וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל (מיל.) פרופ' אלון דומניס מונה ליו"ר עמותת איל"ן

7.7.2022 / 10:04

דומניס חלה בפוליו בגיל שנה וכילד היה מעורב בפעילויות שונות של איל"ן, מכיר מקרוב את האתגרים עימם מתמודדים אנשים עם מוגבלות פיזית-מוטורית, המתנדבים והפעילים בשטח

תא"ל פרופ' אלון דומניס. יחצ,
תא"ל במיל' פרופ' אלון דומניס/יחצ

האסיפה הכללית של עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) בחרה את פרופ' אלון דומניס לכהן כיו"ר הוועד המנהל. תא"ל (מיל.) פרופ' אלון דומניס הינו מייסד התכנית ללימודי תואר שני ביזמות טכנולוגית במכללת עזריאלי להנדסה ירושלים. שירת בחיל האוויר במשך כ-30 שנה, תפקיד אחרון כראש להק ציוד (ממשיך בשירות מילואים פעיל). במשך כ-15 שנים, שימש כמנכ"ל קרן דוקור-ואן ליר (השקעות בתחום הון סיכון ופרייוויט אקוויטי). ב-20 השנים האחרונות, יו"ר וחבר בעשרות דירקטוריונים של חברות ציבוריות ופרטיות, בצד פעילות אקטיבית בעמותות.

דומניס חלה בפוליו בגיל שנה וכילד היה מעורב בפעילויות שונות של עמותת איל"ן, מכיר מקרוב את האתגרים עימם מתמודדים אנשים עם מוגבלות פיזית-מוטורית, המתנדבים והפעילים בשטח.

פרופ' אלון דומניס החליף את רו"ח אהוד רצאבי, ששימש כיו"ר העמותה במהלך 16 השנים האחרונות. בתקופת רצאבי השיגה העמותה רבות במגוון רחב של תחומים והתבסס שמה כאחת העמותות המובילות בישראל המשרתת אנשים עם מוגבלות פיזית מוטורית. תחת הובלתו זכתה העמותה לפרס ישראל על מפעל חיים ותרומה מיוחדת לחברה ולמדינה וכן להכרה בינלאומית כארגון מייעץ לאו"ם בנושא שיקום ושילוב בוגרים וילדים עם מוגבלויות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully