וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Sealy מכפילה את גודלה ופותחת חמש חנויות נוספות

5.7.2022 / 17:31

מותג המזרנים האמריקאי Sealy מתרחב ופותח חמש חנויות נוספות בישראל

רשת המזרנים האמריקאית Sealy הודיעה על פתיחת חמש חנויות נוספות בישראל בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. יחד עם פתיחת החנויות החדשות, תמנה הרשת עשרה סניפים בפריסה ארצית.

לפני כשנתיים, קיבלה חברת האחזקות "ברססט גרופ", את הזיכיון הבלעדי של המותג האמריקאי Sealy אשר מיצב את עצמו לאורך שנים בתואר המותג האמריקאי הגדול והוותיק בעולם למזרנים ומיטות מתכווננות. בישראל, יוצג המותג בעבר על ידי חברת מערכות נוחות ובשנת 2020 עבר לקבוצת "ברסטט גרופ".

Sealy מותג המזרנים האמריקאי, מציע מגוון רחב של מערכות שינה, מזרנים איכותיים ופריטי שינה נלווים. הרשת מציגה חנויות בקונספט עם חוויית משתמש מהגבוהות בישראל, המתפרסות על שטח של 200-500 מ"ר ומציגות את המנעד הרחב של מערכות השינה, מזרנים איכותיים ופריטי שינה נלווים בעלי איכות וחדשנות טכנולוגית מהמתקדמות בעולם.

חנות סילי בישראל. יחצ,
חנות סילי בישראל/יחצ

במהלך יולי ייפתח סניף בבאר שבע במתחם One בעלות השקעה של כמיליון שקל, בחודש אוגוסט צפוי להתפתח סניף באזור תעשייה אשדוד שיתפרש על פני 500 מ"ר בעלות השקעה של כמיליון שקל. ועד סוף השנה הנוכחית ייפתחו שלושה סניפים נוספים במיקומים מרכזיים, בהם: כרמיאל, פתח תקווה ועוד.

"סילי ישראל מכוונת להיות הבחירה הראשונה של כל משפחה בישראל למוצרי שינה עבור כל בני המשפחה וזאת ע"י הבאת פתרונות ועזרי השינה הטובים ביותר בעולם", אומר מיכה חביב, סמנכ"ל המכירות של החברה.

בשנה שעברה, המותג Sealy דורג ברשימת המותגים המהימנים והמוערכים ביותר באמריקה לשנת 2021 בקרב הצרכנים. תוצאות המחקר שנערך על ידי חברת ברנדספארק אינטרנשיונל פורסמו במגזין Newsweek והמותגים הנבחרים, ובהם Sealy בקטגוריית המזרנים, זכו בפרסי BrandSpark Most Trusted Awards "עבור מותגי מוצרי צריכה יומיומיים לשנת 2021".

  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully