וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג שמח ורמדאן כרים, אבל למה לא הגשתם את הדוח בזמן?

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 13:33

לשכת רואי החשבון פנתה לרשות המיסים: עדכנו את מועדי הדיווח כך שיתאימו גם למוסלמים ונוצרים. בלשכה טוענים כי מועדי הדיווח שנקבעו השנה אינם לוקחים בחשבון חגים שאינם מלוח השנה העברי

קניית ממתקים לקראת תחילת חודש רמדאן בבגדאד. רויטרס
קניית ממתקים לקראת תחילת חודש רמדאן בבגדאד/רויטרס

לשכת רואי החשבון שיגרה מכתב בהול לפני כשבוע אל רשות המיסים שכותרתו מועדי אורכות עבור דיווחים שוטפים בגין חגים של דתות שאינן יהודיות.

בלשכה טוענים במכתב כי מועדי הדיווח לדוחות מע"מ מס הכנסה וניכויים שנקבעו השנה אינם מתחשבים במועדי חגי דתות שאינן יהודיות, כגון הדת המוסלמית, הדרוזית והנוצרית.

במכתב עליו חתומים סגני נשיא לשכת רואי החשבון: ג'ק בלנגה, אבי נוימן וטלי עזריאלי טוענים השלושה כי "מיותר לציין שבקרב קהילת רואי החשבון )לרבות חשבים ומנהלי חשבונות) נמצאים חברים יקרים מדתות אלו שהינם אחראים, בין היתר, על מערך הדיווח החודשי של העסקים שאותם הם מלווים".

חן שרייבר, נשיא לשכת עורכי הדין. ראובן קפוצ'ינסקי,
חן שרייבר, נשיא לשכת רואי החשבון בישראל/ראובן קפוצ'ינסקי

בסיום המכתב מבקשים בלשכה: "לעדכן את ההודעה לציבור על קביעת מועדי הדיווח ולבצע התאמות נדרשות במועדי הדיווח בחודשים שבהם חלים חגי הדתות שאינן יהודיות. ההתאמה המבוקשת היא הזזת מועדי הדיווח של אותו חודש בהתאם למספר ימי החג החל באותו חודש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ערן יעקב מנכ"ל רשות המסים. יח"צ,
ערן יעקב, מנכ"ל רשות המסים. האם ייענה לבקשת רואי החשבון לקבל ארכה בהגשת דוחות עקב חגים של אזרחי ישראל שאינם יהודים?/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully