וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אנד ג'ריס ישראל מבהירה: "ממשיכים למכור בכל רחבי ישראל"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 9:59

אתמול נודע כי חברת בן אנד ג'ריס העולמית הגישה תביעה נגד חברת האם שלה, יוניליוור, בטענה לפיה ההסכם שנחתם עם הנציג הישראלי של החברה ומאפשר לו למכור גם בהתנחלויות, "מנוגד לערכיה". החברה בישראל מבהירה: ההכסם מאושר, סגור וסופי

בווידאו: ביקור במפעל בן אנד ג'ריס בדרום אחרי חרם צרכנים בעקבות החלטת התאגיד/צילום: שי מכלוף, עריכה: ליר שפיגלר

אתמול נודע כי חברת הגלידות הבינלאומית "בן אנד ג'ריס" תובעת את חברת האם שלה, ענקית המזון "יוניליוור" לאחר שהאחרונה אישרה לבן אנד ג'ריס ישראל להמשיך ולמכור גלידות ממותגות של החברה בכל רחבי ארץ ישראל, גם באזורים שמעבר לקו הירוק. התביעה הוגשה משום שלטענת מותג הגלידות הבינלאומי, ההסכם שנחתם עם הזכיין הישראלי לא "עולה בקנה אחד" עם ערכי החברה.

בתביעה נכתב כי ההסכם "מאיים לערער על עצמאות המותג בן אנד ג'ריס", שעליו מועצת המנהלים של החברה ביקשה להגן כשיוניליוור רכשה אותה בשנת 2000. ההחלטה על הגשת התביעה עברה ברוב של חמישה מול שניים במועצת המנהלים, בעוד המתנגדים הם הממונים של יוניליוור בחברה.

היום מגיעה תגובתו של אבי זינגר, בעלים ומנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל: ההסכם שחתמנו עם יוניליוור הוא סגור, מאושר וסופי. ההסדר מבטיח את מכירת גלידת בן & ג'ריס המיוצרת בישראל, בכל רחבי המדינה, כולל יהודה ושומרון.

אני רוצה להביע את הערכתי בפני יוניליוור, על ההסכם שנחתם בשבוע שעבר, ועל עמדתם הנחרצת נגד ה-BDS". כך אומר זינגר.

אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריז ישראל. אריק סולטן,
אבי זינגר, בעלים ומנכ"ל בן אנד ג'ריס בישראל/אריק סולטן

לפי ההסכם בין הזכיין הישראלי ליונילוור, מותר לו לכתוב על אריזות הגלידה את השם בן אנד ג'ריס בעברית ובערבית בלבד. אסור לו לכתוב על האריזות את השם באנגלית. על פי החברה בישראל, ההסדר זה מבטיח את המשך פעילות מפעל בן אנד ג'ריס ישראל בבאר טוביה, ואת הביטחון התעסוקתי של מאות העובדים במפעל, וכן את פרנסתם של אלפי ישראלים ופלסטינים שאמונים על האספקה והשירותים, עליהם מסתמך המפעל.

"יונילוור דוחה כל צורה של אפליה וחוסר סובלנות", נמסר בהודעת החברה. "לאנטישמיות אין מקום באף חברה. מעולם לא הבענו תמיכה בתנועת ה-BDS ואין לנו כוונה לשנות את העמדה הזו", הדגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully