וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוק הקפוא לוהט מתמיד: מה חדש במקרר הגלידות?

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 9:58

הקיץ התחיל ועמו חידושים משמעותיים במקררי הגלידה שלנו. העובדה כי מחירי הגלידות עלו בממוצע בכ-4% בהשוואה לשנה שעברה, לא השפיעה לרעה על הביקוש, להיפך: המגוון הולך וגדל, ואיתו גם הסקרנות והעניין בקרב הצרכנים. אלו הטעמים שהושקו לקראת קיץ 2022

בחורה מלקקת גלידה. ShutterStock
השוק הקפוא לוהט מתמיד: מה חדש במקפיא הגלידות?/ShutterStock

בדרך לאילת

נקודת העצירה המיתולוגית, מתחם יטבתה, מציעה מגוון של מעל 100 טעמי גלידה לקראת הקיץ.

הגלידות מיוצרות בכל בוקר בחדר הייצור בתוך הפונדק עצמו. החלב והשמנת לייצור הגלידה מגיעים ישירות ממחלבת יטבתה שמעבר לכביש. הגלידות של יטבתה אינן מכילות חומרים משמרים וביצים, ללא משפרי טעם ועשויות מחומרים טבעיים בלבד.

הטעמים הבולטים: יוגורט תמרים, פיסטוק ללא תוספת סוכר, מסקרפונה תאנים, פררו רושה וסורבה מנגו. גלידות מיוחדות נוספות שניתן למצוא רק בפונדק יטבתה: "דרום אמריקה" - גלידת שוקולד עם ריבת חלב ושוקולד לבן, "קפה ברזיל" - גלידת שוקולד וקפה עם ריבת חלב, גלידת "לילות בירות" ועוד.

המחיר למנה בינונית בגביע או בוופל: 21 שקל.

יטבתה, טעמי קיץ. רום כרמי,
יטבתה, טעמי קיץ/רום כרמי

בטעם חמאה

גלידות נסטלה משיקה שלגון חדש תחת סדרת מילקה (Milka) מילקה שוקולד אגוזים: בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד עם שברי אגוזי לוז קלויים.

בסגמנט חבילות הבית פרימיום הושקו שלושה מוצרים: גלידת מילקה וניל וליבה בטעם שוקולד, גלידת מילקה קרמל עם ליבה בטעם שוקולד וגלידת פיינט אוריאו עם מיני אוריאו ושברי עוגיות.

טילון אקסטרים מתחדש עם טעם בייגלה מלוח ובתחום ה-Wellness, חוזר לה פרוטה (La Frutta), פירות אדומים ומאגדת מנגו-יוגורט לייט עם 42 קלוריות בלבד לשלגון ומאגדות של שלגוני פרימיום עם 99 קלוריות לשלגון בטעמים: מסקרפונה תות בציפוי שוקולד לבן ושברי עוגיות, טעם חמאה ושלגון אייס קפה עם ריפל אספרסו בציפוי שוקולד חלב ושברי פקאן סיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טילון אקסטרים בייגלה מלוח. גלידות נסטלה,
טילון אקסטרים בייגלה מלוח/גלידות נסטלה
מילקה שוקולד. גלידות נסטלה,
מילקה שוקולד/גלידות נסטלה
פיינט אוראו. גלידות נסטלה,
פיינט אוראו/גלידות נסטלה

רעם טרופי

גלידות פלדמן ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן ומשיקות לקראת הקיץ סדרת שלגוני יופלה חדשה, יופלה Freezy'' על בסיס פירות, אשר לראשונה תכלול 70% פרי אמיתי ותכיל כ-70 קלוריות בלבד ליחידה.

השלגונים ישווקו במאגדות של חמישה שלגונים או כשלגונים בודדים ברשתות השיווק, ובנקודות המכירה של גלידות פלדמן ברחבי הארץ. הסדרה החדשה תכלול שלושה טעמים (פרווה): יופלה תות, כ-64 קלוריות ליחידה, יופלה מנגו, כ-70 קלוריות ליחידה, ויופלה אננס קוקוס, כ-70 קלוריות ליחידה.

מאגדת יופלה תות מחיר מומלץ לצרכן. הדמיה,
מאגדת יופלה תות מחיר מומלץ לצרכן/הדמיה

אוראו ללא גלוטן

רשת הגלידריות "וניליה" משיקה את גלידת "אוריאו" עם שברי עוגיות ללא גלוטן. הגלידה, ששווקה בארה"ב בלבד הגיעה ארצה והיא זהה בטעמה לעוגיית "אוראו" המפורסמת המקורית, המכילה גלוטן.

העובדה שלא הצליחו להבדיל בין טעמה של עוגייה מקורית לזו נטולת הגלוטן במבחני טעימה קפדניים שנערכו לה, היא הוכחה מכרעת לאיכותה. רשת וניליה מגלה מחויבות גבוהה לצרכיהם של צליאקים ולרגישים לגלוטן, שמספרם גדל מדי שנה, ובסניפיה יש מבחר גדול של טעמים ומוצרים ללא גלוטן.

ניתן להשיג ב-21 סניפי רשת "וניליה" ברחבי הארץ, מחיר 18 שקל למנה.

4. רשת וניליה משיקה אוראו ללא גלוטן. שירן חי כהן,
רשת וניליה משיקה אוראו ללא גלוטן/שירן חי כהן
גלידת מיי זאהר, וניליה. יח"צ,
גלידת מיי זאהר, וניליה/יח"צ

מחרוזת פנינים

רשת הגלידריות לג'נדה מרעננת עם תחילת הקיץ בטעמים מפתיעים, בהם גלידת פנינים שחורות, גלידת אגוזי מקדמיה והלהיט שהפך להיסטריה - פיסטוק קראנץ'.

הטעם הראשון, שנותן מענה לטרנד הפנינים האופנתי הוא גלידת מיני פנינים שחורות ווניל שחור - גלידת וניל בשילוב מיני פנינים שחורות מתוקות ה"מתפוצצות" בפה, גלידת אגוזי מקדמיה - גלידת וניל מדגסקר בשילוב אגוזי מקדמיה קראנצ'ים וקרמל עם ניחוח פירותי ופיסטוק קראנץ - גלידת פיסטוק בשילוב קרם פיסטוק ופניני שוקולד לבן שמתפוצצים בפה.

לכדור: 19 שקל, לחצי קילו: 59 שקל, לקילו: 103 שקל

לגנדה טעמי קיץ. יואב גולדברג,
לגנדה טעמי קיץ/יואב גולדברג

פיצוץ של פיסטוק

לפני כשנה השיקה מקדונלד'ס את "מק גלידה" רשת הגלידריות שמציעה את גלידת פיצוץ בטעמים חדשים שפותחו במיוחד עבורה, ביניהם הפיסטוק, קרם ברולה, בייגלה, מסטיק, פירות יער ועוד. גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק תצטרף לטעמי הגלידה המוצעים בתפריט הקינוחים של מקדונלד'ס.

המחיר: 16 שקל. לגלידה משפחתית, פארטי פיצוץ בטעם פיסטוק במשקל של כחצי קילו: 35 שקל. ניתן להזמין באריזה אישית או משפחתית בסניפי רשתות מק גלידה ומקדונלד'ס, במשלוחים, בטייק אווי ובמק דרייב

גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ברשתות מק גלידה ומקדונלד'ס. מקדונלד'ס ישראל,
גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ברשתות מק גלידה ומקדונלד'ס/מקדונלד'ס ישראל

שוקולד, מנטה דבלין

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022, מציגה בן& ג'ריס ישראל חידושים ומגוון של למעלה מ-25 טעמים. הגלידות החדשות לקיץ 2022: מנטה ועוגיות - גלידת מנטה מרעננת עם עוגיות סנדוויץ' בטעם שוקולד ובמילוי קרם שכולם אוהבים.

קוקי מיקס - מארז של רביעיית טילונים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות שמצטרף לקטגוריית המאגדות של החברה והטעם האייקוני של בן & ג'ריס חוזר במהדורה מוגבלת: דבלין מדסלייד - גלידת אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה. המחיר לגביע 500 גרם: 26 שקל

7. גלידות חדשות לקיץ של בן אנד גריס. יח"צ בן אנד גריס ישראל,
גלידות חדשות לקיץ של בן אנד גריס/יח"צ בן אנד גריס ישראל

יש קליק

גלידת שטראוס השיקה סדרת פיינטים חדשה בשיתוף מותג השוקולד "קליק" במהדורה מיוחדת עם 3 טעמים.

שוקולד לבן קרם עוגיות - גלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם קרם עוגיות בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן, וניל קרמל מלוח - גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל מלוח בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב ושוקולד בננה - גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם בננה בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד לבן.

8. פיינטים קליק. סטודיו 0304,
פיינטים קליק/סטודיו 0304

טעמי ילדות נוסטלגיים

הקהל הישראלי מאוד מתחבר בקיץ החם, לגלידות המשלבות פרי רענן מקומי, שגם מחזירים אותם לשורשים, לטעמי הילדות ונוסטלגיה. ברשת גולדה קיים מגוון רחב מאוד של טעמי סורבה על בסיס פירות שהינם גם טבעוניים ונמכרים לאורך כל השנה, והן משתנות בהתאם לעונתיות הפרי הטרי.

גלידות הסורבה על בסיס פירות נעשות עם חומרי גלם איכותיים ועם פירות אמיתיים, ומכילות אחוז גבוה של פרי ברובן כ50% במוצר הסופי.

בקיץ הזה מתמקדים ברשת גולדה בשילוב שני העולמות: הפרי הישראלי הרענן וגלידות השמנת המפנקות, אלו מייצרים חוויה חדשה עם שילובי טעמים שהקהל הישראלי מאוד אוהב ומתחבר אליו באופן טבעי.

טעמי הגלידה המובילים על בסיס פירות בתקופת הקיץ כוללים את: הסורבה הטרופי המכיל אננס מנגו ופסיפלורה, סורבה אבטיח נענע, ולימונצ'לו חמצמץ, סורבה קוקוס עשיר, תות, מנגו, בננה-תמר ועוד.

מחירים: לגביע בסיס 18 שקל, לגביע בינוני 22 שקל, לגביע ג'מבו 26 שקל

טעמי קיץ גולדה. my social,
טעמי הקיץ של רשת גולדה/my social

זהב ירוק

טרנד הפיסטוק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות והישראלים משתוקקים לכל מוצר שמשלב את הטעם הדומיננטי והירוק הזה.

אחד מיוצרי התוכן המזוהים ביותר עם פיסטוק בישראל הוא אוהד ראוך, מנהל קהילת "מגיפה ירוקה" שהפך תמונות של מוצרים מוכרים ואהובים לכאלה בטעמי פיסטוק. בין המוצרים שזכו להתעניינות רבה ברשת היה שלגון קרנאץ' פיסטוק שזכה לאלפי שיתופים ותגובות של גולשים.

גלידות נסטלה זיהו את ההתרחשות ברשת והחליטו להגשים את החלום למאות הצרכנים שהגיבו על אותו הפוסט "המומצא". בחודשים האחרונים עבד צוות הפיתוח של נסטלה על הכנת שלגון קראנץ' פיסטוק שעונה על "החלום הירוק" של הגולשים. ראוך, הוזמן למשרדי החברה לקבל טעימה ראשונה של המוצר ולדייק אותו כפי שראה בחזונו.

מדובר בשלגון שוקולד לבן ופיסטוק, בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק וליבת פיסטוק עשירה. ההשקה של קראנץ' פיסטוק היא ללא ספק הטירוף של קיץ 2022, הוא הספיק לשבור שיאי ביקוש, ליצור סערה של ממש ברשת ולהיחטף מהמדפים פעם אחר פעם. עכשיו, מתחדש המלאי ולראשונה - מגיע גם ל-Wolt! המחיר: 10 שקל לשלגון.

קראנץ' פיסטוק. גלידות נסטלה,
קראנץ' פיסטוק/גלידות נסטלה

עשו זאת בעצמכם

הכנת גלידה ביתית היא חלק מטרנד ההתמקצעות הקולינרית שתקף אותנו בתקופת הקורונה, במסגרתו הפכו הישראלים את המטבח הפרטי לסדנת יצירה מקצועית. בעקבות הטרנד שהגיע כדי להישאר מגיעה לישראל ממש עכשיו מכונת הגלידה החדשה של נינג'ה.

מכונת הגלידה החדשה Ninja CREAMi מציעה טכנולוגיית פטנט ייחודית להכנת גלידה ביתית בתוך 2 דקות ובמגוון מרקמים כמו: גלידה, סורבה, מילקשייק, סמודי בול, ג'לאטו איטלקי ואפשרות מיוחדת להוספת תוספות שאתם אוהבים - כמו בגלידרייה מקצועית.

באמצעות מכשיר קומפקטי ופשוט להפעלה ובעזרת הטכנולוגיה החכמה שלוCreamfy ™, ספר המתכונים המצורף והיצירתיות האישית שלכם, תוכלו להכין בעצמכם את הגלידה בדיוק כמו שאתם אוהבים, לשלב לתוכה את התוספות המועדפות עליכם, לשלוט ברמת המתיקות וכמות הסוכר שתכיל הגלידה שלכם, להימנע מלקטוז אם אתם רגישים אליו, או אפילו להכין גלידה טבעונית - הכנה ביתית פשוטה ומותאמת לתזונה האישית שלכם - פשוט תחליטו מה וכמה להכניס לתוכה.

נינג'ה קרימי מגיע עם 3 מיכלים נפרדים עם מכסים, להבים ייחודיים, פאנל תצוגה מתקדם בעברית ו-7 תוכניות חכמות בלחיצת כפתור אחת וכפתור ערבול נוסף - ליצירת מרקם חלק ואחיד ברמה המועדפת. תוכלו להכין: גלידה מסורתית, ג'לאטו בסגנון איטלקי, קינוחים מושחתים, גלידה לייט, סורבה פירות, סמודי בול ומילקשייק.

10. מכונת גלידה חדשה של המותג ninja. יח"צ,
מכונת גלידה חדשה של המותג ninja/יח"צ

אופן הכנת הגלידה בנינג'ה קרימי הוא פשוט, כל שצריך זה למלא את המכל במרכיבים הרצויים ולהקפיא למשך 24 שעות (או להשתמש ברכיבים קפואים), לבחור בתוכנית הקינוח המועדפת ולהמתין כ-2 דקות עד שהנינג'ה קרימי יעשה את העבודה עבורכם. בינתיים תכינו את הכלים או הגביעים להגשה ואם התוצאה הסופית לא תתחסל באותו הרגע, ניתן יהיה לאחסן את הגלידה למשך עד שבועיים במקפיא.

מידות חיצוניות: רוחב: 20 ס"מ, גובה: 41 ס"מ, עומק: 30 ס"מ מחיר השקה ל- Ninja CREAMi דגם NC30 עומד כרגע על: 1,349 שקל. כולל שנתיים אחריות של שריג היבואן הרשמי. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר של שריג אלקטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully