וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיוניקס ממנה את בועז ממו, מייסד קהילת 'אקומושן', לסמנכ"ל פיתוח עסקי

11.7.2022 / 9:45

במסגרת תפקידו, יפעל ממו להגדלת שיתופי הפעולה בין הסטארטאפ המפתח טכנולוגיה פורצת דרך לשיפור ביצועי סוללות רכבים חשמליים, לבין חברות בינלאומיות בתעשיית הרכב ואגירת האנרגיה

בועז ממו ישמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי באדיוניקס הישראלית, המפתחת טכנולוגיה חדשנית לשיפור ביצועי סוללות. ממו, אשר ייסד לפני כעשור את Eco-Motion, קהילת יזמים מובילה לטכנולוגיות בתחום התחבורה, נחשב מזה שנים לאחת הדמויות הבולטות בישראל ובעולם בתחום התחבורה החכמה. במסגרת תפקידו החדש, יפעל להגדלת שיתופי הפעולה בין אדיוניקס, לבין חברות מובילות בתעשיית הרכב ואגירת האנרגיה, בארץ ובחו"ל, בדגש על ארצות הברית.

ממו צבר בעשור האחרון ניסיון עשיר ומגוון בעולמות היזמות והחדשנות. את דרכו המקצועית בתחום החל בשנת 2011, כאשר ביחד עם ד"ר לאוניד בקמן ייסד את המכון הישראלי לחדשנות - עמותה אשר שמה לעצמה למטה לקדם מחקר ופיתוח, טכנולוגיה וחדשנות לטובת המשק, האקדמיה והחברה הישראלית, תוך יישום של מדיניות בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות בארץ ובעולם. בהמשך, ייסד כחלק מהמכון את קהילת Eco-Motion, אשר בין היתר יוזמת ומפיקה עד היום את כנס 'אקומושן' שהפך לאורך השנים למוקד עליה לרגל עבור בכירי תעשיית הרכב העולמית וכן לחברות הזנק (סטארט-אפ) בתחום התחבורה החכמה.

בשנת 2019 ייסד את Navmatic, סטארט-אפ המתמקד בבטיחות של כלי תחבורה, אשר נמכר בשנת 2021 לחברה אחרת בענף בשם Superpedestrian. לפני כן בין השנים 2016-2019 שימש ממו כמייסד שותף ומנכ"ל Drive TLV, מרכז חדשנות לסטארטאפים מבטיחים בתחום המוביליטי. עוד לפני כן, בשנת 2014, הקים ממו את CapsulaTAU, שותפות ייחודית בין יוזמת מנהלת תחליפי הנפט במשרד ראש הממשלה ואוניברסיטת תל אביב, שנועדה לתפקד כתוכנית האצה המחברת בין סטארטאפים בענף המוביליטי ושחקנים מרכזיים בתעשייה ובאקדמיה. כיום בועז מכהן כחבר דירקטוריון במכון הישראלי לחדשנות, בארגון 'אקומושן' ובמרכז Drive TLV.

ד״ר מושיאל ביטון, מנכ״ל ומייסד שותף של אדיוניקס ובועז ממו, סמנכ״ל פיתוח עסקי של אדיוניקס. אדיוניקס,
ד״ר מושיאל ביטון, מנכ״ל ומייסד שותף של אדיוניקס ובועז ממו, סמנכ״ל פיתוח עסקי של אדיוניקס/אדיוניקס

ממו מצטרף לאדיוניקס במטרה לקדם את היעד שהציבה לעצמה החברה בינואר השנה, כאשר הכריזה על סגירת סבב גיוס א' בסך של 27 מיליון דולר - להגיע לייצור המוני עד שנת 2024. ממו יוביל את פעילות הפיתוח העסקי של החברה ממושבו בסן פרנסיסקו וינהל באופן שוטף גם את הפעילות המתמקדת בשוק האמריקאי, במטרה לתמוך בין השאר בפעילות המקומית מול חברות רכב ומשקיעים של החברה. עד כה, יצרה החברה מספר שיתופי פעולה עם חברות רכב, בכדי להטמיע את הטכנולגיה כבר בשנים הקרובות, כאשר הפעילות הבינלאומית נכנסת לשלב מואץ. בנוסף, בחודש האחרון, כחלק ממטרת החברה לצאת לייצור המוני, הכריזה יחד עם בליץ מוטורס, מחברות הרכבים החשמליים המובילות בישראל, על שיתוף פעולה שמטרתו פיתוח והטמעת הטכנולוגיה של אדיוניקס בקטנועים של בליץ. השתיים צופות כי דגם המבחן הראשון יושלם כבר ב-2023.

ד"ר מושיאל ביטון, מנכ"ל ומייסד Addionics התייחס למינוי: "בועז הוא מחלוצי קהילת התחבורה החכמה בישראל והוא מביא עימו ידע וניסיון מגוון משני עולמות - היזמות והתחבורה. בימים של עליית מחירי פחם, דלקים, חשמל וכשלים בשרשראות אספקה, מתחדד הצורך בפתרונות אגירת אנרגיה מתקדמים מהסוג שאדיוניקס מפתחת בישראל ומעוניינת להביא לעולם בהקדם. אנו מקדמים את בועז אלינו בברכה, מאחלים לו בהצלחה רבה ומשוכנעים כי במסגרת תפקידו יסייע להגשמת החזון השאפתני שלנו, לייצר אימפקט חיובי על העולם והעתיד של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully