וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס תשלב טכנולוגיית ה-Push to talk של מובייל טורנדו בפלטפורמת האינסייט החדשה

בעז בבאי

19.2.2003 / 15:29

הפתרון מאפשר למפעילי רשתות סלולריות להציע שירותי סלולר בשילוב יכולות "ווקי טוקי"; מובייל טורנדו מתמודדת במכרזי וריזון וספרינט לאספקת פתרון Push to talk



חברת קומברס חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הסטארט אפ הישראלית מובייל טורנדו (Mobile Tornado). קומברס תשלב את טכנולוגיית הקשר המיידי (Push to talk) שפיתחה מובייל טורנדו בפלטפורמת האינסייט החדשה שלה וכן תשווק את הטכנולוגיה באופן ישיר בקרב לקוחותיה ברחבי העולם.



הפתרון לקשר מיידי, המוצג בביתן של קומברס בתערוכת הסלולר GSM3 בקאן, צרפת, מאפשר למפעילי רשתות סלולריות להציע שירותי סלולר בשילוב יכולות "ווקי טוקי". אחד היישומים הפוטנציאליים המעניינים של הפתרון הוא שילובו במערכת המסרים המיידיים שפיתחה חברת אודיגו שנרכשה על ידי קומברס. כך שמנוי יכול ליצור קשר עם משתמש אחד או יותר ברשימת החברים הזמינה שלו ולשוחח איתו באמצעות לחיצה על כפתור, ללא צורך בחיוג, צלצול או המתנה למענה.



היישום מתממשק לפלטפורמת האינסייט של קומברס, המאפשרת למפעילים סלולריים להציע מגוון רחב של שירותים חדשים, בהם גישה מרכזית לכל סוגי ההודעות והקבצים האישיים, הודעות דואר אלקטרוני, הכוללות בין היתר סרטי וידאו, קבצי פאואר פוינט וקבצי קול עם אייקונים צבעוניים.

מובייל טורנדו מתמודדת כיום במספר מכרזים לאספקת פתרון קשר מיידי למפעילי סלולר, בהם של חברת שירותי התקשורת הסלולרית הגדולה בארה"ב וריזון, שהכריזה החודש על כוונתה להשיק עד סוף השנה שירותי Push to talk בטלפונים סלולריים למנויים ברחבי ארה"ב. במקביל, עורכת חברת ספרינט פי.סי.אס (Sprint PCS), מפעילת הסלולר הרביעית בגודלה בארה"ב, ניסוי מסחרי בטכנולוגיה של חברת מובייל טורנדו הישראלית, במטרה להתחרות בשירות דומה שמציעה חברת נקסטל.



קומברס, חטיבה של קומברס טכנולוג'י, מספקת מערכות תוכנה וציוד לשירותי מולטימדיה מתקדמים ברשתות תקשורת ליותר מ-400 מפעילי רשתות תקשורת קווית וסלולרית, הפועלים בלמעלה ממאה מדינות.



מובייל טורנדו, שהוקמה בתחילת שנת 2000 על ידי אייל פישלר, גייסה עד כה יותר מ-2.5 מיליון דולר. חברת נגה טכנולוגיות, שהחזיקה ב-30% ממניות החברה, ומשקיעים פרטיים נוספים בחברה, מכרו לפני מספר חודשים את אחזקותיהם לאחד מבעלי המניות בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully