וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימיום טיים: אתר האופנה טרמינל X פורץ את גבול הגזרה המקומית

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 10:51

אתר האופנה הישראלי טרמינל איקס, מתרחב לראשונה מחוץ לגבולות הגזרה המקומית ומשיק את אתר PREMIUM TX שיאגד מגוון רחב של מותגי פרמיום מקומיים ובינלאומיים במקום אחד, תחת חוויית האיקומרס המלאה שלו הכוללת משלוח מהיר 'מהיום למחר' ושירות החלפות החזרות

טרמינל איקס פרימיום. דימה טליאנסקי,
טרמינל איקס פרימיום, מיני סייט חדש שיאגד מותגי פרימיום מקומיים ובינלאומיים/דימה טליאנסקי

בדרך לכיבוש קטגוריית הפרימיום ?

לאחר שהכריזו אתמול (3.7) על קטגוריה חדשה באתר האופנה טרמינל איקס שתשווק פריטים לעיצוב האווירה בבית, מושק בימים אלו גם Mini Site חדש כחלק מאתר TERMINAL X, שיאגד בתוכו מגוון רחב של מותגי פרמיום מקומיים ובינלאומיים כמו: MIMI LUZON, FREE PEOPLE, REINA OLGA, TOLEDANO, SHANI SHEMER, COTTON CITIZEN, BA&SH, BY FAR, OMA, SABINA MUSAYEV ועוד. מדובר בצעד אסטרטגי משמעותי עבור החברה.

ב-PREMIUN TX ניתן לראות כבר עכשיו כ-30 מותגי פרמיום מובילים, וצפויים להיכנס עוד עשרות מותגים חדשים במהלך השנה הקרובה. רשימת המותגים באתר מתחלקת למותגים שנמצאים כבר היום ב-TERMINAL X ויציעו קולקציות פרמיום ייעודיות ל-PREMIUM TX, ומותגי פרמיום שיופיעו רק בקטגוריה החדשה.

מה שמייחד את המותגים האלה הוא הוייב האורבני והקניינות הייחודית שמתאימה את הפריטים ולמה שהכי טרנדי עכשיו. בנוסף, האתר יציע קטגוריה של תיקים יד שניה ממותגי יוקרה כמו FENDI, GUCCI ו-PRADA, שיגיעו עם תעודת מקוריות. ל-PREMIUM TX יהיה ניתן להגיע דרך TERMINAL X ולצד עשרות המותגים שמופיעים כבר בהשקה, צפויים להצטרף עוד מגוון מותגי פרמיום נוספים.

טרמינל איקס נר ריחני משעווה טבעית מחיר 90 שקל. אלכס בלואוס,
אתמול הכריזו על קטגוריית HOME והיום על קטגוריית PREMIUM/אלכס בלואוס

"מהלך אסטרטגי להרחבת ההיצע"

אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X: "אנו שמחים ונרגשים לפתיחת אתר PREMIUM TX המאגד את מותגי הפרמיום המובילים בזירה הבינלאומית והמקומית. כחלק מהצמיחה וההתפתחות של החברה, אנחנו פועלים כל העת לקדמה, לחידוש ולמגוון הרחב ביותר ללקוחותינו. כניסתנו לקטגוריית הפרמיום בארץ ופתיחת אתר ייעודי PREMIUM TX, הינם חלק ממהלך אסטרטגי להרחבת ההיצע, יחד עם שימור וחיזוק שירותי החברה".

לינק לאתר - https://www.terminalx.com/premium

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully