וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר הישראלית Semperis מגייסת 50 עובדים למרכז הפיתוח בישראל

30.6.2022 / 15:37

Semperis הישראלית, שמפתחת מוצרים המגנים על עולם הזהויות הארגוניות לפני, במהלך ולאחר פריצה, מגייסת עובדים למגוון משרות במרכז הפיתוח בישראל

חברת הסייבר הישראלית Semperis המתמחה בהגנה, גיבוי ושחזור של זהויות ארגוניות, בסביבות עבודה היברידיות, תוך הבטחת זמינות המידע הקריטי לארגון, מתרחבת ומגייסת 50 עובדים חדשים לשורותיה. החברה, שהוקמה ב-2015 ומעסיקה כ-300 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-100 בישראל, מציעה מגוון אפשרויות להשתלב במנעד רחב של תפקידים הכולל: אנשי פיתוח - מפתחי Back end ,Front end, אנשי QA ו-Research.

הפטנט הרשום של Semperis מזהה נקודות תורפה, פרצות ושגיאות תפעול ומתריע עליהן, מיירט מתקפות סייבר בשלב מוקדם, ומפחית את זמן ההתאוששות ממתקפה בכ-90%, תוך שחזור המידע ושמירה על שלמות הנתונים. כיום מגינה החברה על למעלה מ-50 מיליון זהויות ברחבי העולם ומספקת כלי חינמי בשם Purple Knight, אשר מאפשר גם למי שאינו נמנה על לקוחותיה להתנסות במוצר ולגלות פרצות אבטחה במערכת הזהויות הארגוניות שלו. הנגשת הכלי בחינם לקהל הרחב משקפת את רוח החברה אשר דוגלת ב-"Force for Good" ופועלת מתוך מניעים של מחויבות וערבות חברתית, במיוחד בעתות משבר.

עובדי סמפריס. רפאל כדורי,
עובדי סמפריס/רפאל כדורי

רוח זו מלווה את החברה לא רק בפן העסקי אלא גם במעורבות החברתית של עובדיה, ולאחרונה השיקה פרויקט בשם "The Good Semperian", במסגרתו משקיעה Semperis ביוזמות של עובדיה שיש בהן ערך חברתי ומציעה לעובדים נוספים חלק התנדבותי ביוזמה.

הצמיחה הנוכחית של Semperis מתרחשת לאחר שבחודש האחרון הודיעה החברה על גיוס של למעלה מ-200 מיליון דולר בהובלת KKR, בהשתתפות Ten Eleven Ventures, Paladin Capital Group, Atrium Health Strategic Fund, Tech Pioneers Fund ומשקיעים קיימים כולל Insight Partners. גידול ההון האנושי של החברה נועד לתמוך בבסיס הלקוחות המתרחב שלה, ולשים דגש על צוות התגובה שלה לאירועי סייבר מוכווני זהות ארגונית.

אור גלעדי. יחצ,
אור גלעדי/יחצ

אור גלעדי, דירקטורית משאבי אנוש ב-Semperis: "Semperis ממשיכה לגדול ומציעה מגוון משרות מעניינות שמחכות לאנשים מוכשרים שכרגע מחפשים את האתגר הבא שלהם. אנחנו מסתכלים בצער על מה שקורה בשוק ואנחנו שמחים שיש לנו האפשרות לסייע ולאפשר כניסה לתחום משמעותי שנוגע לכל אחד מאיתנו, להכיר טכנולוגיה מרתקת, להתפתח, ללמוד מהטובים ביותר בעולם ולדעת שאתם משקיעים את הזמן והיכולות שלכם במשהו שבאמת יוצר שינוי ומשפר מקצה לקצה את ההגנה והמוכנות של ארגונים כנגד מתקפות ותכנות כופרה".

לאתר סמפריס
להגשת קורות חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully