וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטה בהייטק? לייטראן פותחת תקנים לאנשי מכירות

10.7.2022 / 16:11

ההאטה בענף מגבירה את הביקוש למוצרים שמייעלים תהליכי פיתוח: "כחברה שהינה חלק מהאקוסיסטם בישראל, אנו שמחים המוצר שלנו מצליח לסייע לחברות בזמנים מאוד מאתגרים של מיתון בענף"

Lightrun, המפתחת פלטפורמת Observability שמשנה את הדרך בה מפתחים אוספים מידע מאפליקציה חיה ומאפשרת להם לדבג אפליקציות רצות בסביבות פרודקשן, מרחיבה את צוותי המכירות שלה ומגייסת אנשי מכירות בישראל ובארצות הברית. ההאטה האחרונה בענף ההייטק גרמה לכך שחברות רבות משקיעות מאמצים רבים על מנת לייעל את צוותי הפיתוח שלהן במטרה להעלות תפוקה ולהוריד עלויות קיימות. לאחרונה הראתה לייטראן ירידה דרסטית בעלויות אחסון מידע של לוגים קיימים של לקוחותיה, שבד"כ מאוחסנים בכלים כמו Datadog ,Elastic ,Splunk ומאפשרת לחברות להתיעל ולהוריד מיידית עלויות ענן רבות. לכן החליטה החברה לחזק את צוותי המכירות בתקופה זו בהתאם.

מידי יום, חברות רבות ברחבי העולם ומילארדי משתמשי הקצה שלהם מושפעים מבאגים ותקלות קריטיות במוצרי התוכנה בהם הם משתמשים. כשכל דקה שעוברת שווה עשרות ומאות מיליוני דולרים, חסכון בזמן פתרון התקלות ובעלות המשאבים הנדרשים לפתרונה יכולים להיות ההבדל בין תקלה פשוטה שלא פוגעת בשורה התחתונה של החברה לבין נזק משמעותי.

Lightrun משנה את חוקי המשחק ומקצרת את זמן הפתרון מימים ושעות לדקות בודדות, תוך חיסכון אדיר במשאבי ועלויות פיתוח וייעול הפרודקטיביות ושיתוף הפעולה של צוותי הפיתוח. בתוך פחות משנתיים, כשהיא מכפילה את מצבת כוח האדם שלה וחוצה את תחזית ההכנסות, הפכה החברה מתל אביב מחזון של שני מפתחים לחברה עם קהל לקוחות מפורצ'ן 500 (ופורצ'ן 10) שבחרו להטמיע ולהשתמש בטכנולוגיה פורצת הדרך של Lightrun כחלק בלתי נפרד מהמערכות והעבודה היומיומית של צוותי הפיתוח שלהם . Lightrun שמה לה ליעד להגיע לשולחנם של כל 40 מיליון המפתחים בעולם כדי לשנות את הדרך בה הם כותבים קוד ולהבין כיצד הוא מתנהג ונצרך על ידי משתמשי הקצה שלהם בסביבות ענן מבוזרות, ובצורה מאובטחת ומיידית.

לעמוד המשרות לחצו כאן.

עובדי לייטראן. תומר רוטנברג,
עובדי לייטראן/תומר רוטנברג

Lightrun הופכת את הפרדיגמה השלטת בעולם הפיתוח על ראשה - במקום להוסיף מידע בזמן הפיתוח שיסייע להבנת מצב המערכת בזמן הריצה, Lightrun מאפשרת למפתחים להוסיף בצורה דינמית לוגים, מדדים וטרייסים בכל שורה ושורה בקוד בזמן אמת במקום שבו הם באמת צריכים אותם, בצורה בטוחה ובפגיעה מינימלית בביצועי המערכת. תוך שימוש בתהליך המיוחד שLightrun מאפשרת, מפתחים יכולים לכתוב פחות לוגים בזמן הפיתוח, מה שמאפשר חסכון עלויות משמעותיות בעולמות אחסון ואנליזת הלוגים - עד לכ30% מכלל עלויות הלוגים של חברת תוכנה ממוצעת.

עד היום החברה גייסה כ-27 מיליון דולר, כשבסבב גיוס A האחרון, שנערך במאי של השנה שעברה, גייסה כ-23 מיליון דולר בהובלת Insight Partners. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדיה בישראל ובארה"ב, כאשר בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות בינלאומיות מובילות, ביניהן: אאוטבריין, טאבולה, Automation Anywhere וחברות Fortune 100 אחרות. בשנת 2021 אף העניקה גרטנר העולמית לLightrun את התואר Cool Vendor - מאותות הכבוד המוכרים בתעשיית התוכנה.

אילן פלג, מייסד משותף ומנכ"ל Lightrun: "בחצי השנה האחרונה, אנו עדים לשיאים בביקושים למוצרים שלנו, קיבלנו הרבה מאוד פניות של חברות הייטק וסטארטאפים, ביניהם גם ישראלים, שמעוניינים לייעל תהליכי פיתוח. כחברה שהינה חלק מהאקוסיסטם בישראל, אנו שמחים המוצר שלנו מצליח לסייע לחברות בזמנים מאוד מאתגרים של מיתון בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully