וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטיח, תות ומרשמלו: קוקה-קולה משיקה מהדורת ZERO עם DJ בינלאומי

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 10:38

קוקה-קולה בישראל משיקה מהדורה קיצית ומרעננת של קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות בפחית מעוצבת וייחודית וזאת בשיתוף פעולה עם ה-DJ הבינלאומי 'Marshmello'. ההשקה מתרחשת בישראל ובמדינות נבחרות בעולם.

קוקה קולה זירו בטעם אבטיח-תות. יח"צ,
קוקה קולה זירו בטעם אבטיח-תות/יח"צ

פחית קוקה קולה בטעם אבטיח-תות

ההשקה של שיתוף הפעולה והפחית החחדשה של ZERO אבטיח-תות, תערך במסגרת הבינלאומית של Coca-Cola Creations, במסגרתה מושקים טעמים חדשים תחת קונספטים מתחלפים, וכן, נותנת לאומנים ומשפיענים בינלאומיים את הזכות לייצר ולבחור משקאות עבור הקהל הבינלאומי של קוקה-קולה.

משקה האבטיח תות שנבחר על ידי 'Marshmello' הינו הראשון מסדרת משקאות הקונספט שיושקו בישראל וגם הפעם הראשונה שמפורסם או אומן החליט על הטעם והעיצוב החדש לקוקה-קולה.

בנוסף, הטעם החדש ילווה גם בעיצוב פחית מיוחדת, הפחית תהיה לבנה עם הלוגו והחסות של 'Marshmello' עם עיצוב מיוחד לפונט של קוקה-קולה.

מרשמלו, ה-DJ הבינלאומי בשת"פ עם קוקה קולה. יח"צ,
מרשמלו, ה-DJ הבינלאומי בשת"פ עם קוקה קולה/יח"צ

Coca-Cola Summer Music

פלטפורמת Coca-Cola Creations, שעלתה לראשונה בפברואר השנה, מעניקה למותג ביטויים חדשים המונעים על ידי שיתוף פעולה, יצירתיות ותרבות. במסגרת הפלטפורמה, החברה הכריזה על מגוון רחב של קונספטים וטעמים מיוחדים שיופצו בעולם החל משנת 2022 והלאה.

ה-DJ הבינלאומי 'מרשמלו' hגיע לישראל להופעה חד פעמית במסגרת Summer Music 2022 של קוקה-קולה. פסטיבל Coca-Cola: Summer Music יתקיים ביום רביעי, 10 באוגוסט 2022
בלייב פארק ראשון לציון.

כ-10,000 חברי אפליקציית קוקה-קולה, ייהנו השנה מהאירוע הגדול של הקיץ באמפי פארק ראשון לציון, בכיכובם של יהונתן מרגי, אלה לי להב, אגם בוחבוט, שחר סאול, אליעד נחום וה-DJ 'מרשמלו'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
cc_zero_silver_330ml. יח"צ,
cc_zero_silver_330ml/יח"צ

צבירת נקודות באמצעות התנדבות בקהילה

הפסטיבל בישראל שיופק ע"י קבוצת בלוסטון (לייב ניישן ישראל), מגיע כחלק משיתוף הפעולה של חברת קוקה-קולה העולמית עם ה-DJ הבינלאומי 'מרשמלו' להופעה יחידה מסוגה בעולם.

כרטיסים לאירוע ניתן להשיג באפליקציית קוקה-קולה, שם ניתן לצבור נקודות באמצעות התנדבות לקהילה או דרך זכיה במגוון משחקים וחידות.

ההשתתפות לגילאי 16 ומעלה בלבד. כרטיסים ניתן להשיג באפליקציית קוקה-קולה, הנמצאת להורדה חינמית בחנויות ה-IOS ובאנדרואיד.

קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות יושק בפחיות 330 מ"ל, בעיצוב חדשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully