וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סע זהיר - שלם פחות: כלל משיקה מסלול ביטוח לנהגים צעירים

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 12:21

הלחצן של כלל: את הקמפיין החדש כלל BEHAVE, מסלול המיועד לנהגים צעירים, מוביל אייל קיציס שמעביר את המסר באופן ייחודי והומוריסטי. מדובר במסלול ייחודי בביטוח המקיף לרכב, המאפשר לנהגים להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית שלהם וליהנות מהנחה אם ינהגו באחריות

קמפיין כלל ביהייב לנהגים צעירים. פיני סילוק,
קמפיין כלל BEHAVE לנהגים צעירים/פיני סילוק

תשלום הפרמיה החודשי נקבע לפי איכות הנסיעה

כלל ביטוח ופיננסים עולה בקמפיין חדש למסלול ייחודי לנהגים צעירים, כלל BEHAVE.

מדובר במסלול ייחודי בביטוח המקיף לרכב, שמעודד נהיגה איכותית וזהירה ומאפשר לנהגים להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית שלהם וליהנות מהנחה של עד 1,000 שקל בשנה, המשקפת את כמות הנסיעה (קילומטראז') ואיכות הנהיגה, והכל באפליקציית "הלחצן של כלל".

גובה ההנחה החודשית נקבע לפי איכות הנסיעה ומידת הזהירות של הנהגים שכן, במסגרת מסלול הביטוח כלל BEHAVE, נמדדת כל נסיעה וניתן ציון על הנהיגה, מה שמאפשר להורים לנהגים צעירים לנהל את איכות הנהיגה שלהם. הנהיגה הזהירה, בשילוב עם מספר הקילומטרים, מאפשרים יחדיו להגיע לחסכון משמעותי של עד עשרות אחוזים בשנה.

קמפיין כלל ביהייב לנהגים צעירים. פיני סילוק,
משפחה בהמחשה: קמפיין כלל BEHAVE לנהגים צעירים/פיני סילוק

משפחה להמחשה

בקמפיין החדש, איל קיציס ממחיש בצורה הומוריסטית איך אבא לנהג צעיר יכול לחסוך עד 1,000 שקל בשנה עם כלל BAHAVE, והוא עושה זאת באמצעות נסיעה משפחתית ברכב, בו נוהג הנהג הצעיר ולצידו "משפחה להמחשה".

גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: " כלל ביטוח ופיננסים עולה בקמפיין חדש למסלול כלל BEHAVE בביטוח המקיף לרכב, להורים לנהגים צעירים. מוצר זה הינו המשך ישיר למוצרים חדשניים ומתקדמים, מבוססי דאטה, שאנו מציעים ללקוחותינו ועונים על צרכיהם. מסלול כלל behave מעניק שילוב מנצח להורים, מחד, עידוד נהיגה אחראית ואיכותית, ומאידך, היכולת לחסוך בפרמיית הביטוח, שהינה יקרה משמעותית בקטגוריית נהגים צעירים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קמפיים לכלל BAHAVE בכיכובו של איל קיציס

הלחצן של כלל: מציגה את נתוני הנהיגה אונליין

ענת צלדטי, סמנכ"ל, מנהלת תחום שיווק ו-DATA וסגנית מנהלת המערך בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "הקמפיין אתו אנו עולים היום ממשיך את הקו הפרסומי שלנו, וממחיש באופן קל ופשוט את נוחות השימוש במוצר ואת יתרונותיו. גם במוצר זה ממשיכה החברה לחזק את תפיסת ההוגנות בקרב הלקוחות כשהיא מציעה להם מוצר פרסונלי, המבוסס על הדאטה האישית שלהם".

חישוב הפרמיה במסלול כלל BEHAVE מתבצע באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל", כך שאין צורך בהתקנות ברכב (זיהוי נהג ונסיעה באופן אוטומטי). האפליקציה מציגה לנהג את נתוני הנהיגה שלו אונליין, באופן פשוט ונוח, הפוליסה והחשבון החודשי, וכן ניתוח דינמי של הנהיגה עם צפייה בסכומים שנחסכו בפרמיה החודשית.

גלי שבד. סיון פרג׳,
גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים/סיון פרג׳

זאת ועוד, האפליקציה מעניקה, בין היתר, שירות באמצעות מוקד כלל BEHAVE וסיוע 24/7 בזמן אמת ברגע תאונה כולל גרר, שירותי חירום ומונית עד הבית.

את הקמפיין מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully