וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי הניצחון המתוק בקרב בין בן אנד ג'ריס ל-BDS?

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 20:08

ביומון הכלכלי דה מרקר הופיע ריאיון ניצחון של אבי זינגר, בעלי בן אנד ג'ריס ישראל, על תנועת החרם ועל המותג העולמי. הריאיון חלק שבחים, בין היתר, למשרד היח"צ בן חורין אלכסדנרוביץ', שהיה מעורב בניהול המשבר רק בתחילתו ולאחר מכן ניהלה אותו גיתם. איך זה קרה?

אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריז ישראל. אריק סולטן,
אבי זינגר. מי סייע לו להשיג את הניצחון המרשים?/אריק סולטן

כל מי שקרא את דה-מרקר הבוקר ונתקל בראיון מסיבת השחרור של מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר, מהחברה האם ומהחברה הסבתא (יוניליבר), לא יכול היה שלא למחוא כפיים ליזם העיקש ולחברה שניהלה לו את המשבר, בן חורין אלכסנדרוביץ'.

ציטוט מהיומון הכלכלי של שוקן: "...הוא שכר את שירותיו של יועץ התקשורת איתי בן חורין, מבן חורין אלכסנדרוביץ', יחדיו הם החליטו על תוכנית הפעולה והמסרים החשובים - ובראשם יצירת הפרדה בין בן אנד ג'ריס העולמית לזינגר בישראל, ומיתוג המאבק כמאבק של מדינת ישראל נגד BDS..."

רק בעיה קטנה: בן חורין פוטר מניהול המשבר של אבי זינגר וחברת הגלידות שלו זמן קצר מאוד לאחר פרוץ המשבר. במקומו הוא שכר את שירותיהם של חברת ניהול המשברים IM של גיתם ואת עורך הדין דורי קלגסבלד, שינהלו את המשבר בשלבים הכי קריטיים והביאו לתוצאה הטובה.

יועצים תקשורתיים שמגיבים לעימות 4 ביוני 2017. באדיבות המצולמים
יועץ התקשורת איתי בן חורין: "כל אדם עם 8 שנו לימוד מבין את מה שנכתב"/באדיבות המצולמים

בן חורין עבד עם בן & גריס כשלושה חודשים, הוא פוטר בגלל סיפור דומה לראיון הבוקר בדה מרקר. קצת אחרי תחילת העבודה פרסם בלינקדין סדנאות של מאחורי הקלעים לטיפול המשבר בבן & גריס. כיום הוא מייצג את גולדה ולא היה מעורב בשום חלק בפן קביעת האסטרטגיה או הצד המשפטי - לכן לא ברור איך הוא מדבר על הטיפול במשבר שלהם בזמן שהוא מטפל בכלל בגולדה.

היום, לאחר הפרסום הלא מדויק במרקר, הבינו בעיתון שמישהו עבד עליהם והם ניסו ליישר הדורים, בעיקר מול זינגר ומול משרדו של קלגסבלד.

תגובת עו"ד דורי קלגסבלד: "אנחנו ייצגנו את אבי זינגר, הזכיין הישראלי, מיוני 2021, מרגע שאבי קיבל את הודעת הביטול של הסכם הזכיון מבן אנד גריס. אנחנו שמחים שהמאבק המורכב והארוך הסתיים בדיוק כפי שקיווינו - המשך הפצת בן אנד גריס בכל מקום בישראל.

במסגרת המאבק הגשנו תלונות ודרישות גם לממונה על ההגבלים (בטענה של הפרת כללי המיזוג של יוניליוור) וגם לשר האוצר והממשלה (בטענה של הפרת חוק החרם, שהביאה להתקנת תקנות מתאימות). פעלנו מול עורכי הדין בארצות הברית להגשת תביעה נגד יוניליוור בארצות הברית (בטענה של ביטול הסכם בניגוד לדין) ותאמנו פעולות בחול מול משרד החוץ.

בסופו של דבר, אני שמח שיוניליוור מצאה את דרכה לשולחן המשא ומתן ושמח עבור אבי על ההסכם המשמעותי שהושג".

תגובת איתי בן חורין: "כל אדם עם 8 שנות לימוד הבין את מה שנכתב - אנחנו ניהלנו את המשבר בחודשים הראשונים וסייענו לאבי זינגר התותח לייצר קונצנזוס גדול בישראל. לאחר מכן האירוע הפך בעיקר משפטי ולא לקחנו בו חלק. מציע לכל מי שמקנא בנו לאכול הרבה גלידה והעיקר כזו המיוצרת בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully