וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן מרחיבה את חטיבת הטיפול באוויר

3.7.2022 / 14:43

החברה מינתה לראשונה לתפקיד ה-CTO של החטיבה את ד"ר מריה חיטריק, מומחית לכימיה יישומית, חברה באגודת ASHRAE - האגודה האמריקאית למהנדסי חימום, קירור ומיזוג אוויר וחברה בארגון התקינה הבינלאומי ISO

תדיראן, שחרתה על דגלה להשביח את איכות האוויר שאנו נושמים בבית ובמשרד, מרחיבה את חטיבת הטיפול באוויר ומגייסת את ד"ר מריה חיטריק לתפקיד מנהלת טכנולוגיות ראשית (CTO).

ד"ר מריה חיטריק (40) חברה באגודת ASHRAE, אגודה האמריקאית למהנדסי חימום, קירור ומיזוג אוויר המקדמת קוד אתי בתחום הטיפול באוויר. במקביל לפעילותה ב- ASHRAE, מריה מייצגת את ישראל כחלק מ- 14 המדינות החברות בארגון התקינה הבינלאומי ISO אשר מגדיר תקנים תעשייתיים ומסחריים בין לאומיים בתחום טכנולוגיות אנטי-מיקרוביאליות וציפויים מחטים.

ד"ר מריה חיטריק. תדיראן,
ד"ר מריה חיטריק/תדיראן

ד"ר חיטריק שימשה עד לאחרונה כ-CTO ומנהלת מחקר ופיתוח בחברות הזנק שונות. היא עבדה בחברות המפתחות והמייצרות מוצרים אנטי-מיקרוביאליים ואנטי-פאולינג חדשניים למערכות טיפול במים, התפלה, לתעשיית המזון, בתי חולים, בתי אירוח ושאר מקומות ציבוריים. כחלק מעבודתה זו הייתה אחראית ד"ר חיטריק על המוצר החל משלב ההמצאה לצד כתיבה והגשה של פטנטים חדשים, הגדרה וגיוס צוות, קביעת יעדים, הגשת בקשות למענקים ועד פיתוח המוצר הסופי מותאם לייצור תעשייתי. ד"ר חיטריק היא בעלת תואר ראשון בכימיה ומתמטיקה, תואר שני בכימיה יישומית וד"ר לפילוסופיה בכימיה יישומית ומדעי הטבע - כולם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן, לד"ר חיטריק ניסיון רב בעולמות החדשנות, טכנולוגיות מתקדמות, מחקר ופיתוח, גמלון, ויצור .

TADIRAN AIROW, הטכנולוגיה החדשה של חטיבת הטיפול באוויר של תדיראן, קיבלה לאחרונה חותמת בינלאומית של מעבדת Innovative Bioanalysis ונמצאה יעילה בהפחתה של עד 99.99% בריכוז נגיף הקורונה באוויר לפי בדיקות שנעשו בחלל סגור בגודל 1 מטר מעוקב. הטכנולוגיה הינה OZONE FREE על פי התקינה הבינלאומית והיא רשומה כפטנט בישראל ובמדינות נוספות כולל ארה"ב, יפן, סין ואירופה. מלבד נגיף הקורונה, הטכנולוגיה הוכיחה את יעילותה בהפחתה של וירוסים נוספים, חיידקים ועובשים נמצאים באוויר בחללים סגורים. לאחרונה יצאה החברה בקמפיין רחב הקף לטכנולוגיה החדשה בהובלת כוכב הקולנוע ההוליוודי, מורגן פרימן, המשמש כפרזנטור של החברה זו השנה הרביעית ברציפות. בימים אלו מרחיבה החטיבה את פעילותה ברחבי העולם, מפיצים בארה"ב, אוסטרליה, איטליה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully