וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Browsi מתרחבת ומגייסת עשרות עובדים חדשים

3.7.2022 / 15:01

Browsi נמצאת בצמיחה משמעותית ומגייסת עשרות משרות חדשות, תוך הקפדה על התרבות הארגונית המיוחדת של החברה, וצפוייה לגייס בשנה הקרובה עשרות עובדים חדשים למגוון משרות: פיתוח, בדיקות, מחקר, תמיכת לקוחות, מכירות ושיווק

חברת הסטארט-אפ הישראלית Browsi, שפיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית המייעלת את הנדל"ן הדיגיטלי של מפרסמים. באמצעות אסיפת נתונים התנהגותיים ומעורבות בזמן אמת, בראוזי מסייעת למפרסמים למקם את המודעות בהתאמה אישית לצרכן ובכך מגדילה את ההכנסות ומשפרת את חווית המשתמש. Browsi נמצאת בצמיחה משמעותית ומגייסת עשרות משרות חדשות, תוך הקפדה על התרבות הארגונית המיוחדת של החברה, וצפוייה לגייס בשנה הקרובה עשרות עובדים חדשים למגוון משרות: פיתוח, בדיקות, מחקר, תמיכת לקוחות, מכירות ושיווק.

Browsi, הוקמה בשנת 2017 על ידי נתנאל זנו, אסף שמלי (מייסד ומנכ"ל) וליאור פישר (מייסד שותף וסמנכ"ל מוצר), לה שלושה מרכזי פיתוח בניו יורק וטוקיו, כשהמרכזי נמצא ברמת גן, ישראל. בין לקוחות החברה ניתן למנות את: CNN ,TMZ, Kobe Shimbun, Reworld Media,Ynet, וכו'.

עובדי בראוזי. בראוזי,
עובדי בראוזי/בראוזי

מדובר בחברת SaaS המתבססת על בינה מלאכותית, בכך שמאפשרת לבעלי אתרים וליוצרי תוכן להשיג שליטה על הנכסים הדיגיטליים שלהם. פלטפורמת הבינה המלאכותית של Browsi מנתחת נתונים התנהגותיים בזמן אמת במטרה למקם מודעות מותאמות אישית, להגדיל את ההכנסות ולשפר את חווית המשתמש. היא ממנפת מספר נקודות נתונים, באופן אוטומטי ובזמן אמת, במטרה לייצר את השילוב הגבוה ביותר של צפייה, קנה מידה ו-UX. הטכנולוגיה של החברה יוצרת פתרונות מדיה דיגיטלית ממוקדת טכנולוגיה, וגורמת לתהליך של אופטימיזציה ומונטיזציה של מלאי בעלי האתרים.

ענבל ברקן, סמנכ"לית משאבי אנוש Browsi: "אנו מאמינים באנשים ולכן משקיעים בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם כאחד. יש לנו המון עובדים ש"גדלו" בחברה והתפתחו לשלל תפקידים. כשאדם נמצא במקום הנכון עבורו הוא הרבה יותר שמח ומרגיש חיוני ולכן ה- engagement שלו יהיה גבוה יותר- זו הסיבה שאנו מציעים אפשרויות קידום בתוך החברה - גם ניהולית וגם מקצועית. כל אחד מהעובדים הוא שותף אמיתי וחשוב, ועל כל אחד מוטלת האחריות האישית להצלחת החברה. זו הסיבה שאנו מחפשים עובדים יצירתיים עם רצון להשפיע, להוביל וליצור. לצד בוגרי יחידות טכנולוגיות, ניתן למצוא בבראוזי עובדים שעשו הסבה מתחומים אחרים: כבאות, תיאטרון ועוד".

לאתר החברה
לשליחת קו"ח והגשת מועמדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully