וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון "חבר" פותח את הקיץ בפסטיבל ענק של 3 ימים

3.7.2022 / 18:32

פסטיבל חדש לכל המשפחה עם עשרות מיצגים, סדנאות, מופעי קרקס עוצרי נשימה, תיאטרון, הפעלות ויריד אוכל ענק

מועדון "חבר" פותח את הקיץ והחופש הגדול עם 'פסטיבל חבר', פסטיבל ענק של 3 ימים בגני יהושע תל אביב - חוויית תרבות משפחתית, הכולל עשרות מופעים, מיצגים, סדנאות, מתחמי אוכל ופוד טראקס של שפים בולטים ומסעדות מובילות, ביניהם: שאול בן אדרת, פיצה שגב, באיירן, BBB ושלל פעילויות והפתעות רבות ומגוונות נוספות.

זוהי השנה הראשונה בה מקיים המועדון את הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים 11-13.7.2022 ויציע למשתתפיו חגיגה קסומה, הכוללת: מופעי קרקס אוויריים מרהיבים ומהפנטים של לוליינים ואקרובטים התלויים בין שמיים וארץ ; חגיגה של טעמים עם מתחמי מזון הפזורים ברחבי הפסטיבל ופוד טראקס מעוצבים של מסעדות מוכרות ושפים, קפה גן סיפור; Artista תערוכה מיוחדת שהגיעה לראשונה לארץ עם מיצגי תלת מימד ענקיים מתנפחים ומוארים; מתחמי צילום חווייתיים חדרים שצוירו על ידי אמנים, קירות מאוירים ומעוצבים וציורי רצפה מיוחדים; שדרת פסלים עם שחקנים המגלמים דמויות יוצאות דופן בשילוב תפאורה צבעונית וססגונית כחלק ממיצג אומנותי משעשע ומסקרן; חוויה מוזיקאלית תיאטרלית של מחזות זמר ישראליים, הופעות מחול מהעולם, תיאטרון רחוב ומסיבה ישראלית.

פסטיבל חבר. צבי רבינוביץ,
פסטיבל חבר יוצא לדרך/צבי רבינוביץ

סא"ל אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר" ציינה כי: "אני שמחה להשיק בפעם הראשונה את פסטיבל "חבר" עבור כל עמיתי המועדון. באירוע ייהנו העמיתים ובני משפחותיהם ממגוון רחב של פעילויות תרבות, מיצגים, מופעים, סדנאות והרפתקאות, שרוכזו במתחם אחד למשך שלושה ימים. אני מזמינה את עמיתנו לפתוח את הקיץ יחד איתנו ולבלות עם כל המשפחה באוויר הפתוח - עם מוזיקה טובה, תרבות, מטעמים, ושפע הופעות מחול ותיאטרון".

האירוע מיועד לעמיתי מועדון "חבר", בני/ות זוג וילדים של עמיתי המועדון המחזיקים בכרטיס אשראי "חבר" , וייערך בתאריכים 11-13.7.22 בין השעות 18:00-22:00 בחניון הגולפיטק בגני יהושע תל אביב.

מחיר כרטיס: 15 שקל (הכניסה בתשלום מגיל 3 ומעלה).

  • עוד באותו נושא:
  • חבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully