וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זיסמן, מ"מ מנהל רבוע כחול נדלן, יסיים בסוף השנה את תפקידו

7.7.2022 / 15:53

זיסמן מתכנן פסק זמן במסגרתו יצא ללימודים מתקדמים בארה"ב ולפיכך יסיים את תפקידיו בחברה לקראת סוף השנה

מיקי זיסמן. יחצ,
מיקי זיסמן/יחצ

מיכאל (מיקי) זיסמן, שהוביל בשלוש השנים האחרונות את פעילות הנדל"ן של אלון רבוע כחול בארה"ב וכיהן במקביל כמ"מ מנהל חברת הבת רבוע כחול נדלן, מתכנן פסק זמן במסגרתו יצא ללימודים מתקדמים בארה"ב ולפיכך יסיים את תפקידיו בחברה לקראת סוף השנה.

בעל השליטה בחברה, מוטי בן משה, המכהן גם כיו"ר רבוע כחול נדל"ן, הודה למיקי זיסמן על פועלו ועל הפיתוח העסקי המשמעותי שהוביל למרות השלכות הקורונה על המשק הישראלי ואיחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה.

מיקי זיסמן הודה לבן משה, לדירקטוריון ולצוות ההנהלה של החברה על האמון והעבודה המאומצת במיוחד בתקופת הקורונה וציין: "למרות השלכות המגפה והאתגרים שהציב לנו המשק, רבוע כחול נדל"ן התאפיינה בשנים האחרונות בפיתוח עסקי ובשיפור תוצאות תפעוליות משמעותי. בשבועות האחרונים השלמנו עסקאות לרכישת מתחם בצלאל בירושלים ומגדל בן 24 קומות המיועד לתעסוקה בפ"ת, אנחנו משלימים את פרויקט עירוב השימושים שלנו ברח' תוצרת הארץ בת"א ואנו מציגים שיפור מתמיד ועקבי בכל הפרמטרים התפעוליים. מימוש האסטרטגיה שגיבש דירקטוריון החברה בראשות בעל השליטה, הניב ברבעון הראשון של השנה גידול ב-FFO בשיעור משמעותי של21% , והצפי ל-3 השנים הבאות הינו לצמיחה אגרסיבית נוספת ב-FFO בשיעור מוערך של כ- 92%".

לרבוע כחול נדל"ן 115 נכסים מניבים באזורי הביקוש וביניהם מגדלי המשרדים של החברה ברעננה, ראש העין, פתח תקווה ומגדל משרדים נוסף שבשיווק ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. לרבוע כחול נדל"ן נכסי נדל"ן בשווי של כ-6.55 מיליארד ש"ח, כאשר השטחים המושכרים למשרדים
מהווים כ-6 % מתמהיל השימושים. ההון העצמי של החברה ליום 31.3.22 עמד על 2.85 מיליארד שקל. למועד פרסום הדוח של רבוע כחול נדל"ן לרבעון הראשון של 2022, לחברה נכסי נדל"ן בשווי של כ-6.55 מיליארד שקל, מהם נכסים לא משועבדים בהיקף של כ-3.4 מיליארד שקל. לחברה יתרות נזילות יוצאות דופן ביחס למאזן שלה, בהיקף של יותר מ-2.4 מיליארד שקל. ""לאחר כ-22 שנים אינטנסיביות מאוד בחיל האוויר וכעשור מרתק במגזר העסקי בכוונתי לקחת פסק זמן מהעשייה העסקית ו'למלא מצברים' בלימודים מתקדמים" ציין זיסמן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully