וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהנהלת קניון TLV: אורי סמיט ישמש מנכ"ל

11.7.2022 / 13:05

מוטי בן משה, הבעלים של קניון TLV, הודיע על מספר מינויים חדשים בהנהלה. נטע-לי-אביב תהיה משנה למנכ"ל, יחד עם עוד בעלי תפקידים חדשים

אורי סמיט. יחצ,
אורי סמיט/יחצ

מוטי בן משה, הבעלים של קניון TLV, הודיע על מספר מינויים חדשים בהנהלה, בראשם מינויו של אורי סמיט למנכ"ל. סמיט, (39), נשוי+ 2 מתל אביב, עורך דין, בעל ניסיון רב בתחום המסחר והקניונים. הוא העניק ייעוץ משפטי לקניונים שונים בקבוצת קניוני עופר וכיהן כמנכ"ל בקניונים שונים של קבוצת עופר.

מלבד סמיט יאוישו התפקידים הבאים.

  • נטע-לי אביב- (33), נשואה +2, עורכת דין, בעבר ייצגה קבוצות קניונים שונות וחברות נדל"ן מניב, עסקה בשנים האחרונות בתחום הבנקאות המסחרית בלונדון, ועם שובה לארץ התמנתה לתפקידה הנוכחי.
  • חן כהן דבי (31), נשואה + 1, עובדת כמנהלת שיווק בענף הקניונים זה זמן רב. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת השיווק של קניון כפ"ס הירוקה.
  • עידן חג'ג'- (38) בתפקידו האחרון שימש כמנהל הביטחון של קניון עזריאלי תל אביב.
  • ההנהלה החדשה מינתה באופן מידי יועצים שונים לתחומים שונים, כדלקמן: משה רוזנבלום, אשר עבד 12 שנים במליסרון, ביניהן כיהן כמנכ"ל קניון רמת אביב ולאחר מכן כמנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון. וכרמית עוז, אשר בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית השיווק של קניוני עופר.

מוטי בן משה: "אני שמח למנות להנהלת קניון TLV את האנשים המקצועיים ביותר בענף. אני בטוח שההנהלה החדשה תביא את הקניון להישגים ולביצועים ולמקומות הראויים לו. להנהלה החדשה ניסיון רב ועשיר בענף הקניונים, המסחר והשיווק. הם צעירים, נמרצים, מחוברים לקהילה ולפלח השוק הרלבנטי, ואנו מאמינים שיחד נביא את הקניון להוביל את ענף הקניונים בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • קניון TLV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully