וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש מוכיח: רובנו שינינו את התפיסה לגבי המושג "קידמה"

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 9:24

מחקר בינלאומי שנערך ביוזמת "סימנס" חושף כי 88% מבין 5,500 משיבים ברחבי העולם, תופסים מחדש את המושג "קידמה" ומחברים אותו לערכים קרובים יותר למושגים כמו איזון ושלווה. מה ההבדלים בדעת הקהל בין הארצות השונות ובין גילים שונים? כל הפרטים בפנים

אילוסטרציה: מדד מאי. ShutterStock
מבין שלושת הגורמים המרכזים לשינוי תפיסתי גלובלי: האינפלציה/ShutterStock

יוקר המחיה, המלחמה והאינפלציה

מחקר בינלאומי שנערך בקרב אלפי משתתפים ממדינות שונות בעולם, בהן גרמניה, ארה"ב, סין, ספרד, טורקיה ואנגליה, מצא כי כמעט 9 מתוך 10 אנשים שינו את תפיסתם לגבי הגדרת המושג "קידמה".

בין ממצאי המחקר שנערך ע"י חברת סימנס, נמצא כי שליש מהמשיבים בגרמניה, הולנד, ספרד ואנגליה תומכים בהורדת הילוך והאטה בקצב החיים, כמו גם הפחתת הצריכה לנפש וכי רק 15% מהמשיבים בסין ו-20% מהמשיבים בארה"ב תומכים בכך.

ממה אנחנו חוששים הכי הרבה? ובכן, שלושת החששות המרכזיים של כלל המשיבים מרחבי העולם הם: יוקר המחיה, המלחמה בין רוסיה לאוקראינה והאינפלציה. חששות נוספים שעלו והובילו לשינו בתפיסה על פי המשיבים הם: מגפת הקורונה, מגמות של פילוג חברתי ומשבר האקלים המחריף.

דוח משבר האקלים. ראובן קסטרו
אפילו בישראל זה הטריד את המבקר, אבל בעולםכבר הפנימו את גודל הבעיה: משבר האקלים מחריף/ראובן קסטרו

88% הגדירו מחדש את המושג "קידמה"

עוד עולה מהמחקר שערכה סימנס בקרב 5,500 אנשים בגילאי 20-60 מרחבי העולם: שינוי דרמטי, ממש הגדרה מחדש של המשג "קידמה".

על פי ממצאי המחקר, 88% מהמשיבים שינו את דעתם על ההגדרה המוכרת לקידמה והגדירו מחדש את המושג כבבסיסו החדש נמצאת הקידמה שמובילה אותנו לעבר איזון: איזון בין עבודה לבית, איזון בצריכה, איזון בקיימות ובשמירה על הסביבה. הטכנולוגיה מוגדרת על פיהם ככלי להשגת האיזון הזה לעבר "עולם טוב יותר" להגדרתם.

68% מהמשיבים הסבירו כי הקידמה היא חשובה, אך המטרה והמשמעות שלה מתרכזים באיזון בין האישי למקצועי. כתוצאה מכך, כ-25% מוכנים ופועלים על מנת "להוריד הילוך" בעבודה ובצריכה.

מרבית המשיבים העידו כי כבר היום הם פועלים לשינוי התנהגותי בבתים שלהם בהקטנת הצריכה, מיקוד במערכות היחסים האישיות ובבריאות.

חששות מרכזיים נוספים שעלו במחקר מתרכזים במגפת הקורונה, מגמות של פילוג חברתי, המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, יוקר המחיה, האינפלציה ומשבר האקלים המחריף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חברת סימנס, גרמניה. AP
סימנס מדווחת כי היא מחדדת את המסרים הגלומים במותג ומעדכנת אותם על פי תוצאות המחקר/AP

מחצית מהנשאלים תומכים באיזון

מחצית מהמשיבים מכל המדינות שנבחנו, קידמה משמעותה איזון בין האזורים האישיים, חיים בריאים יותר, קשרים חברתיים טובים יותר ועתיד ירוק יותר.

לעומת רבע מהמשיבי, ששינו את סדרי העדיפויות שלהם והחלו להאט את קצב החיים שלהם, רבע אחר של המשיבים בחרו בגישה האינדיבידואלית, ודיווחו כי הם שמים יותר דגש על הצלחה אישית.

זאת ועוד: המשיבים בגילאים מבוגרים יותר בחרו ברובם בגישה המאוזנת, 47% מדור ה-X (נולדו 1961-1980) והבייבי בומרס (שנולדו משנת 1946) מחזקים את הגישה המאוזנת, זאת בהשוואה ל-1 מתוך 10 אנשים מדור ה-Z (ילידי 1996 עד 2002) שהעדיפו לשים את הפוקוס על התקדמות אישית ומקצועית.

משיבים צעירים מתחת לגילאי 41, השיבו כי אין ביכולתם לשנות את העולם לבדם, ולכן יבחרו להתמקד בעצמם ובפיתוח האישי שלהם.

סימנס מדיח הום קונקט. באדיבות סימנס,
סימנס מדיח הום קונקט. המותג המעודכן יהיה: "אורבני, מלוטש, פעיל ואמיתי, הכולל אישיות ייחודית ויוצאת דופן"/באדיבות סימנס

מתאימים מוצרים לצרכי הקידמה המשתנים

סימנס, שיזמה את המחקר, דיווחה כי היא מיישמת את מסקנותיו בתחום מכשירי החשמל לבית, בו פעילה החברה. היא חידדה את מיצוב המותג שלה כתשובה לשאיפות המתפתחות של הצרכנים, ל"סוג חדש" של התקדמות כפי שנחשף במחקר.

עוד נמסר מסימנס כי "המטרה של המחקר הייתה לבחון את השקפות הצרכנים ולבנות מותג מחודש המשקף את חיבוק הקדמה והחשיבה העתידית של המותג, ומציע לצרכנים עולם ויזואלי שעבר טרנספורמציה: אורבני, מלוטש, פעיל ואמיתי, הכולל אישיות ייחודית ויוצאת דופן", כך אומר אנדרה קורל, ראש תקשורת עולמי של סימנס מכשירי חשמל לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully