וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק ימונה ליו"ר משותף בשחל טלרפואה

30.6.2022 / 9:10

תנאי ההתקשרות של ברק יובאו לאישור אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות שתזומן בימים הקרובים: "משוכנעים ביכולותיו"

אהוד ברק בטקס במלאת 45 שנה למבצע יונתן, מרכז פרס לשלום, 29 ביוני 2021. ראובן קסטרו
אהוד ברק בטקס במלאת 45 שנה למבצע יונתן, מרכז פרס לשלום, 29 ביוני 2021/ראובן קסטרו

שחל טלרפואה (SIX Swiss Exchange: SHLTN), מובילה עולמית ומפתחת של פתרונות טלרפואה אישיים מתקדמים, הודיעה היום כי אהוד ברק ימונה ליו"ר משותף בחברה.

"אני שמח להצטרף לצוות הניהול הבכיר של שחל טלרפואה", אמר ברק, "כתוצאה משינוי גלובלי, הטלרפואה הפכה לטיפול מקובל במתן שירותים רפואיים. לשחל טכנולוגיה מוכחת, ידע עשיר, ניסיון רב ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם ארגוני בריאות מובילים כגון Mayo Clinic,CVS Health ו- Henry Scheinבארה"ב וכן עם AOK Bayren ו-BARMER בגרמניה. שחל ממוצבת היטב לשפר את חייהם של מטופלים רבים ברחבי העולם וכן את האופן בו שירותים רפואיים נצרכים. בכוונתי להצטרף למימוש הצמיחה הגלובלית של שחל, בעיקר בארה"ב ובגרמניה, ולקחת חלק בפעילויות של צוות הניהול הבכיר של שחל כמובילה עולמית בתחום הטלרפואה".

אהוד ברק. יח"צ,
אהוד ברק. תפקיד היו"ר בחברה שפעילותה משיקה לתחום הרפואי אינו זר לו/יח"צ

יריב אלראי, יו"ר שחל טלרפואה: "שחל מברכת את מר ברק ונרגשת על מינויו כיו"ר משותף של החברה. אנו משוכנעים ביכולותיו של מר ברק לתמוך בביצוע ומימוש החזון האסטרטגי הגלובלי שלנו".

תנאי ההתקשרות של ברק יובאו לאישור אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות שתזומן בימים הקרובים. לאחר אישור התנאים על ידי האסיפה ימנה דירקטוריון החברה את היו"ר המשותף.

שחל נוסדה בשנת 1987. משרדי ההנהלה ומוקדי הטלרפואה של החברה נמצאים בתל-אביב ובמינכן שבגרמניה.

אין זה תפקידו הראשון של אהוד ברק כיו"ר של תאגיד מסחרי בתחום המשיק לתחום הרפואי: ברק הוא יו"ר של חברת הקנאביס הרפואי "אינטרקיור" - ושכרו הגבוה מחברת הקנאביס עורר בעבר ביקורת ציבורית.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully