וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדווה אביחזר מונתה למנהלת אגף המכירות בארמוזה פורמטס

5.7.2022 / 13:21

במסגרת תפקידה תנהל אביחזר את עיסקאות מכירת הפורמטים והתכניות של החברה בעולם

ארמוזה פורמטס, מקבוצת ITV הבינלאומית, הודיעה על מינויה של אדווה אביחזר לתפקיד מנהלת אגף המכירות הבינלאומי של החברה. במסגרת תפקידה תנהל אביחזר את עיסקאות מכירת הפורמטים והתכניות של החברה בעולם.

לאביחזר נסיון ניהולי עשיר בתחום המכירות של פורמטים ותכניות טלוויזיה בעולם, בין היתר, ניהלה את זרוע ההפצה של גיל הפקות ואת הפעילות הבינלאומית של אנדמול-שיין ישראל. במסגרת פעילותה בשוק הבינלאומי, אביחזר חתומה על עיסקאות רבות של פורמטים ישראלים בעולם, בין היתר בארה"ב, ספרד, קנדה, מקסיקו ועוד.

אדווה אביחזר. רוני קמחזי,
אדווה אביחזר/רוני קמחזי

ארמוזה פורמטס הינה אחד מגופי התוכן וההפצה המובילים בשוק התוכן הבינלאומי. בשנת 2019 הפכה לחלק מקבוצת ITV הבריטית ובתוך כך לבעלת הזיכיון להפיק בפועל את כל הפורמטים של ITV בישראל. בקטלוג החברה למעלה מ-100 פורמטים, 70 הפקות המשודרות ב-40 מדינות.

עמוס נוימן, סמנכ"ל ארמוזה פורמטס מסר: "אנחנו שמחים לצרף את אדווה לצוות המנצח של ארמוזה פורמטס. לנסיונה הניהולי והמקצועי בתחומים בהם פועלת החברה יש ערך רב בשוק הטלוויזיה המתפתח והמשתנה. ארמוחזה פורמטס, החלוצה בתחום פיתוח ומכירת הפורמטים בישראל הצליחה לייצר ב-17 שנות קיומה עיסקות רבות לפורמטים ישראלים, ביניהם "לעוף על המליון" שלמעלה מ-7,000 פרקים שלו הופקו בעולם, ו"בני ערובה" ששודר בעשרות מדינות בעולם. אין לנו ספק שבניהולה של אדווה, זרוע המכירות של החברה תמריא לשיאים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully