וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Volta Solar הפועלת בתחום האנרגיה הסולארית מגייסת למגוון תפקידים

5.7.2022 / 9:55

חברת האנרגיה הסולארית Volta Solar השלימה במרץ האחרון גיוס של 40 מיליון שקלים וכעת היא מתרחבת ומגייסת עובדים לכלל המחלקות, החל מהשטח ועד הפיתוח

וולטה סולאר היא חברת אנרגיה סולארית המתמחה ביזום, הקמה ותפעול של מערכות סולאריות על גגות של בתים פרטיים, מבני מסחר ומבנים ציבוריים. וולטה מציעה ללקוחותיה מודלים שונים של מערכות סולאריות, שהחדשני והמוביל מביניהם הוא מודל הליסינג הסולארי, המאפשר ללקוחות פרטיים ועסקיים להתקין מערכת סולארית על הגג ללא השקעה, בתמורה להכנסה חודשית קבועה.

ערן טל, מנכ"ל ומייסד וולטה סולאר: "המשאב הזמין והנגיש ביותר בישראל היא השמש ולכן יש לנו פוטנציאל עצום לייצור חשמל באמצעות גגות סולאריים. חברת וולטה סולאר גאה לקחת חלק מצעדיה של מדינת ישראל במהפכה האנרגטית לעבר 100% אנרגיה ירוקה, ומזמינה אתכם להצטרף אליה."

וולטה סולאר. יחצ,
וולטה סולאר/יחצ

Volta Solar הוקמה ב-2017 על ידי ערן טל המשמש כיום כמנכ"ל החברה וטל הרכבי המשמש כסמנכ"ל עסקי החברה, במטרה להאיץ את המעבר לאנרגיה סולארית על ידי שידוך בין מערכות סולאריות לגגות בצורה פשוטה, אסתטית ונגישה. החברה מקימה, מתחזקת ומתפעלת מערכות סולאריות על גגות בניינים מסחריים, ציבוריים ואף פרטיים ב2 מודלי מימון -ליסינג ושותפות. מבין לקוחותיה נמנות קבוצת שפיר הנדסה, שיכון ובינוי, תחנות דלק טן, מועצה אזורית מגידו, מצפה אביב ועוד. החברה מעסיקה כיום כ-220 עובדים ולאחרונה החלה לפעול גם בחו"ל.

בנוסף, לוולטה סולאר שיתופי פעולה עם חברות נוספות בתחום האנרגיה הסולארית, ביניהן חברת EV-Edge, מקבוצת יוניון מוטורס של ג'ורג' חורש, שיחד הן מציעות ליסינג מערכות סולאריות וחברת האנרגיה הצרפתית EDF איתה מקימה פרויקטים של מערכות סולאריות במשותף.

"החברה מתפתחת בהתאם למהפכת האנרגיות המתחדשות שעובר העולם כולו.אנו מגייסים מועמדים מצוינים למגוון מחלקות ותפקידים בחברה, החל ממוביל/ת התקנות מערכות מסחריות, חשמלאי/ת, מתאם/ת רישוי, ועד לפיתוח עסקי ותפקידים ניהוליים. אנחנו מחפשים בVolta Solar את האנשים שבוער בהם הרצון לעשייה ולשינוי סביבתי אמיתי." מספר ערן טל.

לאתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully