וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת ש. הורוביץ ושות' מציינת 100 שנות מצוינות במכון ויצמן

3.7.2022 / 10:05

למעלה מ-120 שותפים ושותפות בפירמה ובני זוגם ובכירים במכון ויצמן התכנסו בבית הנשיא הראשון, דר' חיים ויצמן, לערב בו ציינו 100 שנים לפעילות המשרד

למעלה מ-120 שותפים ושותפות בפירמה ובני זוגם ובכירים במכון ויצמן התכנסו בבית הנשיא הראשון, דר' חיים ויצמן, לערב בו ציינו 100 שנים לפעילות המשרד, בדגש על ליווי הפירמה את פעילותו של דר' חיים וייצמן הן במישור האישי והן הציבורי, בהקמת מכון ויצמן וחברת המסחור שלו, ידע חברה למחקר ופיתוח.

השותפים החלו בסיור בבית דר' חיים וורה ויצמן, שהפירמה טיפלה עוד ברכישת הקרקע עליה הוקם הבית. בהמשך, בארוחת ערב שנערכה על המדשאה של בית הנשיא, שמעו את ברכתו של פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן, שציין כי לעיתים נדירות הוא חוגג עם גוף שוותיק אף יותר מהמכון עצמו.

עו"ד טל בנד, שותף בכיר בש. הורוביץ ושות' הנחה את הערב, בו נכחו גם חברי הדירקטוריון של המכון מר ישראל מקוב ועו"ד אברהם בן נפתלי, הגב' שרה סלע (אלמנתו של פרופ' מיכאל סלע שנפטר לאחרונה), מנכ"ל ידע ונכבדים נוספים.

מימין: אלכס הרטמן, שוקי חורש, אלון חן וטל בנד. סיון פרג',
מימין: אלכס הרטמן, שוקי חורש, אלון חן וטל בנד/סיון פרג'

עו"ד טל בנד דיבר באירוע על החיבור של ש. הורוביץ למכון, ועל הליווי שלו לאורך כל השנים, ועל פועלו של חיים ויצמן, שידע לתרגם את הפטנטים שלו לעוצמה פוליטית ומדינית בתחום הפטנטים. שההיסטוריה של המשרד היא מקור של כוח, והערכים והמורשת הם קרש קפיצה להתחדשות והובלה גם למאה הבאה. השותפים נהנו מהרצאה מרתקת של פרופ' מוטי גולני מאוניברסיטת תל אביב, ממחברי הביוגרפיה של דר' חיים ויצמן, על העבודה המשותפת, משפטית ופוליטית, ועל יחסי הידידות הקרובה בין מייסד פירמת ש. הורוביץ, הרי סאקר (על שמו קרוי גן סאקר בירושלים) לבין חיים ויצמן.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully