וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור גולדשטיין תשמש מנהלת מחלקת המטבע בבנק ישראל

6.7.2022 / 12:08

גולדשטיין שימשה כסמנכ"לית וחברת הנהלה וכן כיהנה מעל לעשור כמנהלת סיכונים ראשית במספר גופים מוסדיים, האחרון שבהם הוא בית ההשקעות פסגות

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, הודיע היום על החלטתו למנות את לימור גולדשטיין לתפקיד מנהלת מחלקת המטבע בבנק ישראל, וחברת הנהלת הבנק. תפקידה של מחלקת המטבע הוא להנפיק, להסדיר ולכוון את מערכת המטבע ולהבטיח אספקה סדירה של מזומנים למשק. גב' גולדשטיין, תיכנס לתפקידה ב-1 לאוגוסט 2022.

הנגיד קיבל את ההחלטה לאחר שראיין מספר מצומצם של מועמדים שהועברו לבחינתו על ידי ועדת האיתור שבראשה עמדה מנכ"לית בנק ישראל, הגב' שולמית גרי.

לימור גולדשטיין היא מנהלת מנוסה ומומחית לתחומי ניהול הסיכונים וההשקעות. שימשה כסמנכ"לית וחברת הנהלה וכן כיהנה מעל לעשור כמנהלת סיכונים ראשית במספר גופים מוסדיים, האחרון שבהם הוא בית ההשקעות פסגות. לגב' גולדשטיין תואר ראשון במדעי החיים, תואר שני בביוכימיה עם מחקר בתחום הסרטן ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר-אילן. מתגוררת בתל אביב, ואמא ל-2.

לימור גולדשטיין. יחצ,
לימור גולדשטיין/יחצ

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון: "לימור גולדשטיין מביאה עמה לתפקיד ניסיון ניהולי משמעותי והיכרות עם ארגונים גדולים ומערכות רגולציה. אני משוכנע כי הניסיון העשיר והידע הרב שלה בתחומי הניהול והובלת פרויקטים משמעותיים, יקדמו את מחלקת המטבע ואת בנק ישראל. אני מברך על מינויה ומודה לכל המועמדים הראויים שהתמודדו על התפקיד. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למנכ"לית הבנק, שולמית גרי על ניהול המחלקה במקביל לתפקידה".

גברת לימור גולדשטיין, מנהלת מחלקת המטבע הנכנסת: "אני שמחה ונרגשת על המינוי. ברצוני להודות לנגיד, פרופ' אמיר ירון, על הבחירה בי לתפקיד ועל האמון שנותן בי. אני סמוכה ובטוחה שיחד עם אנשי המחלקה המעולים נגיע להישגים משמעותיים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully