וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייטק אאוט? התאגידים הגדולים מפתים את העובדים

30.6.2022 / 17:41

בזמן שחברות ההייטק מתמודדות עם משבר כוח אדם וגיוסי כספים, בחברות הגדולות במשק מפגינים חוסן פיננסי ויציבות ודואגים להראות זאת לעובדים. המחירים יכולים להגיע למאות אלפי שקלים

הופעה של איתי לוי/יח"צ מינקובסקי

בזמן שחברות ההייטק מתמודדות עם משבר כוח אדם וגיוסי כספים, בחברות הגדולות במשק מפגינים חוסן פיננסי ויציבות ודואגים להראות זאת לעובדים. בעבר, התרגלנו לשמוע על המסיבות הראוותניות בייחוד בהקשר של חברות ההייטק ובפרט אלו המתאדרות בשם "יוניקורן", אבל כעת, דווקא החברות המוסדיות הן אלו שמייצרות כותרות. על פי גורם המעורה בעניין החברות משקיעות סדר גודל של כ-200 אלף שקל עבור אירוח אומן, מאות אלפי שקלים על כיבוד ולוקיישן מפואר, וכך אירועי החברות מסתכמים בהוצאה של מיליוני שקלים.

"זה כבר שנה שאנו עדים למגה אירועים של חברות גדולות במשק אשר מצמצמות את הפערים מחברות ההייטק והטכנולוגיה", מסביר רון ליניאל, מנכל ובעלים של ליניאל הפקות. "אם בעבר היינו רגילים לקרוא רק על אירועים של חברות הייטק, היום אנו עדים ליותר משרדי עורכי דין, רואי חשבון, חברות ביטוח ועוד, אשר מקיימות אירועים בעלויות של מאות אלפים ואף מיליונים".

כעת גם בחברות המסורתיות, שבעבר מתחו ביקורת על הבזבוז של חברות ההייטק, החליטו להצטרף לחגיגה. כך למשל, רק בשבוע שעבר, הזמר המצליח איתי לוי שנחשב לזמר האהוב על עובדי כלל החברות, מצא עצמו בסיבוב הופעות חוצה יבשות - תחילה הופיע מול 600 עובדי חברת "הרצוג פוקס נאמן" במתחם הוויאיפי בדיסנילנד בפריז, לשם הוטס יחד עם צוות הנגנים שלו, חזר לארץ ישירות למופע עבור אלפי עובדי "מנורה מבטחים" עבורם החברה סגרה את פארק הסופרלנד, הופיע מול אלפי עובדי בנק דיסקונט באמפי רעננה, והערב ממשיך למופע מול מאות עובדי חברת מילגם גם כן בהאנגר. על פי הערכות, זמר מצליח כאיתי לוי, מרוויח כ-250,000 ₪ עבור הופעה לחברות בסדר גודל שכזה.

נראה שהחברות, ובייחוד המנהלים אשר מתחרים על כח אדם איכותי ומתמודדים עם מרדף אחר טאלנטים, יעשו הכל כדי להוכיח למי יש את האירוע הכי גדול. נו, אם זה מה שעושה להם את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully