וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LEGO בן 90: המותג העולמי חוגג יומולדת גם בישראל

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 12:51

יום ההולדת ה-90 של לגו נחגג בסדרה של פעילויות שיווקיות. "אנו שמחים להיות חלק מהחגיגות העולמיות, ולהמשיך ולקדם את לגו בישראל כמותג הצעצועים המוביל לילדים" אומר מנכ"ל המפיצה בישראל, חברת אילנית. מה אתם יודעים על המותג הדני?

קוביות לגו. ShutterStock
לבנים קטנות, אינסוף אפשרויות LEGO/ShutterStock

מחזקים את היצירתיות

החודש חוגג מותג LEGO, מותג הבניה לילדים המוביל בעולם, יום הולדת 90. לכבוד החגיגות, ערכה החברה העולמית סקר, ביותר מ-30 מדינות שבו השתתפו יותר מ-55 אלף הורים וילדים. מתוצאות הסקר נמצא כי:

97% מהנשאלים אמרו שמשחק ביחד כמשפחה משמח אותם, 95% ענו כי בניה בלגו מסיחה את דעתם מהלימודים בבתי הספר ועוזרת להם להירגע בבית, וכמעט כל ההורים בסקר חשבו שילדים מחזקים את היצירתיות שלהם (93%), תקשורת (92%), כישורי פתרון בעיות (92%), וביטחון עצמי (91%) בזמן שהם משחקים.

"כאשר ילדים משחקים, הם מפתחים מיומנויות שעוזרות להם לשגשג בעולם המשתנה במהירות" מסבירים בחברה העולמית את הסקר.

לגו לכבוד יומהולדת 90 שיווק אילניתהחל מ-279 שקל. יח"צ,
לגו לכבוד יומהולדת 90, החל מ-279 שקל/יח"צ

"לא רק לילדים"

"משחק הוא לא רק לילדים" אומר אייל כרמי מנכ"ל אילנית, משווקת לגו בישראל: "משחק משותף הופך את כל המשפחה למאושרת יותר, בונה קשרים משפחתיים חזקים יותר ומשפרת את רווחתם. 4 מתוך 5 הורים הסבירו בסקר במיוחד כי משחק באבני בניה של הופך את המשפחה שלהם למאושרת יותר".

את יום ההולדת ה-90 של המותג LEGO, תציין גם החברה היבואנית 'אילנית' שמשווקת את מוצרי לגו בישראל, בחגיגות שיווקיות שונות ביניהן: קמפיין טלוויזיה ואינטרנט, השקת סדרות חדשות מעולמות הלגו לכל הגילאים, יצירת פעילויות בחנויות וברשתות הצעצועים ועוד.

לכבוד ההשקה תציג החברה 2 ערכות חדשות ייחודיות שהושקו לכבוד יומהולדת 90 של לגו - ערכות לבנים ופונקציות דגם 11019 במחיר: 120 שקל ודגם 11021 החל מ-279 שקל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לגו לכבוד יומהולדת 90 שיווק אילנית, כ- 120 שקל. יח"צ,
לגו לכבוד יום הולדת 90, המחיר: כ- 120 שקל/יח"צ

דברים שאולי לא ידעתם על המותג LEGO

איך נוצר השם לגו - אולה פנה לעובדיו בבקשת עזרה במתן שם לחברה שלו, ואפילו הציע בקבוק מהיין הביתי שלו. אולם בסופו של דבר, למזלם של העובדים שלו, הוא המציא בעצמו את השם המנצח!

רק הטוב ביותר הוא מספיק טוב - זהו המוטו של אולה שעדיין קובע את הרף לאיכות ובטיחות האבנים. קוביות ה-LEGO עוברות תהליך בדיקה קפדני במיוחד - הן נזרקות, נופלות, נמעכות, מחוממות - ואפילו נבדקות עם רוק וזיעה מלאכותיים - על מנת לוודא שהם יכולים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של צעצוע לילד. אילו חמאה משמשת על מנת לחקות אצבעות שמנוניות/

פיצול שערות - כל לבנת LEGO מעוצבת לפי הדיוק של רוחב השערה (5my/0.005mm) כדי להבטיח את 'כוח המצמד' המושלם שמחזיק את יצירות LEGO יחד.

משיכה מתמשכת - לבנת LEGO נבחרה לצעצוע המאה בשנת 1999 - יותר מ-40 שנה לאחר שתוכננה לראשונה.

שרטוט הלבנים - העיצוב של לבנת LEGO שאנו מכירים היום נשאר זהה מאז 1958 כלומר לבנים שיוצרו לפני למעלה מ-60 שנה מתאימו=AA לאלו שנעשו היום.

מהפך דגם - "עד שנת 2030, אנו שואפים לייצר את כל מוצרי הליבה של LEGO מחומרים ברי קיימא יותר מבלי לשנות את העיצוב או להתפשר על איכות או בטיחות" אומרים בחברה העולמית. כ-150 אלמנטים של LEGO כבר עשויים מקנה סוכר שמקורו בר-קיימא, ואב-טיפוס לבנת LEGO העשויה מבקבוקי פלסטיק PET ממוחזרים נחשפה ב-2021.

לבנים גדולות לידיים קטנות - LEGO® DUPLO® הוצג כדי לעזור לפעוטות לשחק ביצירתיות בשנת 1969 - לבני DUPLO הן בגודל כפול של לבני LEGO בכל הממדים.

עמידה בגובה - כל דמות LEGO Minifigure בגובה 4 לבנים ללא שערה או כובעים או אביזרים כלשהם כדי להבטיח שהיא תואמת את הפרופורציות של הבניינים במערכת LEGO in Play.

האבולוציה של לגו, שיווק בישראל אילנית. באדיבות לגו העולמית,
האבולוציה של לגו/באדיבות לגו העולמית

לבנים קטנות, אינסוף אפשרויות

בעוד שקבוצת LEGO יצרה כל הזמן דרכים חדשות לשחק, מטרתה המקורית מעולם לא השתנתה: לבנות את עתיד הילדים באמצעות משחק ולעורר את הדמיון והיצירתיות שלהם. למעשה, ניתן לשלב שש לבני לגו מאותו צבע בלמעלה מ-915 מיליון דרכים שונות. אתגר שגדל בקרב מעריצים בכל העולם!

25 אחוז מדיבידנד הרווח של קבוצת LEGO עוברים לקרן LEGO שתורמת ומאפשרת למיליוני ילדים את ההזדמנות לשחק וללמוד - כולל אלה שנפגעים ומושפעים ממשברים ברחבי העולם. בשנה שעברה, קרן LEGO התחייבה לתרומה של מעל 440 מיליון דולר על מנת לעזור לילדים ברחבי העולם למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם באמצעות משחק.

פוסטר הסרט לגו 2. Tulip Entertainment,
המותג העולמי LEGO חוגג יומולדת 90/Tulip Entertainment

מפגש מעריצים, האשטאג ופלטפורמה משפחתית

יום הולדת 90 בעולם לכבוד יום השנה ה-90 שלה, קבוצת LEGO משיקה מגוון רחב של פעילויות חובקות עולם:

הקמת פלטפורמה עם אתגרי בניה לכל המשפחה באתר העולמי LEGO.com, בערוצי LEGO במדיה החברתית וב-LEGO Life

חוגגים את תפקיד המשחק בחייהם של יוצרים בעלי שם עולמי כמו אלישיה קיז, יותם אוטלנגי ופגי גו - באמצעות השקת ערכות בנייה ייחודיות בהשראת עולמות המוזיקה של אותם יוצרים

מפגש מעריצי LEGO ומשפחות מאחורי הקלעים של LEGO HQ עם LEGO® CON

הצגת יכולתם של ילדים להפוך רגעים ארציים להרפתקאות שובבות, ומתן השראה לעזור להורים לעשות את אותו הדבר בביתם כחלק מתנועת #PlayPledge של קרן LEGO

שיתוף פעולה עם אומנים מובילים מתחומי הבידור, אמנות ועיצוב, מוזיקה, אופנה, ספורט ומשחקים כדי ליצור מרחבים וחוויות משחקיות עבור קהילות ברחבי העולם

יצירה מחדש של דגמי LEGO אייקוניים LEGO Classic 90 Years of Play - באמצעות סט חדש ומקורי של לגו שייחשף בהמשך החודש

הזמנת אורחי LEGOLAND 91 פארקים נבחרים* ל-Play YOUR Way כשהם חווים חמישה סוגים שונים של פעילויות משחק ואוספים תגים בזמן שהם חוקרים את LEGOLAND

הקמת האשטאג #LEGO90years ומיניסייט ייחודי לנושאי יום ההולדת ב-LEGO.com/90-Years-Of-Play

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully