וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שקיבל בטעות פי 286 ממשכורתו - התפטר ונעלם

4.7.2022 / 9:33

כולנו רוצים לחשוב שאנחנו מוסריים ולו היינו נתקלים בדילמה שכזו היינו בוחרים להשיב את הכסף - אבל האם באמת הייתם עושים את זה או שבוחרים להיעלם עם "הבונוס"?

אדם מחזיק שטרות צ'יליאנים. Andrzej Rostek, ShutterStock
אדם מחזיק שטרות צ'יליאנים/ShutterStock, Andrzej Rostek

זה תמיד נחמד לקבל קצת תוספת בתלוש המשכורת שלך, אבל עובד אחד בחברה צ'יליאנית קיבל בחודש שעבר תוספת שכר שמעולם לא העז אפילו לחלום עליה.

בתקשורת המקומית דווח שהעובד האלמוני בחברת -Consorcio Industrial de Alimentos מיצרניות הנקניקים הגדולות במדינה מקבל בדרך כלל משכורת של כ-500,000 פסו צ'יליאני (בערך 1,800 ש"ח - מעט מעל שכר המינימום המקומי) שמופקדים ישירות לחשבונו. עם זאת, בתלוש השכר האחרון שקיבל ב-30 במאי, תקלה במחלקת משאבי אנוש של החברה הביאה לכך שהוא קיבל ישירות לחשבון הבנק שלו צ'ק בסך 165,398,851 פסו צ'יליאני (סכום עתק של מעל 600 אלף שקלים), כך מדווח Diario Financiero מסנטיאגו.

אופס.

מה אתם הייתם עושים במצבו?

מחזיר את הכסף
לוקח את הכסף ובורח
11047 משתתפים

הוא בתחילה עשה את המעשה האחראי ופנה למנהל שלו כדי לדווח על תשלום היתר שקיבל, ואז אכן התגלה שמדובר בטעות של מחלקת משאבי אנוש ושכר. לאחר מכן, החברה אמרה לו ללכת לבנק שלו כדי להחזיר את הכסף. הוא הבטיח לנסוע לשם למחרת. וזה בדיוק מה שהוא עשה.

מה שהוא לא עשה, לעומת זאת, היה להחזיר את הכסף. לאחר שלושה ימים של שיחות והודעות וואטסאפ שרובן לא נענו, החברה קיבלה הודעה מעורך דין המייצג את העובד, שהודיע על התפטרותו.

מאז, איש בחברה לא שמע ממנו.

החברה הגישה תלונה רשימת במשטרה המאשימה את העובד במעילה בכספים, מתוך תקווה להשיב ולו חלק מהכסף האבוד, אך עד כה הוא לא אותר ולא בוצעו מעצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully