וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהחוף למסיבה: מותג הריזורט Louisa Ballou מגיע לפקטורי 54

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 9:34

קיץ 2022 ייזכר כתקופת החזרה לחופשות אחרי שנתיים של שמיים סגורים. בתזמון ראוי, נוחתים בארץ דגמיה של המעצבת לואיזה באלו שמצטרפים לקטגוריית הריזורט שזכתה העונה לתשומת לב מיוחדת. המותג שכבש את קנדל ג'נר, דואה ליפה ואושיות סטייל נוספות, מציע צבעוניות וחושניות

lily rose depp, פקטורי 54. יח"צ,
lily rose depp, פקטורי 54/יח"צ

חופשייה, חושנית ובטוחה בעצמה

המעצבת לואיסה באלו היא בוגרת מוסד הלימודים הלונדוני סנטרל סנט מרטינס. אחרי התמחות בבית האופנה Loewe, היא הגשימה את חזון הילדות שלה, ובשנת 2018 הקימה מותג בגדי נשים המציע בגדי נופש מעוצבים להפליא.

המותג של באלו נולד מתוך מחשבה על האישה החופשייה, החושנית והבטוחה בעצמה. בגדי הים, החוף והריזורט הפכו לאהובים במיוחד בזכות גזרות נשיות מחמיאות, המשלבות הדפסים בצבעים נועזים הנוצרים מתוך התבוננות עמוקה של המעצבת באמנות, בקולנוע, בספרות ובכוחו הטרנספורמטיבי של הטבע.

dua lipa, פקטורי 54. יח"צ,
dua lipa, פקטורי 54/יח"צ

שיר הלל לים ולשמיים

כמי שנולדה וגדלה בעיר צ'רלסטון הממוקמת על שפת האוקיאנוס בדרום קרוליינה, אזור בו נהנים מ-230 ימי שמש בשנה, הושפעה לואיזה באלו מעונת הקיץ ומהנוף המקומי, ניתן לראות זאת בהדפסים מוטבעים בדימויי אוקיינוס, עם מוטיבים של פרחים או עלים בצבעי כחול ים עמוק, ורוד, צהוב וכתום.

את ההדפסים היא מציירת בעצמה, כשהיא יודעת שיש משמעות חשובה לתכנון היכן ימוקם כל אלמנט מבחינת הגזרה של הדגם.

קולקציית "אודיסיאה" לקיץ 2022 היא למעשה שיר הלל לים ולשמיים. היא שואבת השראה מתצלומים פנוראמיים מעוותים בתנועה של הפסל האמריקאי ג'ון צ'מברליין, מהנופים המהפנטים של האמן הבריטי טום האמיק, ומהגוונים העמוקים שהם נושא שחוזר על עצמו בסרטיו של הבמאי הנערץ סטנלי קובריק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
imaan hamaam 2 פקטורי 54. יח"צ,
imaan hamaam 2 פקטורי 54/יח"צ

מבוקר על החוף ועד המסיבה בערב

הקולקציה כוללת שמלות קטנות צמודות, טופים, חצאיות קצרות וכמובן בגדי ים, עם אלמנטים עיצוביים של א-סימטריות ומשחקי קאט-אאוט. הייחודיות של העיצובים מתבטאת במגוון המקומות הרחב אליהם הם מתאימים, כך שבאמצעות שינויי סטיילינג קלים הפריטים יכולים לשמש לביקור בחוף הים או שפת הבריכה וכן לאירוע ערב נוצץ.

טווח מחירים: 490-2,590 שקל. המותג יימכר בחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאתר https://www.factory54.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully