וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ שיווקי בין קניוני עופר למוזיקאי (והבן של) דניאל אריסון

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 12:01

קניוני עופר מקבוצת מליסרון יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המוזיקאי דניאל אריסון, בנה של שרי אריסון, במסגרתו יעלה קמפיין דיגיטל רחב שנבנה כמהלך משלים לסינגל חדש ורביעי של אריסון "Dress up" המתאר את אהבתו לעולם האופנה והלייף סטייל

דניאל אריסון בקמפיין לקניוני עופר. שי פרנקו,
דניאל אריסון בקמפיין לקניוני עופר/שי פרנקו

יציאת הסינגל תהווה את יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה הכולל בין היתר את השמעת השיר ב-17 קניוני עופר ברחבי הארץ, פעילות ברשתות החברתיות, בנכסים הדיגיטליים של אריסון וקניוני עופר ופעילות משותפת בקניונים.

גיא אבן סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של קבוצת מליסרון מסר: "כחלק מהערכים של קניוני עופר אנו רואים חשיבות רבה ביצירה ישראלית ותמיכה באמנים מתחומים שונים, לכן החלטנו לצאת בשת"פ עם דניאל וללוות את יציאת הקליפ החדש, המתחבר לעובדה שהקניונים שלנו הנם המובילים בישראל בחוויית הבילוי, אופנה ושופינג".

דניאל אריסון מסר על השת"פ עם קניוני עופר: "אני מאוד מתרגש לקראת יציאת הסינגל הרביעי שלי, Dress up, שנכתב כולו על האהבה הגדולה שלי לאופנה ושופינג. קניוני עופר חיבקו את היצירה שלי וביחד אנחנו מתכננים שתפ צבעוני ומרגש."

לצפייה בטיזר של הקליפ החדש

המוזיקאי דניאל אריסון (26), בנה של שרי אריסון, הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בדיפלומטיה ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת רייכמן, מעורב בעסקי קבוצת אריסון בעיקר באספקטים הפילנטרופיים.

מעבר לעולם העסקי, את דניאל מלווה חלום מהילדות ליצור ולשיר. זה החל משירה בספסל האחורי של הרכב המשפחתי, המשיך לבית הספר לאומנויות, משחק במגמת תאטרון, שיעורי נגינה על פסנתר, פיתוח קול, שיעורי תנועה וכתיבה.

עם הזמן החלום רקם עור וגידים, התחביב הפך לתשוקה והדרייב להגשים את החזון הפך להחלטה משנה חיים. אחרי שנתיים של כתיבה, ללא קיצורי דרך ועם עבודה מאומצת ושעות הקלטה באולפנים, דניאל אריסון משחרר סינגל רביעי מתוך אי.פי חדש עם שירים מקוריים פרי עטו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
צילומי קמפיין עם דניאל אריסון לקניוני עופר. שי פרנקו,
צילומי קמפיין עם דניאל אריסון לקניוני עופר/שי פרנקו

שנתיים של כתיבה וללא קיצורי דרך

זהו הסינגל הרביעי של אריסון מתוך האי.פי החדש, הכולל שישה שירים פרי עטו של דניאל, שעתיד לצאת השבוע הקרוב. Dress Up הוא שיר קצבי ופופי המתאר אהבה לשופינג וחוגג אופנה.

אל Dress Up מתלווה קליפ רביעי, צבעוני והומוריסטי, המשלים את הקליפים הקודמים לכדי סרט שלם, בבימויו של בן בכר. הקליפ צולם בקייב אוקראינה, בנובמבר 2021, בתוך קניון שנסגר במיוחד למהלך הצילומים.

לאחר שנתיים של כתיבה, ללא קיצורי דרך, דניאל אריסון הרגיש כי הגיע הזמן להתקדם שלב ולהוציא את החומרים לאוויר העולם. דניאל הוא אזרח ישראלי- אמריקאי ואנגלית היא שפת האם שלו, על כן היה זה אך טבעי עבורו לכתוב את השירים באנגלית

דניאל אריסון בקמפיין לקניוני עופר. שי פרנקו,
דניאל אריסון בקמפיין לקניוני עופר/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully