וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: מותג תכשיטי הצ'ארמס האיטלקי שעשה עליה לישראל

7.7.2022 / 14:01

מותג תכשיטי הצ'ארמס האיטלקי DoDo פותח חנות בכיכר המדינה. הזכיינית בישראל: "זכיתי להביא לקהל הישראלי מותג על איטלקי בתחום התכשיטים שדוגל באיכות ללא פשרות"

מותג דודו. שי קדם,
כמעט 30 שנות פעילות. DoDo/שי קדם

DoDo, מותג תכשיטי הצ'ארמס האיטלקי, מגיע לישראל ופותח חנות דגל ראשונה של המותג בכיכר המדינה. הזכיינית, אשת העסקים לינרה ג'יאנלי שעומדת מאחורי הבאת המותג לישראל שמחה להביא לישראל את השיק של מילאנו עם תכשיטים ready to wear, בסגנון מיקס אנד מאצ' המשדרג את הסטייל של האישה המודרנית.

החנות, שמשתרעת על פני שתי קומות ובגודל של כ- 65 מטר, עוצבה ברוח העיצובית של המותג עם ריהוט שהגיע במיוחד מאיטליה לישראל.

חנות DoDo. יח"צ חו"ל,
להרגשה טובה. DoDo/יח"צ חו"ל

DoDo נוסד במילאנו בשנת 1994 על ידי Pomellato, שניהם תחת קבוצת היוקרה הגלובלית Kering . הקבוצה מנהלת את הפיתוח של בתי אופנה ידועים, מוצרי עור, תכשיטים ושעונים הכוללים ביניהם את: Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen.

המותג מוכר בשל קולקציות התכשיטים והצ'ארמס הייחודיות שלו, יוזמות סביבתיות והסגנון הבלתי מתפשר. קו התכשיטים והצ'ארמס הייחודי שלו מעביר את ערכי המותג, בונה קהילות ומכיל רגעים מיוחדים. DoDo וקבוצת היוקרה העולמית שלה Kering חולקים ערכי ליבה המאופיינים בקיימות, שוויון והכלה. הרעיון העומד מאחורי המותג של DoDo היה ליצור קסם מגרם בודד של זהב, עבור תכשיט יוקרתי אך עם זאת יומיומי. המותג האיטלקי המתפתח מתהדר בקולקציות תכשיטים אייקוניים, מהדורות מוגבלות ויותר מ-200 צ'ארמס ייחודיים בהשראת הטבע, אג'נדות, מזלות וכיף. את התכשיטים האופנתיים עונדים בשכבות ושילובים של מספר פריטים, טרנד שמאוד פופולרי בקרב חובבות אופנה. DoDo נחשב למותג מוביל בתעשיית התכשיטים האיטלקית ומציג פריטים וקולקציות תכשיטים הנעות בין אופנה לתכשיטי יוקרה. המותג משתמש בחומרים המשלבים מסורת צורפות עשירה ממילאנו עם טכניקות וחומרים ייחודיים ודוגלת על עיצובים חדשניים לצד הקולקציות האהובות

לינרה ג'יאנלי, זכיינית המותג בישראל: "זכיתי להביא לקהל הישראלי מותג על איטלקי בתחום התכשיטים שדוגל באיכות ללא פשרות".

טווח המחירים של התכשיטים בחנות מתחיל ב-300 שקל ועד לסכום של אלפי שקלים, תלוי בסוג הרכבת התכשיט.

DoDo, חנות הדגל - ה' באייר 26, כיכר המדינה תל אביב. טלפון לבירורים: 03-9181199

  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully