים ו- 49 דוחות מחקר וניירות עמדה. בשנים האחרונות עיקר עיסוקה המחקרי היה בתחומים של מעמד המורה, הכשרת מורים, קליטת מורים במערכת החינוך, התפתחות פרופסיונלית של מורים, שימור ונטישת מורים וכיו"ב.

פרופ' סמדר דוניצה-שמידט: "אני שמחה על האתגר החדש שניצב בפני ורואה זכות גדולה להטביע את חותמי על המכללה. אני מודה להנהלת המכללה בראשותה של פרופ' ציפי ליבמן על הבעת האמון בי ומצפה בקוצר רוח לעבודה משותפת עם כל סגל המכללה לטיוב הכשרת המורים בישראל."

נשיאת מכללת סמינר הקיבוצים פרופ' ציפי ליבמן: "פרופ' סמדר דוניצה-שמידט הינה חברת סגל מצטיינת, ואני סמוכה ובטוחה שכישוריה, ניסיונה הרב בתחום הכשרת המורים, איכות הפעילות המחקרית שלה, מסירותה והיכרותה העמוקה עם המכללה, יובילו אותה ואת המכללה להישגים רבים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully