וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל ורקל מונתה למנכ"ל Digitalent

4.7.2022 / 15:26

תחליף בתפקידה את מאשה דשקוב, מייסדת בית הספר שנשארת בעלים ויו"ר

מיכל ורקל, מהמנהלות הבכירות בענף הלימודים בישראל, מונתה למנכ"לית Digitalent, בית הספר למקצועות הדיגיטל. ורקל בעלת 20 שנות ניסיון בניהול, שיווק ופיתוח עסקי במוסדות השכלה גבוהה והכשרה מקצועית, כשבתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית מכללת רמת גן.

Digitalent נחשב לאחד מבתי הספר המובילים היום בתחום של שיווקי דיגיטלי. בית הספר שנוסד בשנת 2015, מכשיר כיום כ- 1,000 סטודנטים וסטודנטיות בשנה. לבית הספר יש שני ערוצי הכשרה מרכזיים: ערוץ הראשון כולל קורסי הכשרה לתפקידי כניסה לתחום. בין הקורסים: מסלול מקיף לשיווק דיגיטלי, ניהול קמפיינים בערוצים דיגיטליים PPC, ניהול תוכן בסושיאל, ניהול אתרי איקומרס. ערוץ השני כולל קורסי הכשרה ממוקדים למנהלים בתפקידי שיווק ודיגיטל. בין הקורסים: דאטה דריבן מרקטיניג, אנליזה דיגיטלית, מרקטיניג אוטומשיין, איקומרס למתקדמים ועוד.

מיכל ורקל: "אני נרגשת להוביל את ניהול Digitalent, מוסד אשר חרט על דגלו הבאת ערך אמיתי לסטודנטים ומעסיקים כאחד. שיווק דיגיטלי עבר תמורות דרמטיות בשנים האחרונות ומשימתנו היא להבטיח שהמועמדים שיוצאים לשוק מחזיקים אצלם את הכישורים והידע הרלוונטיים והחדשניים ביותר".

מיכל ורקל. רותם אזולאי,
מיכל ורקל/רותם אזולאי

ורקל תחליף בתפקידה את מאשה דשקוב, מייסדת ובעלים של Digitalent שניהלה את בית הספר בשבע השנים מאז הקמתו והפכה אותו למותג הכשרה מוביל בישראל המציע תוכניות הכשרה שמתאימות גם להסבה מקצועית וגם למנהלים. דשקוב תמשיך להיות מעורבת באסטרטגיית הצמיחה של החברה בתור יו"רית פעילה והבעלים.

מאשה דשקוב: "בית הספרDigitalent הפך לפרויקט הדגל בקריירה שלי. אני גאה שהצלחתי להפוך את החזון האישי למרכז הכשרה נחשב שמעצב שיח מקצועי בתחומי השיווק והדיגיטל בישראל ועוזר לאלפי אנשים להיות טאלנטים במקצוע שלהם. כעת בית הספר בשל לניהול מקצועי של מיכל ורקל המביאה איתה ניסיון רב במוסדות לימוד גדולים. אני מפנה כעת את הפוקוס לניהול מיזמים נוספים שהקמתי בתחום הכשרה ותעסוקה הנמצאים בשלבי השקה וגיוס משקיעים."

סגל המרצים של בית הספר כולל את ראשי התעשיה בתחומי הפרסום, השיווק והדיגיטל. בית הספר גם מפעיל מועדון בוגרים שמסייע להם בהשתלבות בשוק התעסוקה, מפעיל תכנית מנטורינג ומעביר סדנאות ללא תשלום לניהול ושינוי קריירה. ביה"ס מרחיב בימים אלו תכנית להכשרה בשיטת Life Long Learning של צוותי שיווק בארגונים גדולים, ממשיך ללמד גם בפריפריה גאוגרפית ובונה תכניות לאוכלוסיות ייעודיות בשיתוף גופים ממשלתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully