וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צובעים שיער בקליק: 'גרנייה' משיק מראה וירטואלית לבחירת הגוון

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 12:52

מותג הטיפוח הבינאומי 'גרנייה' מעמיק את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו ובמסגרת זו משיק כלי חדשני להתאמת צבע שיער בלייב - VIRTUAL TRY ON - מראה וירטואלית המאפשרת "למדוד" צבעי שיער ללא מגע ולפני בחירה ברמצעות תמונת סלפי

קמפיין חדש של גרנייה עם מגי אזרזר לשירות טכנולוגי באתר גרנייה. יח"צ,
קמפיין חדש של גרנייה עם מגי אזרזר לשירות טכנולוגי באתר גרנייה/יח"צ

חווית שימוש מעולמות הביוטי-טק

'גרנייה', מותג טיפוח בינאומי ומוכר בתחום היופי, משיק כלי חדשני לצרכניות: התנסות וירטואלית להתאמת צבע השיער בלייב, באופן בטוח ויעיל.

הכלי החדשני שמשיקה גרנייה הוא VIRTUAL TRY ON, מראה וירטואלית ברמת דיוק גבוהה ביותר המבוססת על טכנולוגיה ייחודית המאפשרת התנסות בלייב בצבעי השיער ללא מגע, באמצעות טעינת תמונת סלפי באתר החברה.

ניתן להיכנס לאתר גרנייה בכל זמן ומקום, גם בעת ביקור בנקודת המכירה, לנסות ו"למדוד" את צבע השיער, כאמור באופן וירטואלי וללא מגע.

מדובר בחוויית שימוש מהפכנית מעולמות הביוטי-טק (טכנולוגיות יופי): המותג חושף בישראל כלי טכנולוגי חדשני בתחום צביעת השיער ייחודי ופשוט לשימוש: VIRTUAL TRY ON (VTO) 'התנסות וירטואלית' - טכנולוגיה ייחודית המציעה דרך חדשה ופשוטה להתנסות ולהתאים צבעי שיער מסדרות המותג קולורנט גרנייה.

ה-VTO מעניק אפשרות להדמייה וירטואלית של צבע שיערך - צרכניות המעוניינות לבדוק כיצד תיראנה עם צבע מסוים, יכולות לבדוק בכלי, בקלות ומכל מקום.

קמפיין חדש של גרנייה עם מגי אזרזר לשירות טכנולוגי באתר גרנייה. יח"צ,
קמפיין חדש של גרנייה עם מגי אזרזר לשירות טכנולוגי באתר גרנייה/יח"צ

איך זה עובד? ומה זה VTO?

איך זה עובד? נכנסים לאתר גרנייה, מצלמים תמונת סלפי בלייב, בוחרים גוון שיער מבין עשרות הגוונים באתר וניתן לראות איך הצבע הנבחר נראה על הצרכנית.

ממש כמו פילטר אבל בדיוק מירבי. חשוב לציין כי לאחר ההדמייה הוירטואלית המתקבלת, הכלי מנחה את הצרכנית - איזה גוון עליה לקנות כדי לקבל את התוצאה המיטבית, וכך פוחת הסיכוי ברכישת צבע שפחות מתאים לצרכנית.

מה זה VTO? טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חוויית לקוח חדשה והתנסות וירטואלית המאפשרת לראות בהדמיה את עצמך לפני צביעת השיער עם כל צבע שאת שוקלת לרכוש. הכלי בנוי בטכנולוגיית ai (בינה מלאכותית) שסרקה אלפי תמונות של צבעי שיער שונים ויודעת לשקף כיצד ייראה גוון צבע השיער של המותג על צבע השיער הנוכחי ברמה גבוהה מאוד.

הטכנולוגיה הייחודית יודעת לחזות בצורה הקרובה ביותר למדויקת כיצד ייראה הצבע בהתחשב בגוון הנוכחי.

השחקנית, הזמרת והפנים של מותג הטיפוח גרנייה בישראל, מגי אזרזר, מובילה את קמפיין הדיגיטל של הכלי הטכנולוגי VTO של גרנייה ברשתות החברתיות, בנכסי המותג ובנכסייה של אזרזר, מתוך מטרה להנגיש אותו לכלל הצרכניות בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קמפיין חדש של גרנייה עם מגי אזרזר לשירות טכנולוגי באתר גרנייה. יח"צ,
מגי אזרזר לצבעי השיער של גרנייה/יח"צ

"הצרכנים בלב החידושים"

לדברי אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "הצרכנים שלנו נמצאים בלב כל החידושים שלנו. אנו ממשיכים ליצור חוויות מותאמות שיוסיפו להם ערך בדרכים חדשנות. עם השקת ההדמייה הוירטואלית, אנחנו נרגשים לשנות את הדרך שבה אנשים יכולים לחוות יופי באמצעות כלי חדש שמציע דרך נוחה".

ללא צורך להוריד אפליקציה: כלי ה-VTO זמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון וזמין לרשות הצרכנים באתר.

להדמיית צבע שיער, בקרי באתר גרנייה: https://www.garnier.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully