וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים "טבעי" באיטלקית? תכירו את NATURELA מותג מזון טבעוני

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 11:21

חברת איטליאנו אחזקות, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון משיקה מותג פרטי: NATURELA (נטורלה, טבעי באיטלקית). המותג מציע סדרת מוצרי בריאות ואיכות חדשניים במספר קטגוריות: טבעוני, אורגני, 100% טבעי וללא גלוטן

המותג נטורלה. באדיבות איטליאנו,
המותג נטורלה, פאי שווארמה טבעוני/באדיבות איטליאנו

חברת איטליאנו אחזקות, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון משיקה מותג פרטי: NATURELA - נטורלה (טבעי באיטלקית).

המותג החדש מציע סדרות של מוצרי בריאות חדשניים ואיכותיים המיוצרים תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטבעיים. המותג נטורלה מציע מוצרים במספר קטגוריות: טבעוני, אורגני, 100% טבעי וללא גלוטן.

בסדרה הטבעונית של נטורלה יוצעו מוצרים חדשניים בסגמנט הטבעונות ובעבודת יד לראשונה בישראל לאחסנה במקפיא, כגון: פאי טבעוני ממולא בסויה, מאפה משה בתיבה ממולא בנקניקיות גזר, מאפה פילו טבעוני.

טווח המחירים לצרכן של המוצרים בסדרה הטבעונית של נטורלה: 20-40 שקל.

איטליאנו אחזקות משיקה מותג פרטי נטורלה בתמונה בורקיטוס גבינה וזיתים טבעוני. באדיבות איטליאנו,
בורקיטוס בטעם גבינה וזיתים טבעוני, נטורלה/באדיבות איטליאנו

בסדרה 100% טבעי של נטורלה יוצעו מגוון רחב של זרעים ותערובות תיבול הנארזים בקופסאות ייחודיות לשמירת הטריות ושימוש חוזר, כגון: מלח יוד מתובל, קמח שקדים ללא גלוטן, ג'עלה תעורובת זרעים לסלט זרעי צ'יה, זרעי פשתן, סובין שיבולת שועל.

כמו כן, הסדרה 100% טבעי של נטורלה תציע מגוון רחב של ממרחים טבעיים, כגון: שקדים, בוטנים, קשיו, פיסטוק ועוד.

טווח המחירים לצרכן של המוצרים בסדרה 100% טבעי של נטורלה: 16-40 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איטליאנו אחזקות משיקה מותג חדש. באדיבות איטליאנו,
איטליאנו אחזקות משיקה מותג חדש: שווארמה סויה של נטורלה/באדיבות איטליאנו

המותג נטורלה מציע גם סדרת מוצרי גרנולה, הכוללת גרנולה אורגנית וגם, לראשונה בישראל, גרנולה ממותקת עם ממתיק "סוויטאנגו" הייחודי. טווח המחירים לצרכן של המוצרים בסדרת הגרנולה של נטורלה שישווקו בטווח המחירים: 20-26 שקל.

יניב איטליאנו, מנכ"ל ובעלים של חברת איטליאנו: "לאחר היכרות מעמיקה עם שוק מוצרי הבריאות בעולם ובישראל, החלטנו להשיק את המותג הפרטי של החברה שיציע מוצרי צריכה בעולמות הטבעונות, אורגני וללא גלוטן, חדשניים ומהפכנים ובאיכות בלתי מתפשרת. הידע שצברנו לאורך שנים מאפשר לנו לחבור לספקים המובילים ביותר בשוק ולייצר את המוצרים המבוססים על חומרי הגלם הטבעיים ובאיכות הגבוה ביותר, כדי להביא ערך מוסף לקהל לקוחותינו".

איטליאנו אחזקות משיקה מותג פרטי נטורלה בתמונה פאי סויה טבעוני. באדיבות איטליאנו,
המותג נטורלה, פאי סויה טבעוני/באדיבות איטליאנו

את מוצרי המותג NATURELA, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות: שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, טיב טעם, חצי חינם, קשת טעמים, דור אלון, סטופמרקט, ניצת הדובדבן, נתיב החסד, סופר יודה ועוד רשתות רבות.

בנוסף, ניתן להשיג את מוצרי המותג NATURELA, נטורלה במגוון רחב של קמעונאים בשוק הפרטי בפריסה ארצית ואתרי און ליין מובילים כגון כרמלה, נוי השדה ועוד.

אודות חברת איטליאנו אחזקות: חברת איטליאנו אחזקות הוקמה על ידי איש העסקים יניב איטליאנו במטרה לשפר את איכות החיים של הצרכן הישראלי על ידי היצע רחב של מוצרים ייחודיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בעולם.

החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי איכות של מותגים מובילים פורצי דרך בסגמנטים של מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון.

חזון החברה לפעול ולהביא לשינוי בהרגלי הצריכה באורח החיים הישראלי, על ידי ייבוא מוצרי איכות נגישים לכלל האוכלוסייה. כל מותגי החברה, מגיעים מתוך חשיבה על רמת חיים טובה ובריאה יותר כחלק ממגמת הבריאות העולמית. איטליאנו רואה בחדשנות מרכיב עיקרי בכל הפעילות שלנו ופועלת בכדי לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עם המוצרים האיכותיים ביותר.

אתר החברה: https://www.italiano-ltd.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully