וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף במיל' אלי שרביט מונה למנכ"ל חטיבת האנרגיה המתחדשת בתדיראן

5.7.2022 / 8:53

במסגרת האצת פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת, תדיראן מינתה מנכ"ל לחטיבה שתחתיה ינוהלו שלוש החברות בתחום האנרגיה המתחדשת שרכשה החברה במהלך השנה וחצי האחרונות

במסגרת יישום אסטרטגיית ההתרחבות לתחום האנרגיה המתחדשת, מינתה תדיראן את האלוף במיל' אלי שרביט למנכ"ל חטיבת האנרגיה המתחדשת של הקבוצה, שייכנס לתפקידו ב-1 באוגוסט.

אלי שרביט (56) מצטרף לתדיראן לאחר שירות בן 36 שנים בזרוע הים של צה"ל בתפקידי פיקוד ומטה, כאשר במהלך 5 השנים האחרונות כיהן כמפקד זרוע הים. כמו כן לשרביט תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בביטחון לאומי מטעם המכללה לביטחון לאומי. בנוסף שרביט הינו בוגר קורס בינלאומי לפיקוד ימי מהאקדמיה ללוחמת הים, ניופורט, רוד-איילנד, ארה"ב.

בשנה וחצי האחרונות קבוצת תדיראן האיצה את פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת תוך שהיא רוכשת את החברות אביאם טנסור, תדיראן סולאר ו- VP solar - רכישות העולות בקנה אחד עם החזון של תדיראן - לייצר סביבת חיים טובה יותר באמצעות אנרגיות מתחדשות.

אלי שרביט. ישראל הדרי,
אלוף במיל' אלי שרביט/ישראל הדרי

חטיבת האנרגיה המתחדשת של קבוצת תדיראן כוללת את פעילותה של תדיראן במגזר האנרגיה, אשר היקף ההכנסות ממנו הסתכם ברבעון הראשון לשנת 2022 לכמחצית מהכנסות הקבוצה. מכאן, החשיבות הגדולה הטמונה במינוי של שרביט למנכ"ל החטיבה ולאחראי על המשך מינופה וצמיחתה.

אלי שרביט, מנכ"ל חטיבת האנרגיות המתחדשות, מסר: "העולם והעתיד נעים לעבר השימוש באנרגיות מתחדשות ותדיראן בחרה להיות מובילת דרך בתחום. בכוונתי לרתום את יכולותיי כולן על מנת לעמוד ביעדים אותם קבענו יחדיו".

משה ממרוד, בעל השליטה ומנכ"ל תדיראן, מסר: "מטרתה של תדיראן הייתה ועודנה להעניק פתרון מלא בתחום האנרגיה המתחדשת. אני שמח על הצטרפותו של אלי, שחקן חיזוק משמעותי לצוות המקצועי והמוביל של תדיראן. אני סמוך ובטוח כי היכולות הניהוליות של אלי יוכלו לבוא לידי ביטוי ולתרום רבות להצלחת החטיבה והחברה כולה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully