וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Toloka מגייסת ישראלים למשרות פנויות

30.6.2022 / 13:19

טולוקה היא חברת טכנולוגיה גלובלית התומכת בתהליכים מוטי דאטה לאורך כל מחזור החיים של למידת המכונה - מאיסוף הנתונים ועד ניטור המודלים. החברה מחפשת לאייש משרות רבות

טולוקה היא חברת טכנולוגיה גלובלית התומכת בתהליכים מוטי דאטה לאורך כל מחזור החיים של למידת המכונה - מאיסוף הנתונים ועד ניטור המודלים. החברה מספקת שירותים לסוחרים אלקטרוניים, מו"פ, בנקאים, שירותי רכב אוטונומיים, שירותי אינטרנט וארגונים נוספים. אלה משתמשים בשירות של Toloka כדי ליצור נתוני למידת מכונה בקנה מידה גדול על ידי רתימת חוכמת ההמון ברחבי העולם. לחברה פורטפוליו מרשים של לקוחות ענק דוגמת FAANG, Samsung Biotronik ,Naver Labs , Aliexpress ועוד.

לחברה דרושים Account Executive, Customer success manager, Customer success operations manager, Product Marketing Manager, Corporate education manager ועוד. כמו כן, החברה מציעה תוכניות הדרכה לאנשי מקצוע בתחום הנתונים המעוניינים להפוך ל-Crowd Solutions Architects (CSAs), מומחים המאזנים תיוג נתונים ותהליכים עסקיים על מנת לספק תוצאות ללקוחות בזמן. חברי צוות טולוקה מחויבים בפתיחת הזדמנויות חדשות לשימוש בבינה מלאכותית, להתמודד עם אתגריAI ו-ML דחופים, לתרום לתנועת AI Responsible, להופיע באירועים גלובליים בולטים ולפרסם את ממצאיהם בכתבי עת מדעיים.

מחשבים. יחצ,
יאללה, לעבודה/יחצ

אולגה מגורסקיה, מייסדת ומנכ"לית החברה: "בטולוקה, אנו מספקים פלטפורמת תשתית למהנדסים לבניית הצינורות האופטימליים ביותר במחזור הייצור, תוך שילוב של כל שלושת המרכיבים: מומחים, קהל ואוטומציה. כל זאת כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. אנו מספקים פלטפורמה פתוחה למהנדסים עם כל המרכיבים הדרושים להצלחה. אנו מגייסים מישראל כי אנו מבינים שכאן נמצאים המוחות הטובים והמוכשרים ביותר, ואנו גאים להיות חלק מהאקוסיסטם הטכנולוגי הישראלי פורץ הדרך. "

AI Toloka, שנוסדה ב-2014 לאחר שנים של מחקר וניסויים, היא חברת טכנולוגיה גלובלית המציעה פלטפורמה פתוחה לאיסוף והערות נתונים, עם למעלה מ-20,0000 מבצעים פעילים חודשיים ייחודיים הפועלים בלמעלה מ-100 מדינות, דוברים 40+ שפות ומייצרים 80 מיליון הערות נתונים. פלטפורמת התיוג הנתונים הגלובלית משמשת כפלטפורמת מיקור המונים ופרויקט מיקרו-משימות שנועד כדי לסמן במהירות כמויות גדולות של נתונים, המשמשות לאחר מכן ללמידת מכונה ושיפור אלגוריתמי חיפוש. המשימות המוצעות בדרך כלל פשוטות מאוד ואינן דורשות הכשרה מיוחדת מהמבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully