וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,706 מתמחים ניגשו לבחינות לשכת עורכי הדין

30.6.2022 / 16:00

צוות של עשרות משפטנים בכירים מטעם חברת "LAWYERS" הגישו את התשובות לבחינה הסמכה למתמחים שערכה לשכת עורכי הדין

צוות של עשרות משפטנים בכירים מטעם חברת "LAWYERS" הגישו הבוקר את התשובות לבחינה הסמכה למתמחים שערכה לשכת עורכי הדין. המתמחים יכולים לבדוק את הבחינה באמצעות טופס מקוון באתר של חב' "LAWYERS". באמצעות הטופס יוכלו הנבחנים להקליד את התשובות אותן ענו בבחינה ולקבל הערכת ציון מוקדמת ישירות למייל. שירות זה ניתן בחינם לכלל הנבחנים שניגשו לבחינה.

לבחינה של לשכת עו"ד ניגשו כ-1,706 מתמחים מכ-50 אוניברסיטאות, מכללות כולל מוסדות אקדמיים במזרח ירושלים וברשות הפלסטינית. בבחינה האחרונה של לשכת עו"ד שהתקיימה דצמבר 2021 ניגשו כ- 2,300 מתמחים ורק קצת יותר מ-42% עברו את הבחינה.

עו"ד רועי ביטון, ועו"ד אריקה סולומון וסר. יחצ,
עו"ד רועי ביטון ועו"ד אריקה סולומון וסר/יחצ

צוות של LAWYERS ברשותם עו"ד אריקה סולומון וסר (לשעבר מנכ"לית מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין) ועו"ד רועי ביטון (לשעבר חבר המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין ושותף במשרד לוין, רפפורט, ביטון) ליווה את הנבחנים במוקד הבחינה וסייע להם לאורך יום הבחינה הארוך.

מטעם חברת "LAWYERS" נמסר: "אנו מבינים את המשמעות הרת הגורל של בחינת ההסמכה עבור כל מתמחה. זו זכות גדולה ללוות את המתמחים לאורך כל תהליך ההכנה אותו הם עוברים ולסייע להם בשיפור ההישגים".

חברת LAWYERS הוקמה בשנת 2020 על ידי עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, בשיתוף עם קרן SPERO בראשותם של רוברט זינגר וסוניה גומס דה מסקיטה. מטרת החברה היא להוביל לשינוי באחוז העוברים את הבחינה מאז שינוי מתכונתה בשנת 2017, שהוביל לירידה ניכרת באחוז העוברים, תוך הקניית כלים מתקדמים שיסייעו להם בעתיד כעורכי דין.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully