וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

14.7.2022 / 0:00

סמנכ"ל תכנון ורישוי בקבוצת רם אדרת, סמנכ"לית דיגיטל בגיתם ועוד. מה היה לנו השבוע? הרבה תזוזות. הנה הסקירה

מורן פליקס, תושב יוקנעם, מונה לסמנכ"ל תכנון ורישוי בקבוצת רם אדרת. בשיתוף עם צוותו ינהל פליקס את כל הליכי התכנון והרישוי של הפרויקטים בקבוצה.

פליקס (40) הוא בוגר תואר ראשון מהטכניון בהנדסת מבנים ועבד בשנים האחרונות בחברת רם אדרת כמנהל אזור. לפני כן שימש כמנהל פרויקטים ומנהל אזור בחברות נדל"ן מהמובילות בשוק.

מחלקתו של פליקס כוללת 5 מנהלי פרויקטים ומנהל נוסף שיהיה אמון על ניהול מערכת BIM מתוך כוונה לבצע ולנהל את כל תהליכי התכנון בקבצה באמצעות ה BIM.

פליקס מסר כי "אני מודה למנכ"לי רם אדרת שנתנו בי את האמון ואני שמח להיכנס לתפקיד חדש ומאתגר בחברה. במסגרת תפקידי אפעל לקצר את משך הזמן בין תכנון הפרויקט ליציאתו לביצוע, תוך שימוש במערכות ידע חכמות וכוח אדם מצוין".

רמי בסירטמן, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת: "בשנה האחרונה קבוצת רם אדרת גדלה משמעותית והיום יש לנו אלפי יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע. תהליכי התכנון, הבקרה והרישוי דורשים כוח אדם מיומן שעוסק רק בהם, ולכן החלטנו על חיזוק תהליכי התכנון והרישוי בקבוצה. מורן מביא אתו הרבה ידע וניסיון ואני מאחל לו ולנו הרבה בהצלחה".

מורן פליקס. יוהנס פלטן,
מורן פליקס/יוהנס פלטן

מעין דאובר מונתה לסמנכ"לית הדיגיטל במשרד הפרסום גיתם BBDO תחת ניהולו של ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום.

דאובר הינה מומחית בניהול תהליכי שיווק ומכירה בפלטפורמות דיגיטליות, ובעלת ניסיון רב בהובלה ובהנעת פרויקטים, ובהשקה וקידום מוצרים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי. לדאובר ידע נרחב בעולמות המדיה, שיווק מבוסס דאטה, מסעות לקוח והטמעת טכנולוגיות שיווק מתקדמות.
לדאובר תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

מעין דאובר מגיעה למשרד הפרסום גיתם BBDO , לאחר שכיהנה במשך 5 שנים בתפקיד מנהלת תחום השיווק הדיגיטלי ומכירות האונליין בחברת ויזה כאל. במסגרת תפקיד זה, הייתה אמונה על ניהול אסטרטגיית השיווק בדיגיטל של ויזה כאל, הכוללת ניהול של ספקי מדיה, קריאייטיב, אנליזה ודאטה, בהיקפים של מיליוני שקלים. קודם לכן, ניהלה את הדיגיטל ואת אתר הסחר של "טוונטי פור סבן" מקבוצת רנואר.

ליאור טנר מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO: "אני שמח מאד על הצטרפותה של מעין להנהלת פרסום גיתם. בואה מהווה המשך ישיר לתהליך גיוון ה-DNA של משרד הפרסום והעשרתו ביכולות מגוונות מעולמות מתקדמים הרלבנטיים מאד ללקוחותינו, אשר יחזקו את הערך שאנו משיאים להם".

מעין דאובר. MG,
מעין דאובר/MG

חברת הסטארטאפ proteanTecs, המפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות, הודיעה על מינויו של אנורג מיטל לסמנכ"ל טכנולוגיות משותף (CTO) בחברה. מינויו מגיע לאחר תקופת צמיחה משמעותית של החברה, שהשלימה לאחרונה סבב גיוס c בסך 45 מיליון דולר.

במסגרת תפקידו, ינהל מיטל את הקשר עם לקוחות מובילים בתעשיית הסמיקונדוקטור על מנת לחזק את השותפות שלהם עם פרוטאנטקס, ולהוביל להישגים משמעותיים בתחום. בנוסף, יחד עם צוות ההנהלה של החברה ימשיכו להוביל את האסטרטגיה להתפתחות וצמיחת החברה.

לפני הגעתו לפרוטאנטקס, הוביל מיטל את תחום טכנולוגיית הסיליקון וקשרי פאבים בגוגל. הוא כיהן בתפקידי ניהול כסגן נשיא לענייני מוצר וטכנולוגיה ב-Micron Technology וב-GlobalFoundries, שם שימש כעמית וכ-CTO Design Enablement העולמי ומילא תפקידים נוספים בתחום בחברות כמו ARM, Oracle ו- Motorola. בנוסף, פיתח מספר טכנולוגיות לוגיקה, זיכרון ו-EDA, בעל 25 פטנטים רשומים והיה שותף בכתיבת שלושה ספרים. מיטל הוא בעל דוקטורט (Ph.D) בפיזיקה יישומית מטעם אוניברסיטת ייל ותואר B.Tech בפיזיקה הנדסית מהמכון ההודי לטכנולוגיה בבומביי.

"הצטרפותו של אנורג מדגימה את המחויבות הבלתי מעורערת של צוות החברה לחולל מהפכה בתחום האלקטרוניקה ובתעשיית הסמיקונדוקטור בכללותה," אומר שי כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל proteanTecs. "אנורג מביא עימו מומחיות רבה בתחום הטכנולוגי, שתסייע לנו להאיץ את צמיחת החברה באופן משמעותי, בייחוד בתקופה זו כאשר הדרישה לאנליטיקה מבוססת דיפ-דאטה הולכת וגדלה".

"פרוטאנטקס משנה את תחום הביצועים והאמינות של האלקטרוניקה על ידי יצירת פלטפורמה חדשה למעקב אחר מחזור החיים השלם של האלקטרוניקה," אומר אנורג מיטל. "אני שמח להצטרף לצוות ההנהלה ולחברה ומצפה להמשיך ולהצעיד את התחום קדימה ולהוביל את כלל התעשייה לעבר שימוש בתובנות מבוססות נתונים".

"אנורג יכהן בתפקיד מפתח על מנת להבטיח שהפתרון הטכנולוגי של פרוטאנטקס יתמוך בחידושים האחרונים בתעשייה," אומרת אוולין לנדמן, מייסדת שותפה וסמנכ"לית טכנולוגיות ב-proteanTecs. "אנחנו מברכים על הגעתו ושמחים על הצטרפותו לצוות ההנהלה והחברה, ובטוחים שביחד נמשיך להצליח ולהביא להישגים משמעותיים".

אנורג מיטל. שרון בוכבינדר,
אנורג מיטל/שרון בוכבינדר

קו מנחה ממשיכה להתרחב - נטלי רייכמן מונתה לסמנכלית מכירות ושימור בחשבים מקבוצת קו מנחה, קבוצת הטכנולוגיה הגדולה בישראל אשר מספקת פתרונות טכנלוגיים, כלים ומוצרים בתחומי המיסים, דיני העבודה, פנסיה וגמל והנה"ח דיגיטלית מתקדמת.

בעקבות ניסיונה הרב בניהול מחלקת המכירות והשימור בתחום הפיננסי, וניהול מחלקת המכירות המשפטית, קודמה לתפקידה החדש על מנת להוביל את כלל מערך המכירות והשימור בחברת חשבים.

צח דרוקר מנכל קו מנחה: "קידום פנימי של עובדים הינו ערך עליון בקבוצה ואני שמח שנטלי אשר צמחה בחברה ומכירה את יכולותיה ואתגריה של החברה לקחה על עצמה את האתגר שבתפקיד. אני משוכנע שניסיונה הרב של נטלי יסייע לחברה משמעותית בהצלחת תהליך ההתרחבות העסקי והשיווקי המקיף שהינה עוברת בימים אלה".

נטלי מביאה עימה לתפקיד ניסיון רב בניהול ובבניית מערך מכירות מורכב, בנייה ותכנון יעדים עסקיים ומודלים לניהול ולתמרץ מנהלי מכירות. ניסיונה המקצועי של רייכמן מקיף מעל 13 שנות ניסיון בעולם המכירות

רייכמן (34) הינה בוגרת תואר ראשון (BA) בתקשורת ויחסים בין לאומיים באוניברסיטה הפתוחה, בעלת תעודה של יחסי ציבור ודוברות מהבצפר הגבוה של חברות הפרסום

נטלי רייכמן. יחצ,
נטלי רייכמן/יחצ

מינויים חדשים במשרד עו"ד פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות': עו"ד אוהד חן הצטרף לאחרונה למחלקת הנזיקין ועו"ד גבריאל חלפון הצטרף למחלקת נזיקין - רכוש.

משרד עורכי הדין פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות' הינו משרד מוביל המעניק שירותים משפטיים מקיפים בקשת תחומי השלטון המקומי. במשרד 40 עורכי דין ושותפים וכן צוות של כ-20 עובדים הכולל מתמחים, סטודנטים/ות למשפטים, צוותי סיוע ומזכירות. המשרד עוסק בליווי שוטף של רשויות מקומיות רבות, גדולות וקטנות במגוון רחב של תחומים, בין היתר - תכנון ובניה, מיסוי מוניציפאלי, מכרזים, עבודה, נכסים, ביטוח, מקרקעין, תביעות ייצוגיות, חוקי עזר ועוד.

עו"ד גבריאל חלפון. איתן ריקליס,
עו"ד גבריאל חלפון/איתן ריקליס

חברת AppsFlyer המפתחת טכנולוגיות ענן לניתוח נתונים לבעלי אפליקציות, מודיעה על מינויו של יבגני פרס לסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיית מוצר. יבגני פרס מגיע ל- AppsFlyer כשמאחוריו כעשור של ניסיון בתחום המובייל. בתפקידו האחרון בו כיהן מעל לשש שנים, היה סמנכ"ל צמיחה (VP Growth) ב-ironSource, ולפני כן הקים את פעילות המובייל של Supersonic והוביל את אסטרטגיית המוצר שלה (עד שזו נרכשה על ידי ironSource). המינוי של פרס מצטרף לצמיחה המתמשכת של החברה, שחצתה את רף 300 מליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות (ARR) במכירות SaaS.
יבגני הוא בוגר תוכנית זל (Zell) ליזמות של אוניברסיטת רייכמן, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים (MBA), שניהם מטעם אוניברסיטת רייכמן.

בתפקידו החדש פרס יוביל את אסטרטגיית המוצר של AppsFlyer, שבמרכזה שמירה על פרטיות המשתמשים תוך כדי יצירת ערך וחווית שימוש ברמה הגבוהה ביותר עבורם. טכנולוגיית הענן של AppsFlyer מאפשרת לכל האקוסיסטם לשתף פעולה תוך הגנה על פרטיות המשתמשים ע"י טכנולוגיות מדידה חדשניות המשמרות פרטיות, ובכך להוביל לחוויה דיגיטלית טובה ובטוחה יותר לכולם.

יבגני פרס, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיית מוצר הנכנס ב- AppsFlyer: "בתקופה תחרותית זו של השוק, חברות עומדות תחת האתגר שבו עליהן לקבל החלטות עסקיות קריטיות בקצב מהיר על מנת לצמוח בצורה יעילה, תוך כדי שמירה על חוויה דיגיטלית טובה ובטוחה יותר למשתמשים.
חברת AppsFlyer היא שותפה מרכזית עבור מובילי השוק בתחום המובייל, היא הגיעה לשם בזכות ערכי הליבה שלה ובזכות השקעתה המתמדת בחדשנות מוצר. על כן, אין חברה שנמצאת בעמדה טובה יותר להוביל את שינוי הפרדיגמה הנוכחי המתרחש בתעשייה יותר מאשר AppsFlyer. אני נרגש להצטרף לצוות ומשימתו להוביל איך יראה עתיד השיווק הדיגיטלי.".

אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד שותף ב- AppsFlyer: "אני מכיר את יבגני מזה שנים רבות, הוא אחד האנשים הטובים ביותר שהכרתי, ואחד המומחים המובילים בתחום שלנו. למדתי ממנו המון, ואני נרגש לצאת יחד לדרך, ולהתקדם לעבר המטרה המשותפת לכולנו - שמירה על פרטיות משתמשי הקצה תוך מקסום חווית המשתמש שלהם. זו השליחות שלנו באקוסיסטם כיום ואנו גאים ונרגשים לצרף את יבגני לעשייה המבורכת בתחום."

יבגני פרס. אירית ספיר,
יבגני פרס/אירית ספיר

הסטארטאפ Cider Security, שפיתח פלטפורמה ראשונה מסוגה לעולמות ה- Application Security מודיע היום (ג') על מינויו של מאיר אליהו, לתפקיד מנהל חטיבת השותפים וערוצי ההפצה הגלובאליים (Head of Global Channel, Partner and Strategic Alliances). מינוי זה מגיע לאחר שורת מינויים אסטרטגיים נוספים לצוות ההנהלה וזמן קצר לאחר שהשלימה החברה סבב גיוס שהוביל לגיוס כולל של 38 מיליון דולר.

אליהו, מגיע לתפקיד עם מעל ל 20 שנות ניסיון בתחומי האסטרטגיה, המכירות, וניהול שותפויות גלובליות בחברות Microsoft, McAfee, HP, Comverse. בתפקידו האחרון במטה Microsoft העולמי ניהל את הפעילות האיזורית של תחום אבטחת המידע ב 67 מדינות במזרח התיכון ואפריקה (MEA). בתפקידו החדש ב-Cider Security אליהו ינהל את חטיבת השותפים, יהיה אחראי על יצירת שותפויות עם חברות הענן, שותפויות טכנולוגיות ובניית מערך שותפי מכירה ושירותים גלובאלי.

גיא פלכטר, מנכ"ל ומייסד שותף של Cider Security: "התוספת החדשה לצוות ההנהלה שלנו מוסיפה מומנטום לכוח שאנחנו צוברים בשוק. אנחנו יוצרים גישה חדשה לגמרי עבור אבטחת CI/CD ואני בטוח שמאיר ימלא תפקיד משמעותי בתהליך המיצוב שלנו, זאת בעזרת פיתוח ערוצי מכירה נוספים ויצירת שותפויות אסטרטגיות ארוכות טווח. המינויים הנוכחיים לצוות ההנהלה שלנו הם נכס אדיר שיחזק מאוד את מעמדנו בתעשיית הסייבר הישראלית ויאיץ את הצמיחה הגלובלית שלנו".

מאיר אליהו, Head of Channel הנכנס: "הקליק הראשוני שלי עם גיא (מנכ"ל החברה), היה במסגרת עבודתי ב-McAfee, שם זכיתי לעבוד מולו בתקופתו כ-CISO של חברת AppsFlyer. אני נרגש מהבעת האמון שלו בי והכניסה לתפקיד החדש שמביא איתו אתגרים ופוטנציאל עצום. אני שמח על ההזדמנות להצטרף לחברת Cider Security ולבנות יחד עם צוות ההנהלה והעובדים חברה שמביאה בשורה חדשנית לעולמות אבטחת המידע."

מאיר אליהו. יחצ,
מאיר אליהו/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully