וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרמינל X עד אדידס: איך משיגים הנחות בכ-100 רשתות בכל הארץ?

בשיתוף שופרסל

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 14:39

היפר פרסונליזציה חדשנית, צבירת מטבעות משופרת בזמן אמת ושיתוף פעולה מבטיח עם PayBox: היתרונות המרכזיים של מועדון שופרסל SUPREME, מועדון הלקוחות החדש של קבוצת שופרסל

שופרסל SUPREME. ShutterStock
הנחות בכ-100 רשתות בכל רחבי הארץ/ShutterStock

מבצעים וקופונים בהתאמה אישית, צבירת מטבעות בזמן אמת, אפשרות חדשנית לקבלת עדכונים ואפילו סנכרון עם אפליקציית PayBox, לטובת הנחות בכ-100 רשתות בכל רחבי הארץ (כולל גם מסעדות, חנויות אופנה ואלקטרוניקה ועוד). כפי שבטח כבר הבנתם, למועדון הלקוחות החדש, שופרסל SUPREME, יתרונות רבים, שהופכים אותו למועדון לקוחות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו, וכזה המאפשר למשפחה ממוצעת לחסוך מאות שקלים בקניות לבית.

ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים:

שופרסל SUPREME. ShutterStock
שופרסל SUPREME/ShutterStock
ילדה קונה ממתקים בחנות סופרמרקט. ShutterStock
מעתה, ללקוחות המועדון יופיעו הטבות, מבצעים וקופונים שרלוונטיים להם/ShutterStock

הטבות וקופונים שמבוססים קנייה אמיתית

היפר פרסונליזציה (התאמה אישית) היא אחד התחומים החמים בעולם כיום. בעזרתה, ניתן להתאים לקהל הלקוחות, בכל תחום, את המוצרים שהם באמת צריכים וקונים. קחו את נטפליקס לדוגמה, שיודעת להתאים סדרות וסרטים לצופים בהתאם להעדפות הצפייה שלהם. גם ברשת שופרסל הבינו את החשיבות של פרסונליזציה המבוססת מודלים חכמים, ושילבו אותה במועדון הלקוחות החדש כדי לאפשר ללקוח לחסוך על מוצרים שהוא באמת צריך. מעתה, ללקוחות המועדון יופיעו הטבות, מבצעים וקופונים שרלוונטיים להם על מוצרים שהם נוהגים ואוהבים לקנות וזו רק אפשרות אחת לחיסכון באמצעות המועדון החדש.

החידוש המרכזי - לא רק שופרסל ורשת Be: מימוש המטבעות בלמעלה מ-100 רשתות

בזכות חיבור עם ארנק דיגיטלי, את הכסף שלקוחות מועדון שופרסל SUPREME צוברים ניתן לממש לא רק בסניפי שופרסל ורשת Be, אלא בלמעלה מ-100 רשתות וחנויות בכל רחבי הארץ, באמצעות אפליקציית PayBox, כולל: המשביר, קסטרו, foot locker, טרמינל X, גולף, FOX, אדידס, אייס, factory 54, שילב, סטימצקי, אוטו דיפו, מגה ספורט ועוד.

כל המוצרים - תחת קורת גג אחת

קניות לבית הם חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו - בין אם מדובר על מוצרי מזון, ריהוט, ביגוד, קוסמטיקה, מוצרי חשמל ועוד. את כל אלו ועוד תוכלו למצוא בסניפים השונים ובאונליין של רשת שופרסל ורשת Be - ולכך שני יתרונות מובהקים; ראשית, אין צורך לעבור בין חנויות ולסחוב שקיות ממקום למקום, כי את הכול ניתן לקנות באותו מקום. שנית - אם אתם גם ככה עושים קניות לבית, ולא משנה אם מדובר על מזון או מוצרי חשמל או טיפוח - למה לא לקבל כסף בחזרה או הטבות על כל קנייה? במועדון שופרסל SUPREME מקבלים מטבעות בחזרה על כל רכישה - בין אם מדובר על גבינה, חולצה או מדיח כלים.

יש גם צבירה כפולה ומשולשת ובזמן אמת

במועדון החדש כל הלקוחות צוברים מטבעות, אבל אפשר גם לצבור אפילו פי 2 ופי 3 - מי שמשלם בכרטיס אשראי שופרסל נהנה מצבירת מטבעות כפולה בכל רכישה ואם קונים ממוצרי מותג שופרסל הצבירה היא פי 3! הצבירה נעשית בזמן אמת - מיד לאחר הרכישה ניתן לבדוק באפליקציה כמה מטבעות נצברו ולהחליט היכן לממש אותם.

קניות בסופר. ShutterStock
ההצטרפות למועדון הלקוחות החדש היא ללא עלות/ShutterStock
שופרסל SUPREME. ShutterStock
שופרסל SUPREME/ShutterStock

את המטבעות צוברים בקנייה של מעל 500 ש"ח בחודש בקבוצה (רשת שופרסל,רשת Be בסניפים ובאונליין) וניתן להמיר אותם בקלות, בכל זמן נתון, באמצעות אתר ואפליקציית שופרסל או באפליקציית PayBox. כל 100 מטבעות מומרים לשקל, כשאת הסכום המצטבר ניתן לנצל בשופרסל וב-Be או בכ-100 רשתות, מסעדות וחנויות.

איך מצטרפים?

ההצטרפות למועדון הלקוחות החדש היא ללא עלות, כשגם אלו החברים במועדון הלקוחות כעת יכולים לעשות זאת בקלות. פשוט נכנסים לאזור האישי באתר או באפליקציה, מאשרים את התוכנית החדשה ומתחילים ליהנות משלל הטבות ולצבור מטבעות שיחסכו לכם בקניה הקרובה.

בשלבים הבאים של התוכנית, לקוחות המועדון יוכלו ליהנות ממגוון הטבות ופעולות נוספות אותן יוכלו לבצע באמצעות המטבעות הווירטואליים אותם צברו, כמו תגמול מטבעות באירועים מיוחדים, קבלת הטבות צרכניות מחוץ לקבוצה ועוד.

הנקודות מהתכנית הישנה הוסבו לתכנית החדשה וממתינות ללקוחות באתר ובאפליקציה. לקוחות שקונים בשופרסל וב-Be ועדיין לא הצטרפו לשופרסל SUPREME, מוזמנים להצטרף בהקדם ולהשתמש במטבעות לפני שיפוג תוקפם. ההצטרפות פשוטה באתר שופרסל, באפליקציה, בפייבוקס בוואטסאפ ובקופות העצמאיות.

למידע נוסף והצטרפות למועדון שופרסל SUPREME לחצו כאן>>

וואלה כסף, בשיתוף שופרסל
  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully