וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקחים ויוצאים: הסופרמרקט שהקימה החברה הישראלית בברלין

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 9:00

חברת הסטארטאפ הישראלית Trigo פותחת סופרמרקרט אוטונומי-היברידי ראשון מסוגו בברלין עבור ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE, שיפעל באמצעות טכנולוגיית ראייה ממוחשבת שמזהה מוצרים ומאפשרת לקונים לצאת מהחנות ללא כל עיכוב בקופות או בעמדות תשלום

טריגו. טריגו,
אוטומציה בסופרמרקט בברלין, לוקחים ויוצאים/טריגו

לא בכל יום קם בלב אירופה סופרמרקט חדיש שמבוסס על טכנולוגיה ישראלית, אבל זה בדיוק מה שקורה בימים אלה, כענקית הקמעונאות REWE הקימה בברלין סופרמרקט חדיש שמבוסס על מערכת של חברת טריגו הישראלית.

המערכת של טריגו יודעת לזהות את המוצרים שהלקוחות אוספים לסל על ידי שילוב של מצלמות, מערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח יקבל את החשבונית למכשיר הנייד דרך אפליקציית הרשת.

החנות של רשת הקמעונאות REWE בברלין, משתרעת על 400 מ"ר, והיא הסניף השני האוטונומי של הרשת, לאחר השקה מוצלחת של הסניף הראשון במרכז קלן בשנה שעברה. זו פעם ראשונה שרשת שיווק פותחת חנות שניה במודל זה.

החנות פועלת בשכונת Prenzlauer Berg בברלין שהפכה בשנים האחרונות לאופנתית ומבוקשת בקרב בעלי משפחות צעירות ועמידות ומציעה מגוון של בתי קפה, מסעדות וחנויות בוטיק.

בחנות החדשה מוצעים למכירה למעלה מ-10,000מוצרים שונים, פירות וירקות בשקילה, מוצרים נוספים בתפזורת ועמדות מבצעים. היא תפתח בשלב ההרצה לחברי מועדון הלקוחות, שיוכלו לקחת את המוצרים שהם רוכשים ולצאת איתם מהחנות ללא מעבר בקופה.

trigo בברלין, סופרמרקט אוטונומי היברידי שני לרשת הקמעונאות הענקית מגרמניה. REWE,
trigo בברלין, סופרמרקט אוטונומי היברידי שני לרשת הקמעונאות הענקית מגרמניה/REWE

"חווית קניות ללא קופות"

החנות ההיברידית, בשונה מחנויות אוטונומיות אחרות בעולם, מאפשרת גם קניה בקופה רגילה במקביל לחוויה האוטונומית, בכך בעלי התמצאות דיגיטלית נמוכה יוכלו אף הם ליהנות מהקנייה בחנות.

המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. היא מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

קבוצת REWE היא מרשתות הסופמרקטים הגדולות בעולם והשנייה בגודלה בגרמניה עם 6000 חנויות ברחבי המדינה ועוד 3500 במדינות אחרות בעולם. החנות בברלין מצטרפת לשורת סופרמרקטים שנפתחו לאורך השנה האחרונה בטכנולוגיה ישראלית, בהם של טסקו הבריטית בלב לונדון, חנות של ALDI Nord באוטרכרט שבהולנד, חנות של רשת הדיסקאונט Netto במינכן והסכם עם רשת הסופרמרקטים השיתופיים הגדולה בארה"ב Wakefern.

מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "אנחנו גאים בהרחבת שיתוף הפעולה עם REWE, מקמעונאיות המזון הגדולות, המוערכות והחדשניות באירופה ובעולם ושמחים להביא את בשורת קניות ללא תורים לתושבי ברלין. במהלך הזה REWE מגבירה את האמון במערכת שלנו ומעצימה את היכולת שלה לאפשר חווית קניות ללא קופות מחד ואימוץ שיטות ניהול מבוססות דאטה מאידך"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טריגו. Stefan Hobmaier,
טריגו, סופרמרקט אוטונומי היברידי בברלין/Stefan Hobmaier

שיתוף פעולה עם שופרסל בישראל

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל גבאי, מנכ"ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ"ל הטכנולוגיה.

החברה גייסה מאז הקמתה 104 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם הרשתות REWE וטסקו ופועלת בשיתוף פעולה עם שופרסל בישראל.

החברה מציעה לקמעונאים מגוון פתרונות טכנולוגיים נוספים להגברת היעילות והרווחיות הנקראים StoreOS, כולל ניהול תחזיות מלאי, אופטימיזציה של תמחור המוצרים, אבטחה ומניעת הונאה ותכנון פעולות שיווק.

החברה מעסיקה כיום למעלה מ-180 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרדי החברה בלונדון, גרמניה, הולנד וארה"ב ומגייסת אנשי פיתוח בתחומי בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה, הנדסה וכן מנהלי מוצר, אופרציה ותמיכה.

טריגו trigo co-founders michael (left) and daniel gabay.. tom bartov,
טריגו. האחים מיכאל גבאי, מנכ"ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ"ל הטכנולוגיה./tom bartov

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully