וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מ-Vimeo: יצחק גרבוז יתמנה לסמנכ"ל הקריאייטיב והתוכן של POMVOM

3.7.2022 / 9:21

גרבוז כיהן ב- 3 השנים האחרונות כסמנכ"ל התוכן והקריאייטיב של ענקית הוידאו VIMEO ולפני כן כעורך הוידאו הראשי של קשת 12

חברת POMVOM המפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשוק הגלובאלי של פארקי השעשועים ואירועים חווייתיים מרובי משתתפים, הודיעה על מינויו של יצחק גרבוז לתפקיד סמנכ"ל התוכן והקריאייטיב של החברה, שייכנס לתפקידו החל מהיום.

גרבוז, בעל ניסיון עשיר ומומחיות בעולמות הטלוויזיה, קולנוע ווידאו קריאייטיב, כיהן במשך כ- 9 שנים, מ- 2006 עד סוף 2014, כעורך הוידאו הראשי של קשת 12. ב- 2015 מונה גרבוז לסמנכ"ל תוכן וקריאייטיב וחבר הנהלה של חברת הוידאו מג'יסטו, שנרכשה ב- 2019 על ידי ענקית שיתוף סרטוני הוידאו הנסדקאית Vimeo, והמשיך לכהן בתפקיד זה ב- Vimeo עד לאחרונה. בנוסף, גרבוז מכהן כיועץ תוכן בוועדה המדעית המייעצת של חברת הסטארט-אפ הישראלית MindFly, שפיתחה מצלמת גוף מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת חוויית צפייה במשחקי ספורט מזווית הראייה של הספורטאי שלובש אותה, ותושק בקרוב במסגרת הסכם שחתמה עם היורוליג.

יצחק גרבוז. יחצ,
יצחק גרבוז/יחצ

יהודה מינקוביץ', מנכ"ל POMVOM, מסר: "יצחק מביא עימו ניסיון יוצא דופן ויכולות מוכחות ומגוונות בעולמות הדיגיטל קריאייטיב, בדגש על שילוב וידאו עם כלי בינה מלאכותית. יצחק יהיה מעורב בתהליכי העבודה החל משלבי המכרזים והרעיונות הראשוניים מול הפארקים, כולל יצירת התוכן המתאים ללקוחות, שדרוג חווית המשתמש באמצעים חדשניים ועדכניים וחשיפה לקהל משתמשי קצה מגוון. הצטרפותו לחברה היא צעד בעל חשיבות גדולה עבורנו, וחלק בלתי נפרד מתהליך המעבר שלנו מתיעוד חוויתי בפרינט, לתיעוד דיגיטלי ברמה המתקדמת ביותר, גם בצד הטכנולוגי וגם ביצירת חוויית משתמש."

יצחק גרבוז, סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס של POMVOM, מסר: "אני שמח להצטרף ל POMVOM ולהיות שותף להגשמת חזון החברה להפוך את שוק התיעוד החוויתי בפארקים ואירועי מרובי משתתפים לדיגיטלי ומתקדם. אני מזהה הזדמנות אדירה ל POMVOM בשנים הקרובות לאור המגמה העולמית המואצת של מעבר לתקשורת וידאו והדרישה הגוברת בכל תחומי החיים, ובשוק הפנאי בפרט, לשדרוג חוויות המשתמשים באמצעות וידאו מקצועי, מקורי וטרנדי. כמו כן, עידן הפוסט קורונה והזינוק בתעשיית התיירות, פותח בפני החברה פוטנציאל לתעד ולהנגיש למיליוני אנשים ברחבי העולם את החוויות והרגעים המרגשים של כל אחד מהם ולסייע להם לשתף ולשמר את החוויות בוידאו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully