וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש הגדול: המיזם הקהילתי שמציע פעילויות בפחות מ-25 שקל

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 10:56

החופש הגדול הפך לאימת ההורים בישראל, אפשרויות הבילוי המפתות מקשות על חשבון הבנק ומכבידות על התזרים החודשי. כדי להקל על המעמסה הכלכלית של הקיץ, הקימה RiseUp מיזם קהילתי שמאגד פעילויות בכל רחבי הארץ, בעלות של עד 25 שקל

קמפיין בלנדר הלוואות לחופשה משפחתית טוב לדעת. ShutterStock
קמפיין בלנדר הלוואות לחופשה משפחתית טוב לדעת/ShutterStock

החופש הגדול הוא כיף לילדים, אבל הוצאה לא מבוטלת להורים גם בשנים רגילות, שלא לדבר על הקיץ הנוכחי, שעומד בסימן העלייה התלולה ביוקר המחייה.

לפי נתוני סקר שערכה חברת RiseUp, למעלה ממחצית מהישראלים מעידים על לחץ כלכלי הצפוי בקיץ, כ-40% מהם נערכים להוצאות בילוי גבוהות מ-5,000 שקל בתקופת החופש הגדול, וכ-33% נאלצו לדחות הוצאות דחופות בתקופה זו (כמו טיפול רפואי, טיפול נפשי, תיקון ושיפוץ הבית).

בנוסף, לפי נתוני הסקר, מרבית הישראלים לא מצליחים להיערך מראש להוצאות הקיץ הכבדות. רק כ-9% מה ישראלים מצליחים לשים כסף בצד כדי להתמודד עם העלויות הכבדות של חודשי הקיץ, ו-69% מהנשאלים מעידים שלא הצליחו להיערך כלכלית לקראת הקיץ.

כדי להקל על המעמסה הכלכלית של הקיץ, הקימה RiseUp בשיתוף קהילת "להיות על זה ביחד עם רייזאפ", המונה למעלה מ-32,000 חברים, את אתר "קיץ ישראלי", מיזם קהילתי שמאגד פעילויות בכל רחבי הארץ בעלות נמוכה משמעותית מהמוצע בשוק, כאמור, עלות של עד 25 שקל לפעילות.

אתר הקיץ של רייזאפ. יח"צ,
אתר הקיץ של רייזאפ, מיזם קהילתי שמאגד פעילויות בעלות נמוכה/יח"צ

בלי נקיפות מצפון ובלי לקרוע את הכיס

אתר "קיץ ישראלי" נועד לתת פתרון לאתגרים הכלכליים של הקיץ, בלי להתפשר על איכות החופשה.

את התוכן באתר יפיקו חברי הקהילה, שהחלו בשבועות האחרונים במלאכת איסוף המידע ויצירת פעילויות ייחודיות. לצד מאגר האטרקציות, יציע האתר פעילויות שמקדשות את הקיץ הישראלי שכולנו גדלנו עליו: קיץ כזה שלא מזיעים בו כלכלית, קיץ כיפי ונעים שנותן חופש כלכלי אמיתי ומאפשר לנו ולילדים לעשות כיף חיים מבלי להיכנס להוצאות מיותרות, בלי נקיפות מצפון ובלי לקרוע את הכיס.

זו השנה השנייה שמיזם "קיץ ישראלי" יוצא לדרך. בקיץ שעבר כ- 200,000 ישראלים וישראליות לקחו חלק באלפי פעילויות קיץ, במחירים נוחים לכל כיס ובכל רחבי הארץ - מהצגות תיאטרון, סיפורים בגינה הציבורית, טיולים בשטח, בריכות, הפעלות, סדנאות, ימי טיול עירוניים - והכל עד 25 שקל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פעילויות קיץ על המפה של riseup. יח"צ,
פעילויות עם ילדים בפריסה ארצית רחבה, אתר הקיץ של רייזאפ/יח"צ

אטרקציות, אירועים ופעילויות

דוגמאות מתוך מאות האטרקציות, האירועים והפעילויות באתר:

פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים: פסטיבל מוביל תרבות וחדשנות, עם אומנים מהארץ ומהעולם. ימים שלישי עד חמישי, 5-7 ליולי, חינם לילדים.

גן החי בפתח תקווה - פנינה ירוקה יוצאת דופן בין גני החיות בארץ. בגן מגוון רחב של בעלי החיים כגון קופים, איילים, יענים, עופות מים רבים, כבשים ועיזים, תוכים, נחשים ועוד. פתוח תמיד, 25 שקל לאדם.

משחק משפחתי חפש את המטמון באתר המורשת עין קשתות - רשות הטבע והגנים מזמינה משפחות לבקר באתר המורשת וליהנות ממשחק משפחתי של "חפש את המטמון". יום ראשון ה3.7. 15 ₪ לילד, 25 שקל למבוגר.

פסטיבל באר שבע - יריד אומנים לכל המשפחה, סדנאות יצירה ומופע מרכזי. במקום דוכני מזון ורכיבה על פוני בתשלום סמלי. יום ו' , ה-1.7 שעה 12:00, חינם לכל המשתתפים.

אנשים מאכילים ג'ירפה בגן חיות. ShutterStock
מהבילויים המוצעים באתר הקיץ של רייזאפ, בילוי בגן החיות/ShutterStock

"מלחץ כלכלי - לחופש גדול אמיתי"

מיובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל RiseUp נמסר: "ההורים בישראל התרגלו לחשוב שכדי ליהנות עם ילדיהם בקיץ הם חייבים להוציא המון כסף, אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. באמצעות שילוב של טכנולוגיה וקהילה, שבו אנחנו מאמינים ב RiseUp, אתר "קיץ ישראלי" יעזור להורים לצאת מלחץ כלכלי - לחופש גדול אמיתי".

"קיץ ישראלי": https://summer.riseup.co.il/

רייזאפ מציעה שירות דיגיטלי (בווב ובווטסאפ) המאפשר ללקוחותיה לשלוט בהוצאות היומיומיות שלהם, לחסוך ולצמוח כלכלית. השיטחה הייחודית שפיתחה החברה משלבת טכנולגיה מתקדמת, ליווי על ידי מומחים ותמיכה קהילתית.

בתחילת כל חודש, המערכת של רייזאפ בונה ללקוח תזרים חודשי אישי, הצופה מראש כיצד החודש ייגמר וכמה כדאי להוציא על כל קטגוריית צריכה. הנתונים מתעדכנים בזמן אמת בהתאם להוצאות ולהכנסות, ומסייעות בקבלת החלטות כלכליות מושכלות - לרבות עידוד והגדלת חסכונות.

בכל התלבטות כלכלית אפשר להתייעץ עם המומחים הפיננסים של רייזאפ או עם חברי הקהילת פייסבוק שלה 'להיות על זה ביחד'.

על פי מחקר ממכון חיצוני, נמצא כי משפחות רבות שיפרו את התזרים החודשי שלהן ב-1,100 שקל בממוצע בתוך 3 חודשים או פחות מרגע ההצטרפות לשירות. בנוסף, כ-25% מהמשפחות שהצטרפו עם תזרים שלילי לשירות, הגיעו לתזרים חיובי בתוך 3 חודשים או פחות.

רייזאפ נוסדה ב 2017 ע"י יובל סמט, יפתח בר, תמרה הראל כהן וחנן רובין והיא מעסיקה כיום כ-70 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully