וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעובדי הייטק ולאבולוציה של אמנות הדראג?

10.7.2022 / 15:25

כמדי שנה, גם הקיץ מתקיים יריד Educate Yourself של חברת Fiverr, שנותן לעובדי החברה הזדמנות להעביר סדנאות והרצאות העשרה בכל נושא שיבחרו, ממיתוג אישי-מקצועי ועד פיצה נאפוליטנית

אחת לשנה מתקיים במשרדי פייבר (Fiverr) יריד Educate Yourself, שמטרתו לחגוג את הידע, הכישורים, היצירתיות ותחומי העניין של עובדי החברה. כחלק מהאירוע, מוזמנים העובדים להעביר סדנאות והרצאות לשאר עובדי החברה בהתאם לתחומי העניין והכישורים האישיים שלהם, בין אם הם קשורים לעולם התוכן המקצועי ובין אם לא. גם השנה יכלו העובדים לבחור מתוך תוכניה עשירה של סדנאות והרצאות בתחומי האמנות, המוזיקה, המדיה, הלייף סטייל, תרבות הפופ ואפילו קולינריה, אסטרולוגיה ואחזקת הבית.

הפרויקט הוא חלק מתרבות ארגונית המעודדת יזמות ובוחרת לתת ביטוי למכלול היכולות והכישורים של העובד, גם אלה שאינם בהכרח חלק מדרישות התפקיד שלו.

סדנה להכנת פיצה נאפוליטנית. יחצ,
לומדים להכין פיצה. הסדנה של פייבר/יחצ

נטע גולדברג, מנהלת תקשורת פנים ארגונית ב-Fiverr: "בעולם העבודה המשתנה כבר ברור שגם 'כישורים רכים' הם חלק מהמשאב הארגוני, והארגון יכול רק להרוויח מלתת להם במה. במיוחד כשמדובר בחברה שהמוצר שלה מעצב מחדש את האופן בו אנשים עובדים יחד ומנהלים פרויקטים. קהילת הפרילאנסרים של פייבר היא מכרה זהב של כישרון, יוזמה, מקצועיות ויצירתיות, וכך פייבר רואה גם את צוות העובדים שלה. התוכן שמגיע מתוך הצוות מייצר ערך והשראה לא פחות מתכנים של מרצים חיצוניים מנוסים. העובדים שמחים על ההזדמנות להעביר תכנים ונהנים לקחת הפסקה משגרת העבודה כדי ללמוד אקורדים בסיסיים בפסנתר, לקבל סקירה על האבולוציה של אמנות הדראג, או לגלות איך הופכים שקית ריקה של תפוצ'יפס לפאוץ' ריצ'רץ' רב פעמי".

סדנה להכנת תיקים ממוחזרים. יחצ,
ומה לגבי סדנה להכנת תיקים ממוחזרים?/יחצ

מבין הסדנאות וההרצאות שהוצעו השנה היו גם מבוא לאנימציה, מיתוג אישי בלינקדאין, איפור, מקרמה, קישוט עוגות, שפת הגוף של כלבים, ויניאסה יוגה, פיתוח קול, פודקאסט למתחילים, היכרות עם מאפייני הספקטרום האוטיסטי, שלבים בהכנת פיצה נאפוליטנית מסורתית, שימוש במקדחה וכלי עבודה, כתיבת שירים, ויזואליזציה של נתונים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully