וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוט תראה מה פספסת: מזרחי-טפחות עולה בקמפיין חדש בלי רובוטים

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:08

על רקע העובדה שיותר ויותר חברות מעמידות בחזית השירות שהן מעניקות ללקוחות את ה'בוטים', על חשבון נותני השירות האנושיים והאישיים, יוצא מזרחי-טפחות בקמפיין חדש: "בוט תראה מה פספסת", שמתכתב עם המסר האסטרטגי של הבנק: להתקדם ולהישאר בן אדם

מזרחי טפחות בקמפיין חדש: בנק ללא רובוטים/יח"צ

דביר בנדק בקמפיין חדש למזרחי טפחות - בנק ללא רובוטים

מזרחי טפחות בקמפיין חדש: בנק ללא רובוטים/יח"צ

בנקאי אישי ואנושי, ממש בשר ודם

בקמפיין החדש של מזרחי טחות שיעלה הערב (ב) מדגיש הבנק את יתרונות הקדמה והבנקאות הדיגיטלית, אבל לא כשזה בא על חשבון הלקוח כתחליף לשירות מידיו של בנקאי בשר ודם.

תפיסה ייחודית זו של הבנק מקבלת חיזוק בכל סקרי הלקוחות שהוא מבצע באופן שוטף, ושמהם עולה כי לצד השימוש הגובר בערוצים הדיגיטליים בכל הפעולות השגרתיות וה'פשוטות', כשזה מגיע לצמתי החלטה חשובים הלקוחות מבקשים שתהיה להם האפשרות להגיע מיידית, במגוון ערוצים, לבנקאי אישי ואנושי, ולקבל ממנו שירות, הכוונה ועצה טובה.

הקמפיין צולם לצלילי הלהיט "לך לישון" של הזמרת אנה זק ובו הוחלף הפזמון ל"בוט תראה מה פספסת", מתוך הזדהות עם כל אותם לקוחות שנזקקו למענה אנושי ובמקום זאת הגיעו לרובוט שאינו מבין אותם כלל.

קמפיין מזרחי טפחות. אילן בשור,
דביר בנדק בקמפיין חדש למזרחי טפחות - בנק ללא רובוטים/אילן בשור

בני אדם בבנק: יש יותר מתקדם מזה?

בקמפיין נראה בניין בצורת בועות, ותושביו מתלוננים ומתוסכלים על כך שהבוט לא מבין אותם, והם לא מבינים אותו.

דביר המתגורר באחת הדירות בבניין, שומע את התסכול של אחת השכנות, מוציא את הראש מהמרפסת, מניד ראשו ואומר בייאוש: "עוד פעם היא מדברת לקיר.." ואז פונה לשכניו ואומר: "גם אתכם הבנק פספס? זרק אתכם לדבר עם הבוט? הוא לא בן אדם! במזרחי-טפחות אין רובוטים! לכל לקוח יש בן אדם בבנק שמכיר אותו, עם טלפון ישיר אליו, אפילו מתוך האפליקציה! יש יותר מתקדם מזה?"

לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "התקדמות דיגיטלית היא עניין חשוב והכרחי אך לצד זאת אין תחליף לאנושיות. בניגוד למגמה של בנקים אחרים במערכת הבנקאית של סגירת סניפים, צמצום מענה אנושי וכוח אדם ושימוש מוגבר בבוטים, במזרחי טפחות לכל לקוח יש אפשרות להגיע במהירות לבנקאי האישי שלו, בכל הערוצים הדיגיטליים ובאפליקציה, ולקבל ממנו שירות מיטבי. אנחנו גאים להיות גם מתקדמים וגם אנושיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully