וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב ארה"ב: איזה אוכל אמריקאי מועדף על הישראלים?

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 10:06

לכבוד ה-4 ביולי, חושפת חברת סיבוס את העדפות עובדי חברות ההייטק: מהי מסעדת ההמבורגרים האהובה ביותר, כמה כסף מוציאים על אוכל אמריקאי, מהי התדירות בה אוכלים המבורגר ומהי התוספת המועדפת ביותר?

סיבוס. דרור עינב,
כמה אנחנו מוציאים על אוכל אמריקאי?/דרור עינב

אוכל "אמריקאי" - עסקאות יקרות יותר, בעיקר בגלל ההמבורגר

עפ"י סקר שערכה חברת סיבוס בקרב 500 עובדי חברות הייטק בישראל לרגל יום העצמאות האמריקאי, עולה כי המטבח האמריקאי הוא גם בעל הממוצע לעסקה הגבוה ביותר עם 60 שקל בהשוואה ל-42 שקל לכל עסקה ממוצעת אחרת ממטבח אחר - פער של 43%. בישיבה הפער אף עולה ל-69% כאשר ממוצע עסקה עומד על 59 שקל בהשוואה ל-35 שקל לכל עסקה אחרת.

בתל אביב ממוצע העסקה של אוכל אמריקאי הוא 70 שקל לעומת שאר הערים שם הממוצע לעסקה של אוכל אמריקאי הוא 58 שקל - פער של 21%, בישיבה, ממוצע לעסקה של אוכל אמריקאי בתל אביב הוא 67 שקל לעומת 41 שקל בשאר הערים - פער של 63%.

סיבוס. דרור עינב,
גם טקס-מקס זה אמריקאי. ואגב, בתל אביב משלמים יותר/דרור עינב

באיזו תדירות אוכלים המבורגר?

46% מהנשאלים ציינו כי הם אוכלים המבורגר על בסיס חודשי, 42% אוכלים על בסיס שבועי ו-12% מסתפקים בהמבורגר אחת לכמה חודשים.

על שאלת השאלות - מהו ההמבורגר הטוב בישראל? ענו כך:

24% בחרו באמריקה בורגר כהמבורגר הטוב בישראל, 22% בחרו ב-GDB Burger, כ-19% בחרו בהמבורגר של מיטבר וב-26 המבורגר גורמה ובמקום החמישי עם 17% ניצבת Fat Cow של טום אביב.

מהי התוספת האהובה לצד ההמבורגר? כמובן שבמקום הראשון צ'יפס עם 61%, צ'יפס בטטה עם 21%, בטבעות בצל בחרו 21% ורק 6% בחרו בסלט.

מהי התוספת המועדפת על ההמבורגר? במקום הראשון נבחר הבצל המטוגן אותו העדיפו 28% מהנשאלים, אחריו בפער קטן נמצאת ביצת עין עם 24%, 33% אוהבים את ההמבורגר שלהם עם גבינה, 17% עם פטריות מוקפצות ורק 9% עם ריבת בצל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סיבוס. דרור עינב,
התוספת המנצחת (והצפויה) לצד ההמבורגר: צ'יפס/דרור עינב

סיבוס על קצה המזלג

חברת סיבוס מספקת שירות ללמעלה מ-3,500 חברות ו-350,000 עובדים במעל ל- 7,500 מסעדות בפריסה ארצית, היא חלק מתאגיד Sodexo העולמי הפועל ב-67 מדינות ברחבי העולם.

סיבוס הרחיבה לאחרונה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם וולט,שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm, מכולת האחים, ניצת הדובדבן וכן רשת מקדונלד'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully