וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה סיפקה לסוכנות הפרסום J. Walter Thompson פתרונות אינטגרציה

שירלי יום-טוב

19.2.2003 / 14:05

JWT רכשה והטמיעה את פתרון הג'קדה אינגרטור לחיבור בין מערכת המיינפריים ויישומי אינטרא-נט; לסוכנות הפרסום 315 משרדים ב-90 מדינות



חברת ג'קדה , המספקת פתרונות אינטגרציה, הודיעה היום כי סוכנות הפרסום העולמית, J. Walter Thompson, רכשה והטמיעה את פתרון הג'קדה אינטגרטור, כדי לחבר בין מערכת המיינפריים המרכזית ליישומי האינטרא-נט המודרניים שלה. מערכת האינטרא-נט הותאמה למספר מערכות, כולל אפליקציות מסורתיות לשימוש ביתי.



JWT היא סוכנות פרסום עולמית המנוהלת ממטה החברה בניו יורק. החברה מפעילה למעלה מ-315 משרדים ב-90 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל (JWT טמיר כהן). לב מאגר נתוני הלקוחות של וולטר תומפסון, והתהליכים העסקיים, מנוהלים תחת קורת גג אחת של אפליקציות מיינפריים שסופקו על ידי חברות תוכנה. החברה דרשה כי אפליקציות מיינפריים אלה יהיו מרכיב חיוני למערכת החדשה.

ג'קדה נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בת"א לפי שווי שוק של 28 מיליון דולר. ברבעון הרביעי דיווחה החברה לראשונה בתולדותיה על רווח תפעולי, ועברה לרווח נקי של 450 אלף דולר או 2 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 1.3 מיליון דולר ברבעון קודם והפסד של 2.6 מיליון דולר במקביל. בשורה העליונה דיווחה ג'קדה על הכנסות של 5.6 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של 21% ביחס לרבעון הקודם. ברבעון המקביל דיווחה על הכנסות דומות - 5.8 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully