וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'אי של הקיץ

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 10:37

לרגל שיתוף פעולה ראשון בין החברות הוותיקות 'תנובה' ו'ויסוצקי', נערך מפגש משותף שבמהלכו הושקה סדרת משקאות של צ'אי קר עם חלב.

למפגש ההשקה הגיעו: שלום זידלר, בעלים ויו"ר ויסוצקי ורעייתו זיוה, אשר הובילה את העיצוב וההקמה של ה- T-LAB; אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה; רביב ברוקמאייר, מנכ"ל ויסוצקי; ענת גרוס, מנכ"לית חטיבת החלב; מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות עסקיות ויסוצקי; מיכל בצר, ראש אגף השיווק, בחטיבת החלב; אניה בוקשטיין, הפרזנטורית של ויסוצקי; גלית גוטמן עם בתה שירה, ועוד רבים אחרים.

האירוע נערך בסניף הראשון של ה-TLAB, בתל אביב, וכלל טעימות של הסדרה החדשה, והופעה של האחיות כרקוקלי שיובילו את קמפיין הסושיאל של ההשקה.

אייל מליס ושלום זיידלר. אור גפן,
אייל מליס ושלום זיידלר/אור גפן
גלית גוטמן ואניה בוקשטיין. אור גפן,
גלית גוטמן ואניה בוקשטיין/אור גפן

שת"פ רפואי

מכון המחקר והחדשנות של מכבי (KSM) וארגוני הבריאות המובילים של איחוד האמירויות חתמו על הסכמים אסטרטגיים רחבי היקף למחקר רפואי משותף לקידום מחקרים רפואיים משותפים וחדשנות טכנולוגית בין שתי המדינות.

ההסכמים נחתמו לאחרונה באבו דאבי בין ד"ר טל פטלון, מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי KSM לבין חברת הבריאות האחראית על פרויקט הגנום האמירתי,G42 HEALTH, וכן ארגון הבריאות המוביל באמירויות, SEHA, אשר פעם ראשונה חותם עם גוף ישראלי. נכחו במעמד: אמיר חייק, שגריר ישראל באמירויות, מנכ"ל G42, אשיש איף קושי, וסמנכ"ל תפעול G42, פאהד אל מרזוקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טל פטלון, אמיר חייק, אשיש איף קושי ופאהד אל מרזוקי. באדיבות יחצ מכבי KSM,
טל פטלון, אמיר חייק, אשיש איף קושי ופאהד אל מרזוקי/באדיבות יחצ מכבי KSM

זינגבוים מדעית

מותג הקוסמטיקה פורץ הדרך 'חוה זינגבוים', יזם לאחרונה כנס מדעי-מקצועי, שם נחשף לראשונה גיליון של JCAD- כתב עת מדעי, אשר פרסם מחקר קליני לגבי תוצאות הטיפול במוצרי מותג הקוסמטיקה של חוה זינגבוים. במסגרת הכנס הושקו שני מוצרים חדשים של המותג אשר מצטרפים לסדרה Remicronized - רימיקרונייזד: קרם שפתיים ומסכת פנים.

הכנס נערך בנמל ת"א, בהשתתפות כ- 400 קוסמטיקאיות, שנהנו מארוחת בוקר של השף אביב משה, ומהרצאות. אירחו: חוה זינגבוים - מייסדת ומנכ"לית מותג הקוסמטיקה; מוטי זינגבוים, מנכ"ל משותף; בת-אל זינגבוים-גרוס, מנהלת ההדרכה; רחלי רוט - סמנכ"לית השיווק; והודיה זינגבוים, מנהלת השיווק והסושיאל.

מוטי וחוה זינגבוים. ליאת מנדיל,
מוטי וחוה זינגבוים/ליאת מנדיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully