וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוננזה של גב ים: בדרך לפרויקט בשווי מיליארדים בחולון

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 12:05

נכסים ובניין התעקשה לרכוש את גב ים גם במחיר גבוה ופרויקט נדל"ן שמתקדם מספק הסבר אפשרי לרצון ברכישה: הוועדה המקומית בחולון אישרה שלוש תב"עות בהן ניתן יהיה להקים 850 יחידות דיור ועוד מאות אלפי מ"ר של תעסוקה, תעשייה ומסחר

חולון. ShutterStock
מבט על חולון ממזרח למערב.הוועדה המקומית אישרה פרויקט ענק שרוב הקרקעות בו שייכות לגב ים/ShutterStock

התקדמות משמעותית בהליכי תכנון פרויקט ענק של גב ים על שטח של 177 דונם בחולון. נכסים ובניין דיווחה הבוקר כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחולון אישרה שלוש תב"עות באיזור התעשייה בחולון אשר גב ים, חברת הבת של נכסים ובניין, הינה בעלת מרבית הזכויות בקרקע.

אבי יעקובוביץ'. אלדד רפאלי,
אבי יעקבובוץ', מנכ"ל גב ים מקבוצת נכסים ובניין. עכשיו ברורה ההתעקשות על רכישת גב ים מעל למחיר השוק/אלדד רפאלי

ככל שהתב"עות יאושרו גם ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ת"א, כפי שהוגשו ע"י גב ים וללא שינויים, ניתן יהיה להקים על גבי הקרקע כ-850 יחידות דיור, כ-500 אלף מ"ר תעסוקה, כ-30 אלף מ"ר תעשייה וכ-25 אלף מ"ר מסחר (חלקה של גב ים).

הקרקע עליה חלות התב"עות הינה בשטח כולל של כ-177 דונם, ומיועדת כיום לתעשייה ותעסוקה. על גבי הקרקע קיימים לגב-ים מבני תעשיה ותעסוקה בשטח כולל של כ-60 אלף מ"ר. הנכסים האמורים רשומים כיום בספרי גב ים בשווי של כ-430 מיליון שקל.

במסגרת התב"עות ביקשה גב ים לשנות את ייעוד הקרקע לשימושים מעורבים, ביניהם מגורים, תעסוקה, תעשיה ומסחר, ולהוסיף זכויות בניה.

על פי הערכות שונות, שווי הפרויקט יכול להגיע למיליארדי שקלים, דבר שעשוי להסביר מדוע התעקשה נכסים ובניין לרכוש את גב ים גם אם במחיר גבוה ממחיר השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully