וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מסייעים בחברות ההייטק למבנה הארגוני

6.7.2022 / 16:45

כמדי שנה, גם בקיץ הנוכחי מתקיים יריד Educate Yourself של Fiverr, אירוע פנימי ייחודי המתקיים בכל אחד ממשרדי החברה בעולם, ובמסגרתו לומדים העובדים מקצועות חדשים על פי תחומי העניין והכישורים שלהם

מדי שנה מקיימים בפייבר את יריד Educate Yourself. אירוע פנימי ייחודי המתקיים במקביל בכל אחד ממשרדי החברה בעולם וגם בישראל.

כחלק מהאירוע, מוזמנים העובדים להעביר סדנאות והרצאות לשאר העובדים בחברה על פי תחומי העניין והכישורים האישיים שלהם, בין אם הם קשורים לעולם התוכן המקצועי ובין אם לא. השנה העובדים יוכלו לבחור מתוך מגוון הרצאות וסדנאות בתחומי האמנות, המוזיקה, המדיה, הלייף סטייל, תרבות הפופ ואפילו קולינריה, סדנת מקרמה וכישורי הנדימן.

כחודש לפני האירוע מפרסמים בחברה קול קורא לעובדים, המזמין אותם להירשם כמרצים. הפרויקט הינו חלק מתרבות ארגונית המעודדת יזמות פנים-ארגונית, תוך שהיא שמה דגש על המרקם האנושי המגוון שמייחד את החברה ואת קהילת משתמשיה.

פייבר. יחצ,
כל אחד יכול/יחצ

בין הסדנאות שיוצגו השנה

  • האבולוציה של הדראג - עידן שביט - החל מהערות שוליים בתסריטים של המאה ה-19, דראג סלל את דרכו למרכז הבמה והפך לצורת אמנות בפני עצמה. הרצאה אינטראקטיבית זו, תדון בהתפתחות הדראג והמסע שלו אל תרבות הפופ המרכזית.
  • הכירו את הספקטרום האוטיסטי - עדי תלם - הבנה בסיסית של הספקטרום האוטיסטי שישפוך אור על התנהגויות חברתיות ואיסורים מסוימים שיכולים לפקוח עיניים למי שלא קיים אינטראקציה עם אנשים על הספקטרום.
  • לשרבט את העתיד - דפנה ארד -לדמיין את העתיד שלנו כיחידים, משפחות, חברה או המין האנושי - יכול להיות נקודת פתיחה עוצמתית לשינוי המציאות המחורבנת.
  • האם אני יכול להיות יצירתי? (כן!) - דורון גולדשמידט - יצירתיות היא כמו שריר - ככל שמאמנים אותו, כך הוא מתחזק. על ידי ניצול השריר היצירתי שלנו, נוכל למצוא פתרונות פורצי דרך, ולצמוח כיחידים וכצוותים. במפגש אינטראקטיבי זה, יהיה שימוש במודלים שונים של חשיבה יצירתית שאיפשרו כמה מהחידושים הגדולים ביותר של זמננו.
  • אשליית החיים: מבוא לאנימציה - תהיתם פעם איך אנימטורים של דיסני עושים את הקסמים שלהם ומעניקים חיים לבני אדם, לבעלי חיים ואפילו לחפצים דוממים? ובכן.. זה הרבה לדחוס לשעה, אז אנחנו יכולים להתחיל מכל פרויקט ראשון של כל אנימטור: ללמוד איך ליצור כדור מקפץ!
  • סדנת הכנת עוגת ביסקוויט גבוהה - חלי קירשנבאום - עוגות ערימת ביסקוויטים הן מדהימות בדיוק כמו שהן טעימות, והן אפילו יכולות להיות די פשוטות להכנה. תוך שעה המשתתפים יקחו איתם עוגת ביסקוויטים גבוהה וטעימה להפליא.
  • כישורי הנדימן - אור לוי - למרות שאנחנו לא יכולים לתקן הכל בחיים ובאהבה, לפחות אנחנו יכולים ללמוד איך להשתמש במקדחה. אור לוי יעביר קורס מזורז במיומנויות תחזוקה בסיסיות של הבית, כדי שנוכל סוף סוף לתלות את המדפים האלו שאוספו אבק על הרצפה כבר חודשים.
  • האנטומיה של הפיצה המושלמת - עמרי רשף - ילמד איך להכין פיצה בסגנון נפוליטני שלב אחר שלב - החל מהחלק המסובך של הכנת הבצק, וכל הדרך באפיית הפיצה.
  • שפת הגוף של הכלבים - דן לותן - מאלף כלבים מוסמך. הבנת שפת הגוף של הכלב היא המפתח לשיפור רווחתו ולכן חשוב לפקוח עין על ההתנהגות שלהם ולהיזהר מכל שינוי
  • איפור עצמי למתחילים - אנה טטלבום - אנה עבדה 6 שנים ב-Mary Kay Inc, והעבירה הדגמות חיות של מוצרי איפור על בסיס קבוע. אנה תעזור לייעל את ערכת האיפור ותדריך בבחירת הגוונים הנכונים, קונטורינג לעומת הדגשה ועוד.
  • קפלן 8 הסיור האלטרנטיבי - מור אלמוזלינו - מור יגלה למשתתפים מה יש מתחת לרצפה של קומה -1 בבניין לשימור של פייבר. לאן נוסעת המכונית של העובדים אחרי שהם מחנים אותה בחניה הרובוטית? למה צריכים כל כך הרבה נורות בבניין ואיך פסל השור עשה את דרכו לקומה ה-7 ומה זה לכל הרוחות מפריד שומנים.
  • ויניאסה יוגה - רעות עמיאור - רעות, מורה מוסמכת ליוגה תציע שגרת וינאסה יוגה המתאימה לכל הרמות.
פייבר. יחצ,
מעניין ומעשיר/יחצ

סדנאות נוספות - סדנת קומפוסט, סדנת אסטרולוגיה, סדנת מקרמה, מיתוג אישי בלינקדאין, לימוד אקורדים בפסנתר ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully