וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים יוסי רייבי מונה לנשיא ויגן ניישן

6.7.2022 / 16:16

המשקיע שהקים את החברה לצד שני חבריו, יסייע בנושאים אסטרטגיים ורגולטורים. רייבי הוא בעליה של חברת טעינת הרכבים החשמליים פלקו דרייב

דירקטוריון ויגן ניישן בחר באחד משלושת מייסדי החברה, יוסי רייבי, לנשיא. איש העסקים רייבי ייכנס לתפקידו מיידית, ויסייע בקידום תהליכים אסטרטגים לצד היבטים רגולטורים בארץ ובעולם. שווי השוק של של ויגן ניישן עומד היום על כ-70 מיליון שקלים והיא נסחרת ב-OTC בארה"ב תחת הסימול SPUP.

עסקיו של רייבי פרוסים בישראל ובעולם, ובהם בעיקר נדל"ן וטכנולוגיה. איש העסקים מחזיק בקרקעות בישראל (ירושלים, תל-אביב, יפו) ובארה"ב. בין השאר רייבי ייסד את חברת טעינת הרכבים החשמליים פלקו דרייב, הפועלת בפולין ובברזיל ובה שותפים גם דוד ליפשיץ ואיש העסקים החרדי מברזיל רוני ביסקר, שלאחרונה מכר את אחזקותיו ברשת זול סטוק לרשת יוחננוף. בין אחזקותיו - חברת מזוודות מנהלים בשם fugu luggage, וחברות נוספות רבות.

יוסי רייבי. עומר וידר,
יוסי רייבי/עומר וידר

ויגן ניישן הוקמה ב-2018 על ידי אייזיק תומס, יוסי רייבי ושניאור שפירא, כפלטפורמה דיגיטלית שתקדם את ערכי הקיימות והטבעונות. הפלטפורמה תשמש כאקוסיסטם טבעוני ובסיס כלכלי בר-קיימא שיאפשר לאזרחים, בעלי עסקים קטנים, יצרנים ותעשיינים מרחבי העולם לסחור במוצרים ובשירותים באופן שייטיב עם האדם והסביבה.

הפלפטורמה תעשה שימוש ב"גרין קוין" - מטבע קריפטו סביבתי, תציג חנות מוצרים טבעוניים מקוונת ותנגיש מידע על בתי עסק המתאימים לטבעונים. החברה התחייבה לתרום חלק מהסכומים שיועברו בפלטפורמה ייתרם למיזמים גלובלים בתחום הקיימות וההגנה על הסביבה. המטבע הירוק ייסחר תחת הסימול GRNC.

הפוטנציאל של החברה כששוק הטבעונות העולמי מוערך בכ-13 מיליארד דולרים וצפוי להכפיל עצמו עד ל-2025 משך משקיעים כמו עדי צים, מוטי בן משה, עוזי דנינו, דודו רינג וראובן אבלגון.

אייזיק תומס, מייסד ומנכ"ל ויגן ניישן: "ניסיונו העסקי הרבה של יוסי רייבי ברחבי העולם, ורשת הקשרים העניפה שלו בקהילה העסקית ובקרב מקבלי ההחלטות, יעניקו יתרון תחרותי משמעותי לוויגן ניישן בעודה מעבירה הילוך אל השלב האסטרטגי הבא שלה. מינוי רייבי לנשיא הוא הדבר הטבעי והנכון ביותר עבור החברה, ואני שמח שהוא הסכים לקבל עליו את המשימה ומברך על כך".

יוסי רייבי, נשיא ויגן ניישן: "לוויגן ניישן יש מקום מיוחד בליבי. יחד עם חבר ילדות הקמנו אותה, הפכנו אותה לשם דבר והכנסנו לבורסה. להפוך להיות נשיא החברה ולהוביל אותה לשלבים הבאים שלה בשוק - זה צעד מתבקש ומרגש".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully